<2022-03-07T08:52:37.000Z> Yurt_Dweller: Yo, lauritz von guildhausen here
<2022-03-07T08:52:51.000Z> Yurt_Dweller: hørte du var på leit etter meg :D
<2022-03-07T09:08:25.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hey! Da den berømte Lauritz dukket opp på det Third Rail etter flere år ble jeg interessert. Jeg må innrømme at jeg vet veldig lite om deg ettersom jeg aldri leste The Daily Stormer og jeg begynte å høre regelmessig på TRS etter at du ble borte, men alltid fint å komme i kontakt med likesinnede.
<2022-03-07T09:11:46.000Z> Yurt_Dweller: hehe. berømt og berømt fru blom! har hatt fire år med inaktivitet men måtte gi noen spicy takes på russland og energi generelt!
<2022-03-07T09:11:54.000Z> Yurt_Dweller: var også på Nordic frontier episode 3 :D 
<2022-03-07T09:11:58.000Z> Yurt_Dweller: i 2017 elns
<2022-03-07T09:12:10.000Z> Yurt_Dweller: men ja, alltid moro å møte felles reisende i Norge
<2022-03-07T09:12:33.000Z> Quislingdidnothingwrong: Og så bestemte du at det var på tide å fokusere på andre ting en stund?
<2022-03-07T09:13:10.000Z> Yurt_Dweller: stemmer! hadde vært så involvert i politiske saker og podcaster at privatlivet mitt begynte å skli ut
<2022-03-07T09:13:18.000Z> Yurt_Dweller: så måtte rette opp i det :)
<2022-03-07T09:13:52.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det kan skje ja
<2022-03-07T09:14:03.000Z> Yurt_Dweller: men du var med i NRM er det så?
<2022-03-07T09:14:13.000Z> Yurt_Dweller: eller NMR som vi sier i norden hehe
<2022-03-07T09:14:15.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ja, er medle
<2022-03-07T09:14:22.000Z> Quislingdidnothingwrong: Medlem
<2022-03-07T09:14:27.000Z> Yurt_Dweller: hyggelig det da, mange flotte folk der
<2022-03-07T09:14:47.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men aktivismen er begrenset til artikkelskriving for øyeblikket
<2022-03-07T09:14:57.000Z> Yurt_Dweller: funker det au
<2022-03-07T09:15:56.000Z> Quislingdidnothingwrong: Er student for øyeblikket, så da er man litt mer sårbar enn noen som har en arbeidsplass med godt forhold til sjefen
<2022-03-07T09:17:01.000Z> Yurt_Dweller: absolutt. 
<2022-03-07T09:17:26.000Z> Yurt_Dweller: men du trenger ikke beklage for at du "bare" gjør aktivisme på nett xD
<2022-03-07T09:17:35.000Z> Yurt_Dweller: men unntak av charlottesville er det jo nettopp det jeg gjorde!
<2022-03-07T09:17:58.000Z> Quislingdidnothingwrong: Så var det faktum at du var med på siste Third Rail at du har tenkt å bli litt mer involvert igjen?
<2022-03-07T09:18:10.000Z> Yurt_Dweller: mmh, har ikke helt bestemt meg
<2022-03-07T09:18:20.000Z> Yurt_Dweller: dukker nok opp i ny og ne, men det blir ikke en vanesak 
<2022-03-07T09:18:37.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvor lenge har du vært «våken» vil du si?
<2022-03-07T09:18:47.000Z> Yurt_Dweller: starta med gamergate i 2014
<2022-03-07T09:19:17.000Z> Quislingdidnothingwrong: Var du med i TRS-miljøet nesten fra begynnelsen?
<2022-03-07T09:19:40.000Z> Yurt_Dweller: rundt episode 40 ble jeg med ja
<2022-03-07T09:20:06.000Z> Yurt_Dweller: så det er jo ganske tidlig sånn sett
<2022-03-07T09:20:16.000Z> Yurt_Dweller: men det er vel verdt å merke at de hadde holdt på lenge før det ble podcast av det
<2022-03-07T09:20:33.000Z> Yurt_Dweller: er egentlig et internett debattmiljø som utviklet seg til en podcast
<2022-03-07T09:20:53.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ja, jeg har hørt på noen av de gamle episodene da de fremdeles var tilgjengelig og lo godt av bitsene dine
<2022-03-07T09:21:16.000Z> Yurt_Dweller: hehe, takk for det :)
<2022-03-07T09:21:59.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvordan endte du opp i Charlottesville forresten?
<2022-03-07T09:22:15.000Z> Yurt_Dweller: jeg var tilfeldigvis i virginia den måneden fra før av
<2022-03-07T09:22:26.000Z> Yurt_Dweller: så da slengte jeg meg på i siste liten
<2022-03-07T09:23:08.000Z> Quislingdidnothingwrong: Må ha vært litt av en opplevelse. Var du den eneste nordmannen du vet om som var tilstede?
<2022-03-07T09:23:15.000Z> Yurt_Dweller: så vidt jeg vet
<2022-03-07T09:23:26.000Z> Yurt_Dweller: var noen svensker der og en finne :D
<2022-03-07T09:24:16.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg var fremdeles ganske liberal på det tidspunktet, så jeg skjønte ikke så mye av hva som hadde skjedd. Var først i etterkant at jeg forstod at det var et historisk øyeblikk
<2022-03-07T09:25:37.000Z> Yurt_Dweller: det var helt surrealistisk for oss også
<2022-03-07T09:26:08.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ja, endel illusjoner som gikk opp i flammer etter noe sånt tenker jeg
<2022-03-07T09:26:23.000Z> Yurt_Dweller: vi møtte opp, gikk spissrotgang gjennom krakilske mot-demonstranter (vet ikke hva jeg skal kalle dem engang) som angrep oss med våpen og frosne pissflasker og liknene
<2022-03-07T09:26:38.000Z> Yurt_Dweller: kom til parken som så ut som en forbanna skjoldvegg fra vikingtiden
<2022-03-07T09:26:54.000Z> Yurt_Dweller: ble sendt ut igjen av politiet som sto å lo av oss. gikk tilbake til bilen og dro på hotellet
<2022-03-07T09:27:08.000Z> Yurt_Dweller: for så å se media rapportere som om vi hadde massakrert hundrevis av menneske
<2022-03-07T09:27:12.000Z> Yurt_Dweller: helt absurd
<2022-03-07T09:27:32.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvor lang tid gikk det før alvoret av hendelsen hadde sunket inn for dere?
<2022-03-07T09:27:38.000Z> Yurt_Dweller: umiddelbart
<2022-03-07T09:27:47.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ah, ok
<2022-03-07T09:28:06.000Z> Yurt_Dweller: vi ble nekta service på resturanten vi hadde bestilt lunsj på i etterkant
<2022-03-07T09:28:15.000Z> Yurt_Dweller: de slapp oss ikke inn fordi vi var hvite menn
<2022-03-07T09:28:33.000Z> Yurt_Dweller: og hotellet så på oss i frykt. vi hadde hele uteområdet for oss selv
<2022-03-07T09:28:39.000Z> Quislingdidnothingwrong: Du var sammen med Enoch og gjengen?
<2022-03-07T09:28:45.000Z> Yurt_Dweller: nei de kom før
<2022-03-07T09:29:26.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ok
<2022-03-07T09:30:51.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vel, jeg har noe greier jeg må gjøre, men hvis det er greit vil jeg gjerne snakke med deg om energi og bensinpriser senere
<2022-03-07T09:33:19.000Z> Yurt_Dweller: klart det!
<2022-03-07T09:33:25.000Z> Yurt_Dweller: bare pling meg du 
<2022-03-07T09:34:44.000Z> Quislingdidnothingwrong: Var det riktig at du er vestlending forresten?
<2022-03-07T09:47:45.000Z> Yurt_Dweller: ja det stemmer
<2022-03-07T09:47:46.000Z> Yurt_Dweller: en du?
<2022-03-07T10:02:03.000Z> Quislingdidnothingwrong: Akershus
<2022-03-07T10:05:27.000Z> Yurt_Dweller: oi oi
<2022-03-07T10:05:30.000Z> Yurt_Dweller: en sånn austlending
<2022-03-07T10:46:40.000Z> Quislingdidnothingwrong: Yup 
<2022-03-07T13:24:23.000Z> Quislingdidnothingwrong: Bare veldig kjapt lurer jeg på hvor mye du forventer at bensinprisen vil øke den kommende måneden?
<2022-03-07T14:48:42.000Z> Yurt_Dweller: ikke så lett å si. Shell kjøpte nettopp 120millioner liter med olje, men det kommer til å ta tid å få til markedet, i mellomtiden er olje futures oppe i 200 dollar tønna for april måned
<2022-03-07T14:48:55.000Z> Yurt_Dweller: om jeg skulle gjette vil jeg anta at vi kommer til å sitte på 26-27kr litern
<2022-03-07T14:50:28.000Z> Yurt_Dweller: det er litt det da, per nå er det ingen sanksjoner på olje eller naturgas, men ingen vil kjøpe russisk olje for de spekulerer i at det kan bli umulig å få ut hvis ting blir litt verre
<2022-03-07T14:50:41.000Z> Yurt_Dweller: men shell kjøpte altså en hel dags verdensforbruk i olje nå nettopp
<2022-03-07T15:11:03.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jobber du i bransjen eller er det bare en interesse?
<2022-03-07T16:21:25.000Z> Yurt_Dweller: bare en interesse
<2022-03-07T16:21:33.000Z> Yurt_Dweller: jeg er interessert i veldig mye rart
<2022-03-08T13:17:26.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vedrørende de økende energiprisene og inflasjon, har du foretatt noen form for prep-innkjøp?
<2022-03-08T14:17:53.000Z> Yurt_Dweller: heller lite
<2022-03-08T14:17:58.000Z> Yurt_Dweller: men jeg har handlet mye oljeaksjer
<2022-03-08T14:18:26.000Z> Yurt_Dweller: jeg er i en situasjon der det å lagre billige produkter er vanskelig (leilighet)
<2022-03-08T14:34:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: Skjønner
<2022-03-08T14:34:36.000Z> Yurt_Dweller: du da? er det tonnevis med pasta og kubikkmeter med bensin i garasjen lr?
<2022-03-08T14:35:21.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ikke akkurat. Bor på hybel, men er ofte hos foreldrene i helga
<2022-03-08T14:35:36.000Z> Yurt_Dweller: ah i c i c
<2022-03-08T14:35:43.000Z> Yurt_Dweller: anbefaler at du får dem til å ta en handletur i sverige
<2022-03-08T14:35:47.000Z> Yurt_Dweller: spesielt for hveteprodukter
<2022-03-08T14:35:52.000Z> Yurt_Dweller: for dette blir gæli
<2022-03-08T14:36:05.000Z> Quislingdidnothingwrong: Høres ut som om USA kommer til å forby import av russisk olje
<2022-03-08T14:36:16.000Z> Quislingdidnothingwrong: Tror du Europa slenger seg på?
<2022-03-08T14:36:18.000Z> Yurt_Dweller: det er ikke så stor deal
<2022-03-08T14:36:37.000Z> Yurt_Dweller: USA importerer bare 120 tønner i året fra Russland og det begynte først i oktober
<2022-03-08T14:36:40.000Z> Yurt_Dweller: oktober 2020*
<2022-03-08T14:36:48.000Z> Yurt_Dweller: europa holder seg utafor
<2022-03-08T14:36:52.000Z> Yurt_Dweller: de vet det er kroken på døra
<2022-03-08T14:36:56.000Z> Yurt_Dweller: men om russland kapper kablene
<2022-03-08T14:36:58.000Z> Yurt_Dweller: ååå fy faen
<2022-03-08T14:38:21.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hva ville du fokusert på å kjøpe i Sverige?
<2022-03-08T15:16:57.000Z> Yurt_Dweller: ting som holder seg
<2022-03-08T15:19:06.000Z> Quislingdidnothingwrong: Lufta ideen for fatter’n, men han var skeptisk fordi han mente det ikke ville lønne seg siden bensinprisen er så høy
<2022-03-08T15:19:22.000Z> Yurt_Dweller: spørs hur mye man kjøper da :)
<2022-03-08T15:20:36.000Z> Quislingdidnothingwrong: Nå sier både britene og EU at russisk gassimport skal kuttes
<2022-03-08T15:34:23.000Z> Yurt_Dweller: link?
<2022-03-08T15:39:51.000Z> Quislingdidnothingwrong: Bare se på vg
<2022-03-08T15:40:48.000Z> Yurt_Dweller: Europa ønsker å redusere sin avhengighet av russisk gass etter invasjonen av Ukraina. Tirsdag legger EU-kommisjonen frem en plan med mål om å kutte importen av russisk gass med hele to tredjedeler i løpet av 2022.
<2022-03-08T15:41:07.000Z> Yurt_Dweller: vil gjerne lese den planen
<2022-03-08T15:41:16.000Z> Yurt_Dweller: IEAs 10punkt plan var latterlig
<2022-03-08T15:41:20.000Z> Yurt_Dweller: barnehage tier takes
<2022-03-08T15:41:32.000Z> Yurt_Dweller: skal gjøre third rail sidecar med spectre og borzoi i dag om du er interessert :) 
<2022-03-08T15:42:58.000Z> Quislingdidnothingwrong: Nice, jeg antar dette vil stå på agendaen?
<2022-03-08T15:47:38.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg hører faktisk nærmest på alle Third Rail episoder
<2022-03-08T15:48:52.000Z> Yurt_Dweller: hehe supert :D
<2022-03-08T15:48:56.000Z> Yurt_Dweller: ja det er nok hovedtemaet
<2022-03-08T15:53:08.000Z> Quislingdidnothingwrong: Evt. snik inn et sidetema om at CA klarte å ta enda en Rome 2
<2022-03-08T16:42:22.000Z> Yurt_Dweller: asså. Jeg liker warhammer 3 veldig godt
<2022-03-08T16:42:29.000Z> Yurt_Dweller: runda det nettopp med kislev på legendary i dag
<2022-03-08T16:42:31.000Z> Yurt_Dweller: men det er HELLA buggy
<2022-03-08T16:43:57.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg føler noe er temmelig galt i et Total War spill når spillet aktivt straffer deg for å ekspandere riket ditt
<2022-03-08T16:49:20.000Z> Yurt_Dweller: tja, hvordan gikk det med tyskland etter de ekspanderte?
<2022-03-08T16:49:29.000Z> Quislingdidnothingwrong: lol
<2022-03-08T16:49:29.000Z> Yurt_Dweller: mo money mo problems
<2022-03-08T16:49:35.000Z> Yurt_Dweller: mo land mo strife
<2022-03-08T17:03:00.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vå får ta en CO-OP campaign på et tidspunkt
<2022-03-08T17:29:52.000Z> Yurt_Dweller: jau kvifor inkje :)
<2022-03-08T17:31:24.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg save-scummer imidlertid
<2022-03-08T17:32:59.000Z> Yurt_Dweller: GULAG ER FOR NÅDEFULT FOR SÅNNE SOM DEG
<2022-03-08T17:33:12.000Z> Yurt_Dweller: jk. når en campaign tar typ 100 timer så savescummer jeg og, fuck that
<2022-03-08T17:41:21.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ironman er for eu4
<2022-03-08T17:49:15.000Z> Quislingdidnothingwrong: vg.no/nyheter/i/wOLWmn/krysset-utenfor-russlands-ambassade-faar-navnet-ukrainas-plass
<2022-03-08T17:49:23.000Z> Quislingdidnothingwrong: Noe å nevne på Third Rail
<2022-03-08T17:54:35.000Z> Yurt_Dweller: lol
<2022-03-08T17:54:42.000Z> Yurt_Dweller: satse på at russerne tar plassen da
<2022-03-08T17:54:51.000Z> Yurt_Dweller: for 100% authenticity lixm
<2022-03-08T20:11:47.000Z> Quislingdidnothingwrong: Må høre ferdig Strike & Mike før jeg kan høre på third Rail. Hva slags dommedagsprofetier kom dere fram til?
<2022-03-09T12:59:17.000Z> Quislingdidnothingwrong: Siste projeksonene er at vi kan se bensinpriser oppi 30 kr per liter snart, så høres ut som du var litt opptimistisk 😂
<2022-03-09T14:54:58.000Z> Yurt_Dweller: ja vi får se da!
<2022-03-10T17:35:19.000Z> Quislingdidnothingwrong: Etter å ha hørt på siste Third Rail virker det som vi har like meninger om hvor dette går
<2022-03-10T17:35:24.000Z> Quislingdidnothingwrong: frihetskamp.net/dette-begynner-a-bli-veldig-alvorlig/
<2022-03-10T18:12:34.000Z> Yurt_Dweller: ja ser vi har lik formening her
<2022-03-10T19:42:10.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vel, jeg ønsket meg alltid mer kaos i håp om at det kunne føre til revolusjon en dag. Man skal passe seg for hva man ønsker seg antar jeg
<2022-03-11T07:40:05.000Z> Yurt_Dweller: haha, sant det
<2022-03-11T07:40:12.000Z> Yurt_Dweller: sitter her og tenker samme tanken selv
<2022-03-11T08:13:28.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg vet ikke, jeg føler fremdeles at på ett eller annet tidspunkt så er realitetene i denne situasjonen nødt til å gjøre seg virkelig for EU-byråkratene, men de siste par årene så hver gang jeg sier til meg selv at «de er ikke gærne nok til å gjøre dette» tar jeg alltid feil
<2022-03-11T08:15:14.000Z> Yurt_Dweller: jeg hørte et intervju med ei ambassadørskrulle fra england i går
<2022-03-11T08:15:29.000Z> Yurt_Dweller: hun hadde hodet på rett sted
<2022-03-11T08:15:39.000Z> Yurt_Dweller: hun var straight up med alt fra energikrisa til putin
<2022-03-11T08:15:42.000Z> Yurt_Dweller: jeg var imponert
<2022-03-11T09:11:21.000Z> Quislingdidnothingwrong: Et intervju som er lagt ut eller var det privat?
<2022-03-11T09:12:05.000Z> Yurt_Dweller: var på Deutsche Welle
<2022-03-11T09:16:13.000Z> Quislingdidnothingwrong: Åja, «hørte», trodde du sa «hadde» lol
<2022-03-15T15:25:35.000Z> Quislingdidnothingwrong: Så har du prøvd Elden Ring enda?
<2022-03-15T15:27:41.000Z> Yurt_Dweller: nei ikke helt ennu
<2022-03-15T15:27:51.000Z> Yurt_Dweller: driver og slakter alt som Khorne atm
<2022-03-15T15:27:56.000Z> Yurt_Dweller: latterlig enkel campaign med dem
<2022-03-15T15:28:14.000Z> Yurt_Dweller: Hvis Kislev var hardmode så er Khorne easymode
<2022-03-15T16:28:06.000Z> Quislingdidnothingwrong: Blir enklere hvis du ikke går inn i kaosriket de to-tre første gangene og heller fokuserer på å erobre rundt deg.
<2022-03-15T16:29:08.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men du burde prøve Elden Ring med mindre den typen spill er helt utenfor din smakssone.
<2022-03-16T14:01:33.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hey, kan jeg spørre deg om noe kjapt?
<2022-03-16T14:05:23.000Z> Yurt_Dweller: sure
<2022-03-16T14:06:17.000Z> Quislingdidnothingwrong: Fikk en rar melding på mobilen som lukter litt PST
<2022-03-16T14:06:25.000Z> Yurt_Dweller: oi oi
<2022-03-16T14:06:30.000Z> Yurt_Dweller: hva sa den?
<2022-03-16T14:07:08.000Z> Quislingdidnothingwrong: "Hey, Simen, jeg leser på Frihetskamp.net med stor interesse. Hadde vært hyggelig med en prat og gjerne kaffe. Kan jeg ringe deg når det passer? Mvh Bård"
<2022-03-16T14:07:18.000Z> Yurt_Dweller: ja du, det høres veldig pst ut
<2022-03-16T14:07:35.000Z> Yurt_Dweller: "hei, person jeg ikke kjenner, vil du møtes å slå av en prat?"
<2022-03-16T14:07:49.000Z> Yurt_Dweller: de dukka ikke opp på døra di, da jeg ikke tror de har lov lenger
<2022-03-16T14:07:58.000Z> Yurt_Dweller: men om du sier ja til å prate med dem et annet sted så
<2022-03-16T14:08:15.000Z> Quislingdidnothingwrong: "Du skjønner sikkert hva jeg jobber med. Ikke Media eller AFA :) Du har definitivt ikke gjort noe galt. Jeg trenger bare å lære og få ting nyansert. Dette nr. er ikke reg på meg for din sikkerhet"
<2022-03-16T14:08:27.000Z> Yurt_Dweller: akkurat ja.
<2022-03-16T14:09:03.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg skrev bare at jeg ikke ante hva han snakket om og at dette nok er en missfroståelse
<2022-03-16T14:09:23.000Z> Quislingdidnothingwrong: forståelse
<2022-03-16T14:11:49.000Z> Quislingdidnothingwrong: De hadde lov til å dukke opp på dørene til folk før, men ikke nå lenger?
<2022-03-16T14:29:17.000Z> Yurt_Dweller: tror ikke det, det var samfunnsdebatt om det i fjor husker jeg
<2022-03-16T14:29:51.000Z> Yurt_Dweller: de endte opp med å konkludere at å skremme radikale ved å dukke opp på døra og virke truende var mot grunnloven
<2022-03-16T14:30:03.000Z> Yurt_Dweller: da det var "avkjølende mot yttringsfriheten" elns
<2022-03-16T14:30:16.000Z> Yurt_Dweller: men om de inviterer deg ut og du sier ja da er det muligens greit? vet ikke
<2022-03-16T14:30:28.000Z> Yurt_Dweller: dette har vel NMR god erfaring med?
<2022-03-16T14:30:34.000Z> Quislingdidnothingwrong: Joda
<2022-03-16T14:30:41.000Z> Quislingdidnothingwrong: Har allerede snakket med redesjefen min
<2022-03-16T14:30:52.000Z> Yurt_Dweller: nice :D
<2022-03-16T14:31:02.000Z> Quislingdidnothingwrong: Du hadde aldri problemer med dette da du var mer aktiv for noen år siden?
<2022-03-16T14:31:12.000Z> Yurt_Dweller: nei ingen som fant ut hvem jeg var
<2022-03-16T14:31:26.000Z> Yurt_Dweller: tror det fortsatt gjelder
<2022-03-16T14:31:52.000Z> Quislingdidnothingwrong: Mest gufne var at han tydeligvis visste at jeg skrev for Frihetskamp
<2022-03-16T14:32:13.000Z> Yurt_Dweller: ja og han brukte det ekte navnet ditt
<2022-03-16T14:32:15.000Z> Yurt_Dweller: ?
<2022-03-16T14:32:29.000Z> Quislingdidnothingwrong: jepp
<2022-03-16T14:32:33.000Z> Yurt_Dweller: je
<2022-03-16T14:32:42.000Z> Yurt_Dweller: da er det vel liten tvil om hvor vedkommende jobber ja
<2022-03-16T14:32:57.000Z> Yurt_Dweller: no.linkedin.com/in/b%C3%A5rd-stensli-3902b2223
<2022-03-16T14:33:00.000Z> Yurt_Dweller: tenker det kan være han her da
<2022-03-16T14:33:17.000Z> Quislingdidnothingwrong: sikkert
<2022-03-16T14:34:15.000Z> Yurt_Dweller: men det er ingen plikt å stille opp, og så vidt jeg vet kan han ikke publisere informasjon om deg annetsteds
<2022-03-16T14:34:27.000Z> Yurt_Dweller: så utenom at det er en utrolig ekkel melding å få så er det greit nok å ignorere tenker jeg
<2022-03-16T14:35:47.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men det var en kort stund tidligere hvor jeg identifiserte meg som "Russleman" på telegram for en stund tilbake
<2022-03-16T14:35:51.000Z> Quislingdidnothingwrong: Så det var vel slik
<2022-03-16T14:55:30.000Z> Quislingdidnothingwrong: lol
<2022-03-16T14:55:31.000Z> Quislingdidnothingwrong: dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2017/10/15/bard-stensli-far-pris-for-homokamp-i-politiet/
<2022-03-16T15:44:53.000Z> Yurt_Dweller: ser man det du
<2022-03-16T15:44:57.000Z> Yurt_Dweller: profesjonell kuksuger xD
<2022-03-16T15:58:49.000Z> Quislingdidnothingwrong: Kan alltid stole på at homofile vil være de mest systemlydige
<2022-03-16T16:03:05.000Z> Yurt_Dweller: absolutt, bevist gjentatte ganger
<2022-03-16T16:03:23.000Z> Yurt_Dweller: kan jeg spørre litt on NMR?
<2022-03-16T17:53:40.000Z> Quislingdidnothingwrong: Sure
<2022-03-16T18:45:09.000Z> Yurt_Dweller: har dere mangle medlemmer i norge?
<2022-03-16T18:45:12.000Z> Yurt_Dweller: mange*
<2022-03-16T18:54:37.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg har ikke tilgang til noe fullt medlemsregister, men skulle jeg gjette er vi vel 20+ aktive medlemmer i hele landet
<2022-03-16T18:55:39.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det er høyere krav for å kunne betegnes medlem nå enn det var før. Du kan ikke sitte på rumpa, betale kontigent og ikke gjøre noen ting og kalle deg «medlem» lenger
<2022-03-16T18:56:06.000Z> Quislingdidnothingwrong: Så er det et større sympatisørmiljø rundt selvfølgelig
<2022-03-16T18:56:47.000Z> Quislingdidnothingwrong: Brorparten av de aktive nå finner du på Østlandet
<2022-03-16T19:04:16.000Z> Yurt_Dweller: oi bare 20 faktisk
<2022-03-16T19:04:43.000Z> Yurt_Dweller: større i sverige dog?
<2022-03-16T19:13:20.000Z> Quislingdidnothingwrong: Oja, mye større
<2022-03-16T19:14:11.000Z> Quislingdidnothingwrong: Miljøet er mindre nå enn det var for noen år siden, men til gjengjeld er folkene av bedre kvalitet
<2022-03-16T19:14:18.000Z> Yurt_Dweller: hva endret seg?
<2022-03-16T19:14:28.000Z> Yurt_Dweller: høyere krav fra ledelsen eller bare falmende interesse?
<2022-03-16T19:14:48.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det første
<2022-03-16T19:15:04.000Z> Yurt_Dweller: aktive grep er bra da, jeg tenker at det betaler seg på sikt
<2022-03-16T19:15:39.000Z> Yurt_Dweller: akkurat det du nevnte er grunnen til at jeg aldri ble med selv, jeg vet jeg hadde bare blitt sittende som passiv kontigentbetalende medlem
<2022-03-16T19:16:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vel, Frihetskamp ser alltid etter flere skribenter 
<2022-03-16T19:17:12.000Z> Yurt_Dweller: ;)
<2022-03-16T19:17:25.000Z> Quislingdidnothingwrong: Noe man kan gjøre hvis man ikke nødvendigvis er så keen på å stå midt på gata med bannere
<2022-03-16T19:17:48.000Z> Yurt_Dweller: kommer nok en tid for det og
<2022-03-16T19:18:23.000Z> Quislingdidnothingwrong: En artikkel om hvor fucked EUs energiplan er hadde vært topp, siden det er noe jeg ikke forstår meg så godt på
<2022-03-16T19:18:45.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vi aksepterer også gjesteinnlegg fra ikke-medlemmer
<2022-03-16T19:19:24.000Z> Yurt_Dweller: treffer kanskje ikke like bra i Norge da iom at vi står klare til å tjene som en pharmajøde på energikrisen
<2022-03-16T19:19:50.000Z> Quislingdidnothingwrong: Spørs hvor godt de godene fordeles da
<2022-03-16T19:20:07.000Z> Yurt_Dweller: "europa kommer til å slite skikkelig men vi (staten) kommer til å tjene ca 2000 milliarder lol, lmaokroner
<2022-03-16T19:20:28.000Z> Yurt_Dweller: true. Er faen meg skummelt at de eneste nøkterne i hele debatten har vært Rødt
<2022-03-16T19:21:07.000Z> Quislingdidnothingwrong: Les partiprogrammet deres så mister du den følelsen fort
<2022-03-16T19:21:48.000Z> Yurt_Dweller: Ja nei jeg er fult klar over hva Rødt er og hva de står for
<2022-03-16T19:21:56.000Z> Yurt_Dweller: men energipolitisk leverer de 100% solid politikk
<2022-03-16T19:22:01.000Z> Yurt_Dweller: de har aldri stemt for utenlandskabler
<2022-03-16T19:22:06.000Z> Yurt_Dweller: og vil ha priskontroller
<2022-03-16T19:22:11.000Z> Yurt_Dweller: og en ansvarlig stat
<2022-03-16T19:22:21.000Z> Yurt_Dweller: men, nok om det!
<2022-03-16T19:24:05.000Z> Quislingdidnothingwrong: Nei, det er sant at Kamerat Moxnes har noen gode poeng nå og da, men til syvende og sist så er han fremdeles en kommunist som er blind på rase-, og jødespørsmålet 
<2022-03-16T19:26:35.000Z> Yurt_Dweller: ikke bare blind, men i mange tilfeller aktiv motstander av virkeligheten
<2022-03-16T19:32:35.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jepp
<2022-03-24T15:07:49.000Z> Quislingdidnothingwrong: Er du på telegram forresten?
<2022-03-24T15:34:29.000Z> Yurt_Dweller: har ikke sånn channel enda nei
<2022-03-24T16:59:41.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ikke på telegram i det hele tatt?
<2022-03-25T08:22:14.000Z> Yurt_Dweller: jo
<2022-03-25T17:20:31.000Z> Quislingdidnothingwrong: Er du i Gjallarhorn?
<2022-03-25T17:24:55.000Z> Yurt_Dweller: nei :o
<2022-03-25T18:29:09.000Z> Yurt_Dweller: er det invite only eller kan jeg søke opp og joine?
<2022-03-25T22:47:06.000Z> Quislingdidnothingwrong: Bare søk den opp
<2022-03-25T22:47:20.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det er den største jøde-woke norske gruppa jeg vet om
<2022-04-01T12:41:02.000Z> Quislingdidnothingwrong: Noen oppdatering om Tyskland og rubelen?
<2022-04-04T08:01:05.000Z> Yurt_Dweller: status quo ante shitpostum for øyeblikket
<2022-04-04T08:01:09.000Z> Yurt_Dweller: vi får se denne uka her
<2022-04-05T10:02:36.000Z> Quislingdidnothingwrong: rt.com/russia/553303-germany-seizes-russian-gas-company/
<2022-04-05T10:02:44.000Z> Quislingdidnothingwrong: Dette lover ikke godt antar jeg?
<2022-04-05T17:29:39.000Z> Yurt_Dweller: nei du det der ser ille ut
<2022-04-05T18:24:36.000Z> Quislingdidnothingwrong: Tusen takk. Hjertet mitt falt som en stein da jeg så at Strike and Mike ikke kommer til å komme ut før midt på natta, men så så jeg at Third Rail var ute
<2022-04-05T18:26:00.000Z> Yurt_Dweller: ;:))
<2022-04-05T18:26:01.000Z> Yurt_Dweller: aww yes
<2022-04-05T18:26:34.000Z> Quislingdidnothingwrong: Need that sweet, sweet content
<2022-04-05T18:30:04.000Z> Yurt_Dweller: i am but a humble farmer, tending to my content output
<2022-04-19T11:37:22.000Z> Quislingdidnothingwrong: Laurtitz, har du noen formening om til hvilken grad Norge ville være i stand til å dekke energibehovet til en teoretisk nordisk stat?
<2022-04-20T19:08:45.000Z> Yurt_Dweller: i stor grad
<2022-04-20T19:08:50.000Z> Yurt_Dweller: med minimalt av investeringer
<2022-04-29T18:39:40.000Z> Quislingdidnothingwrong: Så EU cucket for Putin likevel?
<2022-04-29T21:26:27.000Z> Yurt_Dweller: ja de kunne ikke gå andre vegen
<2022-04-29T21:26:41.000Z> Yurt_Dweller: om seks måneder hadde vi hengt hele gjengen fra lyktestolper
<2022-04-29T21:26:57.000Z> Yurt_Dweller: lett å være demokratisk valgt når folk flest er varme, kan se netflix og spise junk food
<2022-04-29T21:27:17.000Z> Yurt_Dweller: ikke så lett å være tough on russia ra ra eu guy når folk ikke kan holde maten sin kald engang
<2022-04-29T21:27:41.000Z> Yurt_Dweller: alt europa trenger for å våkne er en helg uten strøm.
<2022-04-29T21:33:26.000Z> Quislingdidnothingwrong: En tid der begynte jeg faktisk å lure på om de var gærne nok til å gå gjennom med det
<2022-04-29T21:33:51.000Z> Yurt_Dweller: vi i norge er jo heldige nok at vi kan oppleve rasjonering uansett da
<2022-04-29T21:33:58.000Z> Yurt_Dweller: 16% magasinkapasitet
<2022-04-29T21:34:04.000Z> Yurt_Dweller: djeeeziz
<2022-05-03T14:10:10.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hva er basisen din for alvorligheten av den kommende matkrisen?
<2022-05-03T15:15:36.000Z> Quislingdidnothingwrong: Også, bra å høre at du var fornuftig nok til å sjekke ut Elden Ring.
<2022-05-03T15:28:07.000Z> Yurt_Dweller: hehe nesten ferdig med spillet vettuuu
<2022-05-03T15:28:58.000Z> Yurt_Dweller: ja nei, matkrisen er kompositt av data som innefatter både matpris, totaleksport per land, litt synsing ang tørkesoner og produksjons areal
<2022-05-03T15:29:02.000Z> Yurt_Dweller: og mainstream media da
<2022-05-03T15:29:08.000Z> Yurt_Dweller: dagbladet rapporterte det f.eks
<2022-05-03T15:33:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvor mange forsøk trengte du på Malenia?
<2022-05-03T15:46:08.000Z> Yurt_Dweller: er ikke helt der enda
<2022-05-03T15:46:18.000Z> Yurt_Dweller: holder på med crumbling farum azula
<2022-05-03T15:51:23.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ah, okay. Si ifra hvis du får trøbbel. Jeg vet hvilke counter-builds some funker
<2022-05-03T15:56:32.000Z> Yurt_Dweller: ser hittil at uchigatana og shield knuser alt
<2022-05-03T15:56:47.000Z> Yurt_Dweller: har ikke slitt nevneverdig med en eneste mob eller boss siden godrick
<2022-05-03T16:01:45.000Z> Quislingdidnothingwrong: Nice
<2022-05-05T19:24:29.000Z> Quislingdidnothingwrong: Angående den kommende energiapokalypsen, hvilke grep ville du anbefale en middelklassefamilie med et relativt stort hus, to biler, en hytte og en båt å ta?
<2022-05-06T07:09:42.000Z> Yurt_Dweller: sørge for at huset har lite energitap, har peis og plenty med ved til vintern, greit å ha 50, 100l bensin i backup
<2022-05-06T07:09:50.000Z> Yurt_Dweller: fastpris fra energileverandøren muligens
<2022-05-06T07:10:06.000Z> Yurt_Dweller: PREPARE TO GET COZY
<2022-05-06T07:10:22.000Z> Yurt_Dweller: er jo faen meg helt forskrudd hvor fint vær det har vært i oslo
<2022-05-06T07:10:29.000Z> Yurt_Dweller: 6mnd uten nevneverdig regn /snø
<2022-05-06T09:38:12.000Z> Quislingdidnothingwrong: Bensin i backup pga. mulig knapphet i tilgjengelighet, ikke pga. pris?
<2022-05-06T10:12:32.000Z> Yurt_Dweller: enten eller, skader ikke uansett!
<2022-05-06T10:12:42.000Z> Yurt_Dweller: altså. prisen kommer jo til å øke hyperbolsk helt til det er tomt
<2022-05-06T10:12:43.000Z> Yurt_Dweller: samme med strømmen
<2022-05-06T10:13:52.000Z> Yurt_Dweller: sitter jo solid på 2kr kw/t for den siste uka
<2022-05-06T10:13:58.000Z> Yurt_Dweller: og vi er nesten tom for vann
<2022-05-06T15:01:22.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hva i det hele tatt er argumentet for ikke å nasjonalisere strømnettet? Jeg har aldri forstått det.
<2022-05-06T15:06:11.000Z> Yurt_Dweller: strømnettet er da nasjonalt
<2022-05-06T15:06:19.000Z> Yurt_Dweller: driftes av statkraft det, som er heleid av staten
<2022-05-06T15:06:35.000Z> Yurt_Dweller: men staten har bestemt at penger er viktigere en innbyggernes velferd
<2022-05-06T15:08:31.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ah, jeg beklager. Jeg er helt blåst på intrastruktur. 
<2022-05-06T15:09:11.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men hvorfor har vi da flere strømleverandører hvis staten har eierskap uansett?
<2022-05-06T15:10:11.000Z> Yurt_Dweller: må jo ha konkurranse vettttuuuu
<2022-05-06T15:10:31.000Z> Yurt_Dweller: så da outsourcer vi selve strømsalget som går gjennom nettet vårt til ulike selskap, som alle handler fra den samme poolen (nordpool)
<2022-05-06T15:10:40.000Z> Yurt_Dweller: og bruker ulike markedsgimmicker for å få abonnenter
<2022-05-06T15:11:23.000Z> Yurt_Dweller: ja, det er legitimt så teit
<2022-05-06T15:11:47.000Z> Quislingdidnothingwrong: Gir ingen logisk mening
<2022-05-06T15:12:03.000Z> Yurt_Dweller: nei, du må være norsk regjeringsmedlem for at noe slikt virker fornuftig
<2022-05-06T15:12:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg klandrer Brundtland og hennes introduksjon av nyliberalismen til landet
<2022-05-06T15:12:22.000Z> Yurt_Dweller: landsmorderen
<2022-05-06T15:14:30.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det eneste positive her er at jeg ikke ser hvordan de kan klare å holde liv i "det grønne skiftet" svindelen mye lenger. Interessen dalte allerede før strømprisene gikk i været. 
<2022-05-06T15:14:59.000Z> Yurt_Dweller: ja nei, det er jo litt diabolsk da, veldig "jødisk" preg over det hele
<2022-05-06T15:15:12.000Z> Yurt_Dweller: det grønne skiftet gir strømkrise, så er det eneste som kan løse strømkrisen MER grøn strøm!
<2022-05-06T15:15:15.000Z> Quislingdidnothingwrong: Har du forresten et narrativ på hva som er det egentlige målet med den grønne politikken?
<2022-05-06T15:15:32.000Z> Yurt_Dweller: tja, 90% har drukket coolaiden
<2022-05-06T15:15:50.000Z> Yurt_Dweller: 10% vet at det fossile varer ikke evig og vi må ned i levestandard snart alikevel, might as well collapse early and avoid the rush
<2022-05-06T15:15:57.000Z> Yurt_Dweller: det er min uironiske mening
<2022-05-06T15:16:04.000Z> Quislingdidnothingwrong: Så basically vestlige eliter tror på sin egen propaganda og det blir en selvforsterkende effekt?
<2022-05-06T15:16:16.000Z> Yurt_Dweller: det som er litt fint med norge er at de som styrer oss er for det meste i første kategori, da norske politikere ikke akkurat er onde genier.,
<2022-05-06T15:16:34.000Z> Yurt_Dweller: ja, absolutt
<2022-05-06T15:16:34.000Z> Quislingdidnothingwrong: lol
<2022-05-06T15:17:06.000Z> Yurt_Dweller: Så basically vestlige eliter tror på sin egen propaganda og det blir en selvforsterkende effekt? 
<2022-05-06T15:17:12.000Z> Yurt_Dweller: spikeren på hodet der min gode mann
<2022-05-06T15:18:19.000Z> Yurt_Dweller: det er det som er viktig å huske i all politikk, etter hvert som et dogme, isme, eller teori blir mainstream handler det ikke lenger om å tro på det engang
<2022-05-06T15:18:33.000Z> Yurt_Dweller: det er nok at folk får fordeler ved å pushe det.
<2022-05-06T15:18:45.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ser sånn ut. 
<2022-05-06T15:19:35.000Z> Yurt_Dweller: ved å suge brundtland sin massive penis og kjempe hardt for alt hun har trodd på så er det mange norske politikere som bare har sett forfremmelser, penger, og renome hele sitt liv
<2022-05-06T15:19:46.000Z> Yurt_Dweller: hvorfor skulle de investere tid i å sjekke om noe av det faktisk gagner oss
<2022-05-06T15:20:04.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men det morsomme med det er at det gav en enorm fordel til de østlige maktene i den nye kalde krigen. Det ser rett og slett ut som det jødiske maktssystemet har blitt så komplisert at det ikke er i stand til å operere på et koherent vis lenger
<2022-05-06T15:22:58.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det er egentlig utrolig hvor allmektig systemet virket for bare to år siden under BLM-opptøyene  og hvor mye ting har fallt fra hverandre på så kort tid. 
<2022-05-06T21:08:05.000Z> Yurt_Dweller: absolutt
<2022-05-06T21:08:14.000Z> Yurt_Dweller: det er bare helt absurd hvor mye armflailing som foregår
<2022-05-06T21:08:30.000Z> Yurt_Dweller: de er helt fastlåst i en syklus der alt som gir dem personlige fordeler er det som ødelegger landet
<2022-05-06T21:08:35.000Z> Yurt_Dweller: så de kan ikke slutte å promotere det
<2022-05-07T15:51:47.000Z> Yurt_Dweller: På det høyeste er prisen 267 øre per kilowattime mellom klokka 19 og 20 søndag kveld. Også de påfølgende timene før midnatt vil ha høye priser.
<2022-05-07T15:51:52.000Z> Yurt_Dweller: *Skriker internt*
<2022-05-07T16:10:10.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvordan er strømprisen på vestlandet egentlig sammenlignet med resten av landet?
<2022-05-08T13:38:55.000Z> Yurt_Dweller: samme som østlandet
<2022-05-12T18:57:15.000Z> Quislingdidnothingwrong: Har du en hemmelig bruker på BANG også forresten? Håper ikke du er en av dem jeg har kranglet med til tider.
<2022-05-12T19:59:10.000Z> Yurt_Dweller: nei har ikke noen bang bruker
<2022-05-12T20:07:05.000Z> Quislingdidnothingwrong: ah, okay. Bra
<2022-05-13T06:21:32.000Z> Yurt_Dweller: aaah delete poasten din! du følger bare 20 stk så da er det åpenbart hvem det er ! aaaaah
<2022-05-13T14:58:55.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men, jeg følger jo ikke deg (no offense)
<2022-05-13T14:59:23.000Z> Yurt_Dweller: omg
<2022-05-13T14:59:27.000Z> Yurt_Dweller: da erre jo bra :D
<2022-05-13T14:59:35.000Z> Yurt_Dweller: mr exclusive
<2022-05-13T14:59:49.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg dobbelsjekket det spesifikt før jeg lagde posten fordi jeg er paranoid
<2022-05-13T14:59:58.000Z> Yurt_Dweller: det er even better tbh :D
<2022-05-13T15:00:06.000Z> Yurt_Dweller: vill leding
<2022-05-13T15:00:20.000Z> Quislingdidnothingwrong: Linken til siste third rail virker ikke for meg forresten. Gjør den det for deg?
<2022-05-13T15:00:59.000Z> Yurt_Dweller: den gjorde det før i dag, men nå ser det ut til at den streiker
<2022-05-13T15:01:01.000Z> Yurt_Dweller: skal fikse det
<2022-05-13T15:01:28.000Z> Quislingdidnothingwrong: noise
<2022-05-13T15:17:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: Har du slått Elden Ring enda forresten?
<2022-05-13T15:45:18.000Z> Yurt_Dweller: fiksed
<2022-05-16T17:50:59.000Z> Quislingdidnothingwrong: vg.no/nyheter/utenriks/i/jayvPw/erdogan-sier-han-ikke-vil-godkjenne-sverige-og-finland-i-nato
<2022-05-16T17:51:05.000Z> Quislingdidnothingwrong: Lol
<2022-05-16T17:52:09.000Z> Yurt_Dweller: basert kakkerlakk!
<2022-05-16T17:53:53.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvilke kilder bruker du for å holde deg oppdatert om situasjonen i Donbass forresten?
<2022-05-16T18:10:59.000Z> Yurt_Dweller: tja, all around
<2022-05-16T18:11:02.000Z> Yurt_Dweller: nytimes, venner, 4chan
<2022-05-16T18:11:14.000Z> Yurt_Dweller: reuters
<2022-05-16T18:33:55.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hva er du, en normie?
<2022-05-16T18:34:55.000Z> Yurt_Dweller: mer normie en internet mann!
<2022-05-16T18:35:03.000Z> Yurt_Dweller: du da? PST? :pppp
<2022-05-16T18:53:23.000Z> Quislingdidnothingwrong: Duran, for det meste 
<2022-05-16T18:54:22.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvor gammel er du forresten?
<2022-05-16T18:56:09.000Z> Yurt_Dweller: hvem eller hva er duran? :O
<2022-05-16T18:56:12.000Z> Yurt_Dweller: nei si det ;)
<2022-05-16T19:03:44.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg tenkte 50+ sånn ca
<2022-05-16T19:04:21.000Z> Yurt_Dweller: wow
<2022-05-16T19:04:31.000Z> Yurt_Dweller: så accurate!
<2022-05-16T19:07:19.000Z> Quislingdidnothingwrong: Skeivbom? Ok, 61-62, rundt der omkring?
<2022-05-16T19:07:48.000Z> Quislingdidnothingwrong: Sorry, men du høres så ungdommelig ut på podcastene du er med på
<2022-05-16T19:10:58.000Z> Quislingdidnothingwrong: Prøver ikke å insinuere at du er en jypling eller noe
<2022-05-16T19:11:32.000Z> Yurt_Dweller: haha
<2022-05-16T19:11:42.000Z> Yurt_Dweller: nei, tenk heller 30åra
<2022-05-16T19:15:00.000Z> Quislingdidnothingwrong: 39, ikke sant?
<2022-05-22T19:55:42.000Z> Quislingdidnothingwrong: Gratulerer med det fulle Third Rail arkivet!
<2022-05-22T20:22:18.000Z> Yurt_Dweller: tyvm!
<2022-05-22T20:25:28.000Z> Quislingdidnothingwrong: Også, gi meg beskjed i forkant av at du skal diskutere Elden Ring på National Institute for Gamer Review. Jeg har autistiske tanker om spillet jeg må dele med deg før du gjør det
<2022-05-22T20:28:46.000Z> Yurt_Dweller: oki!
<2022-05-24T10:54:00.000Z> Quislingdidnothingwrong: Åja, jeg må dele det før jeg glemmer det. Jeg lurte på om grafting i Elden Ring er et direkte stikk mot transhumanismen, og mer indirekte mot transseksualismen, pga. historien om hvordan Godrick forklede seg som en kvinne da han flyktet fra hovedstaden.
<2022-05-24T12:40:30.000Z> Yurt_Dweller: ^^
<2022-05-24T12:40:34.000Z> Yurt_Dweller: mulig det!
<2022-06-04T14:53:13.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hey. Kan du si ifra til meg hvis du kan finne noe bevis for at denne kvinnen er jødisk?
<2022-06-04T14:53:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: atlanticcouncil.org/expert/melinda-haring/
<2022-06-04T17:47:53.000Z> Yurt_Dweller: fant ingenting
<2022-06-04T17:47:56.000Z> Yurt_Dweller: ser goyish ut tbh
<2022-06-04T17:54:15.000Z> Quislingdidnothingwrong: Mmmmmmmmmmmm…. agree to disagree…
<2022-06-04T18:15:13.000Z> Yurt_Dweller: figuratively speaking
<2022-06-08T11:38:55.000Z> Quislingdidnothingwrong: Laurtiz, vet du om noen klassiske studier som tar for seg interrasemessige ekteskap/parnterforhold, spesielt med hensyn til hvilken effekt det har på styrken til forholdet og barna?
<2022-06-08T13:19:24.000Z> Yurt_Dweller: så en studie flyte rundt for noen år tilbake
<2022-06-08T13:19:30.000Z> Yurt_Dweller: men å finne den igjen blir vanskelig
<2022-06-08T13:20:26.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vel, har allerede funnet flere, så ikke noe problem
<2022-06-08T13:20:40.000Z> Yurt_Dweller: well there  ya go!
<2022-06-08T13:20:57.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvis du finner noe angående de psykiske problemene til barn av blandet rasebakgrunn må du gjerne sende det
<2022-06-08T13:21:22.000Z> Yurt_Dweller: har ikke anledning til å lete men om jeg kommer over det skal jeg linke
<2022-06-08T13:21:38.000Z> Quislingdidnothingwrong: Den er grei ;)
<2022-06-08T13:22:13.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vent, nå er du kommet ut av skapet som Laurtiz på Poa.st?
<2022-06-08T13:22:31.000Z> Yurt_Dweller: jau
<2022-06-08T13:23:11.000Z> Quislingdidnothingwrong: Lame. Nå er ikke lenger jeg en av de få innvidde som kjenner sannheten. Vet du ikke at det er samfunnsmessig nyttig at folk holder seg i skapet, Laurtiz?
<2022-06-08T13:23:29.000Z> Yurt_Dweller: bare om de er homser!
<2022-06-08T13:23:30.000Z> Yurt_Dweller: lol
<2022-06-08T13:24:05.000Z> Quislingdidnothingwrong: Laurtiz, jeg må insistere på at du går tilbake til skapet
<2022-06-08T13:24:33.000Z> Yurt_Dweller: fy flåbbe. Tvinge en WN inn igjen i skapet i pride month
<2022-06-08T13:24:34.000Z> Yurt_Dweller: vettu hva
<2022-06-08T13:24:55.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hmmm. Fair enough. Jeg får la det gå for denne gangen
<2022-06-08T13:25:07.000Z> Yurt_Dweller: vent til juli
<2022-06-08T13:25:09.000Z> Yurt_Dweller: xD
<2022-06-08T20:20:51.000Z> Quislingdidnothingwrong: Kommer du til å ta opp Martha X Durek på neste third Rail?
<2022-06-09T05:40:25.000Z> Yurt_Dweller: nei jo mindre sagt om det jo bedre
<2022-06-09T09:03:53.000Z> Quislingdidnothingwrong: Okay. Jeg trodde kanskje Verretts jødiske tilknytning kunne gjøre det relevant, men jeg ser poenget.
<2022-06-09T09:04:14.000Z> Yurt_Dweller: ok, rødpill meg på dette ?
<2022-06-09T09:04:16.000Z> Yurt_Dweller: første jeg hørte om det
<2022-06-09T09:05:11.000Z> Quislingdidnothingwrong: frihetskamp.net/blant-engler-og-demoner/
<2022-06-09T12:00:39.000Z> Yurt_Dweller: well well well!
<2022-06-09T12:31:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jepp. 
<2022-06-09T12:32:19.000Z> Quislingdidnothingwrong: Kunne du tenkt deg å gjøre en gjesteopptreden på motstandsbevegelsens podcast «Hold fanen Høyt» forresten? Jeg mener å huske du var på en av de svenske podcastene.
<2022-06-09T12:39:04.000Z> Yurt_Dweller: ja det kan jeg nok - er ganske opptatt framover men muligens i slutten av juli?
<2022-06-09T12:46:17.000Z> Quislingdidnothingwrong: Kan høre når de har planlagt de neste showene
<2022-06-09T13:08:04.000Z> Yurt_Dweller: supreme
<2022-06-09T14:44:43.000Z> Quislingdidnothingwrong: De skal sannsynligvis recorde førstkommende tirsdag
<2022-06-09T14:44:58.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men du er kanskje opptatt da?
<2022-06-09T15:52:31.000Z> Yurt_Dweller: jau
<2022-06-10T22:01:41.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg er nesten ferdig med min andre playthrough av Elden Ring, og jeg er sjokkert over hvor mye jeg ikke fant den første gangen.
<2022-06-11T07:16:22.000Z> Yurt_Dweller: ja det er et ekstremt layered game
<2022-06-11T15:06:27.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg fant ikke engang deeproot depths første gang
<2022-06-11T20:07:45.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hej. Har du kontaktinfo du kan gi til Tom Hauge? Det er han som styrer podcasten først og fremst. 
<2022-06-11T20:08:13.000Z> Quislingdidnothingwrong: Evt. er han på telegram, så du kan evt. kontakte ham der
<2022-06-12T20:50:18.000Z> Quislingdidnothingwrong: yo
<2022-06-12T21:05:57.000Z> Yurt_Dweller: yo, er han i gjallarhorn?
<2022-06-12T21:05:57.000Z> Yurt_Dweller: 
<2022-06-12T21:10:50.000Z> Quislingdidnothingwrong: La meg sjekke
<2022-06-12T21:11:58.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ja. 
<2022-06-12T21:12:07.000Z> Yurt_Dweller: da kan jeg plinge ham der :) skal rekke ut i morgen
<2022-06-12T21:12:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: 228999 Hauge
<2022-06-13T17:23:26.000Z> Quislingdidnothingwrong: Fikk du pratet med Hauge?
<2022-06-14T18:35:04.000Z> Quislingdidnothingwrong: øy
<2022-09-13T15:43:37.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hey. Kan du gi meg en link til den JMG artikkelen du nevnte på Third Rail?
<2022-09-13T15:46:08.000Z> Yurt_Dweller: klabbert
<2022-09-13T15:46:08.000Z> Yurt_Dweller: ecosophia.net/before-winter-comes/
<2022-09-27T19:04:38.000Z> Quislingdidnothingwrong: Så… hvis du er en russer, hvilken amerikansk rørledning sprenger du for å utføre maksimal mulig skade?
<2022-09-27T19:05:03.000Z> Yurt_Dweller: er noen internet kabler som absolutt hadde vært knall om de depth charga
<2022-09-27T19:06:27.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det er rart å tenke på at vi sannsynligvis er nærmere atomkrig enn på noe tidspunkt under den kalde krigen, men for å være ærlig har jeg vansker med å føle noe annet enn nummhet.
<2022-09-27T19:06:41.000Z> Yurt_Dweller: jeg sitter med kryssa fingre og håper de slipper løs
<2022-09-27T19:06:53.000Z> Quislingdidnothingwrong: Lol
<2022-09-27T19:06:54.000Z> Yurt_Dweller: møkka lei status quo uansett
<2022-09-27T19:07:04.000Z> Quislingdidnothingwrong: Agreed
<2022-09-27T19:07:10.000Z> Yurt_Dweller: smelt hele amerika i en gedigen termisk suppe
<2022-09-27T19:08:01.000Z> Quislingdidnothingwrong: Tror du nordiske statsledere/etterretning var med på det i noen grad?
<2022-09-27T19:08:12.000Z> Yurt_Dweller: jeg tror egentlig ikke det
<2022-09-27T19:08:31.000Z> Yurt_Dweller: mulig britene og frankrike visste om det
<2022-09-27T19:08:41.000Z> Yurt_Dweller: men ikke nordisk etterettning
<2022-09-27T19:08:45.000Z> Yurt_Dweller: de er en dårlig spøk uansett
<2022-09-27T19:08:46.000Z> Quislingdidnothingwrong: Britene nærmest uten tvil
<2022-09-27T19:09:19.000Z> Quislingdidnothingwrong: Storbritannia er den 51. staten
<2022-09-27T19:09:29.000Z> Yurt_Dweller: verre en west virginia at this point lol
<2022-09-27T19:10:24.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men rørledningen var allerede stengt så vidt jeg forstod så hva er den umiddelbare  effekten?
<2022-09-27T19:16:56.000Z> Yurt_Dweller: europa kan ikke lenger normalisere energiforholdet med russland
<2022-09-27T19:17:09.000Z> Yurt_Dweller: det stemmer, det skifter ikke krisa nå, men det gjør at vi ikke kan gå tilbake til normalen igjen
<2022-09-27T19:17:14.000Z> Yurt_Dweller: så vi er låst inn på usa sin side
<2022-09-27T19:24:27.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det var mer eller mindre allerede tilfellet med tanke på hvor forverret forholdet til Russland har blitt, men det skader ikke å være på den sikre siden antar jeg
<2022-09-28T13:09:52.000Z> Yurt_Dweller: nei det var mange nasjoner som begynte å murre om å normalisere handelsforhold igjen med russland
<2022-09-28T13:10:08.000Z> Yurt_Dweller: når strømprisen begynte å bite ( for ikke å snakke om de som var mot sanksjoner til å¨begynne med)
<2022-09-28T13:10:23.000Z> Yurt_Dweller: nå har de ingenting å vinne på å normalisere handelsforhold med russland for gas kan ikke leveres uansett
<2022-09-28T18:42:53.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det mer prekære spørsmålet er imidlertid om jødene i Washington aktivt prøver å baite russerne til å erklære krig
<2022-09-28T18:43:09.000Z> Yurt_Dweller: ja det er X faktoren
<2022-09-28T18:43:15.000Z> Yurt_Dweller: jeg har ikke snøring
<2022-09-28T18:43:39.000Z> Quislingdidnothingwrong: For bare noen få år siden ville jeg sagt at selv ikke de var gærne nok til det, men i dag…
<2022-09-28T18:44:05.000Z> Yurt_Dweller: Tenker det spørs nett hvor mye de kan utmatte russland i ukraine
<2022-09-28T18:44:53.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg tviler egentlig at de kan holde stand mye lenger etter at forsterkningene begynner å filtrere inn
<2022-09-28T18:45:08.000Z> Quislingdidnothingwrong: NATO mener jeg
<2022-09-28T18:45:14.000Z> Yurt_Dweller: jeg er uenig
<2022-09-28T18:45:24.000Z> Quislingdidnothingwrong: Fordi?
<2022-09-28T18:45:40.000Z> Yurt_Dweller: det spørs fullstendig på hvor godt trente forsterkningene er, hvordan de brukes, og hvem type utstyr de har igjen
<2022-09-28T18:45:55.000Z> Yurt_Dweller: Ukraina er mye bedre operativt en Russland
<2022-09-28T18:46:12.000Z> Yurt_Dweller: hadde aldri trodd jeg skulle si det men den siste offensiven var faktisk >BRA<
<2022-09-28T18:46:22.000Z> Yurt_Dweller: Russland sliter skikkelig, det er ikke en kødd
<2022-09-28T18:46:34.000Z> Yurt_Dweller: 300 000 høres veldig mye ut, men fronten er over 800 km lang
<2022-09-28T18:46:50.000Z> Yurt_Dweller: og det kommer til å ta lang tid
<2022-09-28T18:47:20.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg tror det er begrenset hvor mange leiesoldater NATO kan overtale til å dra dit når russerne tar av seg silkehanskene
<2022-09-28T18:47:39.000Z> Yurt_Dweller: sitter legit og undrer på om russland har silkehansker å ta av
<2022-09-28T18:47:52.000Z> Yurt_Dweller: jeg tror faktisk de har prøvd så godt de kan hittil og at de begynner å gå tom for surprises
<2022-09-28T18:48:16.000Z> Quislingdidnothingwrong: Der er jeg uenig
<2022-09-28T18:48:23.000Z> Yurt_Dweller: jeg er lutter øre
<2022-09-28T18:48:50.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvis det var tilfelle så kunne de gått mye hardere med bombing av Ukrainsk infrastruktur 
<2022-09-28T18:49:42.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg tror heller problemet er at de massivt undervurderte hvor langt NATO var villig til å skade seg selv over denne konflikten
<2022-09-28T18:49:49.000Z> Yurt_Dweller: ja
<2022-09-28T18:49:56.000Z> Yurt_Dweller: nato var villige til å ofre mye
<2022-09-28T18:51:11.000Z> Quislingdidnothingwrong: Med mindre NATO har i all stillhet overført store mengder av sine egne regulære styrker til Ukraina tror jeg kampen vil svinge tilbake i Russlands favør når forsterkningene begynner å gjøre seg gjeldene i slutten av oktober
<2022-09-28T18:52:04.000Z> Quislingdidnothingwrong: Med mindre jødene gjør noe helt sinnsykt før det selvfølgelig
<2022-09-28T18:54:59.000Z> Yurt_Dweller: oktober er for sent
<2022-09-28T18:55:10.000Z> Yurt_Dweller: det blir ikke noen gains i ukraina før til våren igjen tidligst
<2022-09-28T18:55:23.000Z> Yurt_Dweller: og det er lang tid
<2022-09-28T18:55:46.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ble imidlertid gledelig overrasket over at foreldrene mine som er super-normie syntes det var merkelig at russerne skulle sprenge sine egne rørledninger
<2022-09-28T18:55:56.000Z> Quislingdidnothingwrong: vel, vi får se
<2022-09-28T19:08:17.000Z> Yurt_Dweller: amen
<2022-09-28T19:14:02.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg er kronisk white-pilled, så vi har nok litt forskjellige utgangspunkt 😂
<2022-10-05T18:28:04.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vet du hva som er en merkelig konsekvens av de siste ukenes hendelser?
<2022-10-05T18:28:32.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg føler at jeg verdsetter Angela Merkel bittelitt mer i hindsight
<2022-10-05T18:29:53.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ikke missforstå meg, hun er fremdeles en ond heks som fortjener å brenne i helvete, men det faktum at hun var villig til å trosse USA over energisammarbeidet med Russland over en årrekke gir meg inntrykk av at hun på sitt eget forvridde og perverse vis i det minste hadde en ambisjon om et Tyskland som var noe mer enn bare en amerikansk koloni
<2022-10-06T06:15:29.000Z> Yurt_Dweller: tja
<2022-10-06T06:15:42.000Z> Yurt_Dweller: et ris på vektskålen i favør av å ikke henrette henne
<2022-10-06T06:15:47.000Z> Yurt_Dweller: mot ti tusen tonn rise i favør for
<2022-10-06T06:15:48.000Z> Yurt_Dweller: xD
<2022-10-06T09:01:47.000Z> Quislingdidnothingwrong: Nettopp
<2022-10-06T09:02:08.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men jeg løftet ideen med noen tyskere og de mente at jeg dagdrømte 
<2022-10-06T09:32:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: luftet*
<2022-10-07T23:28:46.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg antar du ikke kjenner Patrick Little?
<2022-10-09T09:12:01.000Z> Yurt_Dweller: jo
<2022-10-09T10:08:26.000Z> Quislingdidnothingwrong: Du gjør det?
<2022-10-09T10:16:29.000Z> Yurt_Dweller: ja
<2022-10-09T10:37:18.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeez
<2022-10-09T10:37:45.000Z> Quislingdidnothingwrong: For noen år siden var jeg i delvis kontakt med ham over protonmail fordi jeg ønsket å nå Ryan Dawson gjennom ham
<2022-10-09T10:38:59.000Z> Quislingdidnothingwrong: Dawson og Little hadde vært på Killstream hvis jeg husket riktig der Pat Little diskuterte sin begrensede kontakt med Anders Behring Breivik og Dawson avslørte at han hadde info om hvordan Breivik hadde mottatt en pengeoverføring fra en bank knyttet til Jeffery Epstein
<2022-10-09T10:40:10.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg ønsket å kontakte Dawson angående dette pga. implikasjonene politisk her i Norge, men Little ville svare meg sånn ca. hver tredje måned eller sånn og virket å ha lunken interesse så etter halvannet år ga jeg opp rett og slett
<2022-10-09T10:43:56.000Z> Yurt_Dweller: burgere as
<2022-10-09T10:44:01.000Z> Quislingdidnothingwrong: lol
<2022-10-09T10:44:16.000Z> Yurt_Dweller: tror jeg sender denne rett inn i my "they made that shit up" pile
<2022-10-09T10:44:46.000Z> Quislingdidnothingwrong: Du tror ikke Dawson er reliabel på dette?
<2022-10-09T10:44:59.000Z> Quislingdidnothingwrong: Han pleier jo å ha god info
<2022-10-09T10:46:06.000Z> Yurt_Dweller: still tho, jeff epstein betaler for masseslakt av norske og halvnorske shitlibs
<2022-10-09T10:46:08.000Z> Yurt_Dweller: virker litt søkt
<2022-10-09T10:46:29.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg tror ikke implikasjonen var at Epstein var direkte involvert 
<2022-10-09T10:46:43.000Z> Quislingdidnothingwrong: Mer at det ville indikere at det var en Mossad-bank
<2022-10-09T10:48:06.000Z> Quislingdidnothingwrong: Personlig har jeg alltid hatt en vag mistanke om at Breivik til en viss grad ble påvirket av en eller annen form for etteretning og muligens til og med mottok materiell støtte
<2022-10-09T10:50:04.000Z> Yurt_Dweller: så hva er implikasjonen da da?
<2022-10-09T10:52:56.000Z> Quislingdidnothingwrong: Kontra-jihadismen hadde fremdeles god medvind da Brevik utførte angrepene sine i 2011 og med tanke på hva Striker har avslørt angående FBI, spesielt Atom-Waffen konspirasjonen, så synes jeg ikke det er helt usansynlig at en eller annen form for etteretning, CIA eller Mossad (hvilket er det samme, la oss være ærlig) ville prøve å få en mentalt forstyrret hvit mann til å gå og skyte opp en sommerleir  
<2022-10-09T10:53:58.000Z> Quislingdidnothingwrong: Mitt syn på det var rett og slett at hvis det Dawson sa var sant og han har info om det så ville det vært en tragedie om det eneste han gjorde med det var å nevne det på en internett-stream en gang bare for at det skal bli fullstendig glemt
<2022-10-09T10:56:40.000Z> Yurt_Dweller: sant det, er verdt å følge opp kanskje
<2022-10-09T10:58:21.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvilket jeg som sagt prøvde i ca. halvannet år med Patrick Little, som hevdet at han så tegn på at Breivik kunne ha blitt påvirket på den samme måten som jøder prøvde å gjøre med ham da en politiske karrieren hans holdt på å ta av
<2022-10-09T10:58:39.000Z> Quislingdidnothingwrong: Så hvis du kunne spurt ham om dette hadde det vært flott
<2022-10-09T11:09:39.000Z> Yurt_Dweller: skal det når jeg får prata med han igjjen
<2022-10-09T11:09:57.000Z> Quislingdidnothingwrong: Danke
<2022-10-11T15:15:56.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vet du hvilke land som er hovedansvarlige for å levere de nødvendige materialene for atomkraft i Vest-Europa?
<2022-10-11T15:26:20.000Z> Yurt_Dweller: nei
<2022-10-11T15:28:12.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg satt og tenkte over den absurde situasjonen der Tyskland skal stenge ned kraftverkene sine, og jeg antok at hvis hovedleverandøren av råmaterialene skulle vise seg å være noen jødene ikke liker så ville det forklare en del
<2022-10-11T15:36:28.000Z> Yurt_Dweller: google i vei da :p
<2022-10-11T15:36:34.000Z> Yurt_Dweller: er sikkert ikke vanskelig å finne ut av
<2022-10-11T15:48:57.000Z> Quislingdidnothingwrong: Etter de siste dagens hendelser er du fremedeles like blackpilled over Ukraina forresten?
<2022-10-11T15:49:06.000Z> Yurt_Dweller: ja
<2022-10-11T15:49:39.000Z> Quislingdidnothingwrong: OKay. Vi får se
<2022-10-12T17:31:04.000Z> Quislingdidnothingwrong: direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/eu-innfoerer-sanksjoner-mot-iran.Bx46lk2p-?utm_source=vgfront&utm_content=direktewidget&utm_medium=direktewidget_nyhetsdognet
<2022-10-12T17:31:10.000Z> Quislingdidnothingwrong: direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/eu-innfoerer-sanksjoner-mot-iran.Bx46lk2p-?utm_source=vgfront&utm_content=direktewidget&utm_medium=direktewidget_nyhetsdognet
<2022-10-12T17:31:57.000Z> Quislingdidnothingwrong: Yay, enda flere råvarer vi desperat trenger rett i dass
<2022-10-12T17:32:05.000Z> Yurt_Dweller: ahahahahah
<2022-10-12T17:32:08.000Z> Yurt_Dweller: first we gay op em
<2022-10-12T17:32:11.000Z> Yurt_Dweller: then we sanction em
<2022-10-12T17:32:16.000Z> Yurt_Dweller: 100% ghouuulish
<2022-10-12T17:33:33.000Z> Quislingdidnothingwrong: Nesten like irriterende som at kontrajihadistene later som om kvinner i sentral-asia skal bruke hodeplagg eller ikke er noe jeg burde bry meg om
<2022-10-12T17:33:49.000Z> Yurt_Dweller: dude hele "kvinnekampen" er så utrolig fake og gay
<2022-10-12T17:33:52.000Z> Quislingdidnothingwrong: Moike sa at du løy forresten
<2022-10-12T17:33:54.000Z> Yurt_Dweller: omtrent 5% av kvinnfolk bryr seg
<2022-10-12T17:34:03.000Z> Yurt_Dweller: maybe i did!
<2022-10-12T17:34:12.000Z> Quislingdidnothingwrong: lol
<2022-10-12T17:34:17.000Z> Yurt_Dweller: om hva da?
<2022-10-12T17:35:00.000Z> Quislingdidnothingwrong: Han var skeptisk til om at Tyskerne virkelig har klart å sikre seg energimessig til den gradens om nylig har blitt rappotert
<2022-10-12T17:35:15.000Z> Yurt_Dweller: og han calla meg ut by name?
<2022-10-12T17:35:28.000Z> Quislingdidnothingwrong: Sjekk Prep
<2022-10-12T17:35:39.000Z> Quislingdidnothingwrong: På godmodig vis selvfølgelig
<2022-10-12T17:35:59.000Z> Yurt_Dweller: første eller andre del?
<2022-10-12T17:36:10.000Z> Quislingdidnothingwrong: Det er bare en prep dude
<2022-10-12T17:36:17.000Z> Quislingdidnothingwrong: Mener du innad i Videoen?
<2022-10-12T17:36:22.000Z> Yurt_Dweller: ja
<2022-10-12T17:36:25.000Z> Quislingdidnothingwrong: errrrr
<2022-10-12T17:36:32.000Z> Quislingdidnothingwrong: Halvveis gjennom kanskje
<2022-10-12T17:37:01.000Z> Quislingdidnothingwrong: Awwwwww, sheeeeeeeit!!!
<2022-10-12T17:37:02.000Z> Quislingdidnothingwrong: therightstuff.biz/2022/10/12/prussian-socialism-episode-19-goethes-faust-part-2/
<2022-10-12T17:37:21.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvor har Gregory Conte vært alle disse årene?
<2022-10-12T17:37:30.000Z> Yurt_Dweller: im not at liberty to say
<2022-10-12T17:53:58.000Z> Yurt_Dweller: var helt på slutten!
<2022-10-12T17:54:29.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vel, du burde ha vært en lojal prepper i første omgang, så skyld på deg selv
<2022-10-12T17:55:04.000Z> Yurt_Dweller: >høre på showet før showet
<2022-10-12T17:55:08.000Z> Yurt_Dweller: nigga pls
<2022-10-12T17:56:24.000Z> Quislingdidnothingwrong: gontent is gontent
<2022-10-12T17:56:31.000Z> Yurt_Dweller: ITS THE SAME CONTENT
<2022-10-12T17:57:26.000Z> Quislingdidnothingwrong: So, the Chairman called your ass out
<2022-10-12T17:57:37.000Z> Quislingdidnothingwrong: What say you, Laurtiz?
<2022-10-12T17:58:13.000Z> Yurt_Dweller: oh, det var også helt i begynnelsen
<2022-10-12T17:58:38.000Z> Quislingdidnothingwrong: This is why you do prep
<2022-10-12T17:58:52.000Z> Yurt_Dweller: ABBARENDLY
<2022-10-12T17:58:58.000Z> Yurt_Dweller: men han har jo helt rett
<2022-10-12T17:59:07.000Z> Yurt_Dweller: jjeg har ingen måte å si om det er sann informasjjon på
<2022-10-12T17:59:12.000Z> Yurt_Dweller: men noe sier meg at det er det
<2022-10-12T18:00:46.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vel, selv om tyskerne skulle klare å skvise seg gjennom vinteren uten at bestemor fryser i hjel så endrer ikke det det faktum at avindustriliseringsprosessen vil resultere i mange jobbløse og sinte hvite menn
<2022-10-12T18:02:33.000Z> Yurt_Dweller: ja, det blir dyrt, det er en krise
<2022-10-12T18:02:43.000Z> Yurt_Dweller: men det er ikke "folk dævver i hjemmene sine" krise
<2022-10-12T18:03:23.000Z> Quislingdidnothingwrong: Vel, vi får sjå
<2022-10-12T18:03:37.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvor kald vinteren blir vil jo også ha noe å si
<2022-10-12T18:03:39.000Z> Yurt_Dweller: ja, russland kan jo fortsatt sabotere
<2022-10-12T18:03:49.000Z> Yurt_Dweller: og som du sier, en hard vinter kan gjøre mye skade
<2022-10-12T18:08:13.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hva er ditt take på at Saudi-Arabia ser ut til å avhoppe USA-aksen forresten?
<2022-10-12T18:08:23.000Z> Yurt_Dweller: Mitt take er at det er akkurat det de holder på med
<2022-10-12T18:08:31.000Z> Yurt_Dweller: og det er uvarselfor USA
<2022-10-12T18:08:32.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ok, greit nok
<2022-10-12T18:09:08.000Z> Quislingdidnothingwrong: Trodde nesten ikke det var mulig gitt hvor tight de er med Israel, men jeg antar MBS muligens ikke er krypto likevel
<2022-10-12T18:09:51.000Z> Yurt_Dweller: evt så er vurderingen at de kan profitmaxxe uten konsekvenser for usa trenger dem så mye
<2022-10-12T18:10:45.000Z> Quislingdidnothingwrong: Men det er en ganske sinnsyk utvikling egentlig. Uten dem så har Israel nesten ingen allierte i Midtøsten lenger
<2022-10-12T18:13:31.000Z> Quislingdidnothingwrong: Jeg lener i økende grad mot et synspunkt om at jødene ødela sjansene sine for verdensherredømme på 90-tallet ved å være for grådige i sin plyndring av Russland post-Sovjet og at de virkelig trengte å innføre et stabilt liberalt regime der for å sikre seg
<2022-10-12T18:27:29.000Z> Yurt_Dweller: ja
<2022-10-12T18:27:36.000Z> Yurt_Dweller: og kina var også en utrolig fuckup
<2022-10-12T18:27:40.000Z> Yurt_Dweller: de greide det nesten, så kom big Xi
<2022-10-12T19:13:12.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvordan greide de det nesten?
<2022-10-17T10:29:50.000Z> Quislingdidnothingwrong: bloomberg.com/news/articles/2022-10-17/china-halts-lng-sales-to-foreign-buyers-to-ensure-own-supply
<2022-10-17T10:30:15.000Z> Quislingdidnothingwrong: Shieeeeet…
<2022-10-17T13:22:19.000Z> Yurt_Dweller: eh meh
<2022-10-17T13:24:19.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvorfor «meh»? For sent til å ha noen effekt på denne vinteren?
<2022-10-17T13:33:38.000Z> Yurt_Dweller: vi importerer ikke så inni hampen mye kinesisk lng at det gjør no
<2022-10-17T14:27:03.000Z> Quislingdidnothingwrong: Kjøpte ikke de opp en den russisk gass som de solgte videre til oss?
<2022-10-17T14:29:06.000Z> Yurt_Dweller: jo sikkert, men jeg har ikke tall på det
<2022-10-17T14:29:11.000Z> Yurt_Dweller: du kan jo google litt og si hva du finner
<2022-10-27T13:01:29.000Z> Quislingdidnothingwrong: Har du noensinne lest akroma?
<2022-10-27T14:15:32.000Z> Yurt_Dweller: nei
<2022-10-27T14:15:44.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ikke jeg heller
<2022-10-27T14:16:32.000Z> Yurt_Dweller: aldri hørt om engang :o
<2022-10-27T14:16:51.000Z> Quislingdidnothingwrong: akroma.no/
<2022-10-27T14:17:44.000Z> Yurt_Dweller: jjo jeg synes å huske det
<2022-10-27T14:17:50.000Z> Yurt_Dweller: tror det er en venn av meg(?)
<2022-10-27T14:18:03.000Z> Yurt_Dweller: mener jeg leste denne siden da den het noe annet
<2022-10-27T14:18:09.000Z> Quislingdidnothingwrong: ok?
<2022-10-29T16:02:22.000Z> Quislingdidnothingwrong: frihetskamp.net/den-nordiske-motstandsbevegelsen-demonstrerer-i-oslo/
<2022-10-29T16:22:46.000Z> Yurt_Dweller: jee boii
<2022-10-29T16:23:13.000Z> Quislingdidnothingwrong: Føles godt. Mange år siden vi var i nyhetene til en slik grad her i Norge
<2022-10-29T16:23:37.000Z> Quislingdidnothingwrong: Er ikke sikker på om alle folkene våre har blitt sluppet ut av varetekt enda, men jeg tror det skal gå bra
<2022-10-29T16:29:30.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ganske dumt av mediene å omtale det til de grader de gjorde, spesielt siden du fremdeles kommer rett til websidene våre ved å simpelthen google "nordiske motstandsbevegelsen", men jeg antar de ikke kunne dy seg
<2022-10-29T21:39:43.000Z> Yurt_Dweller: er spesielt glad for at støremann uttalte seg
<2022-10-29T21:40:02.000Z> Yurt_Dweller: "nå når vi virkelig sliter trenger vi virkelig ikke at noen minner folk på hvor dårlig en jobb vi gjør"
<2022-10-29T21:40:04.000Z> Yurt_Dweller: paraphrased
<2022-10-30T08:50:25.000Z> Quislingdidnothingwrong: Hvor og når sa han dette?
<2022-10-30T08:50:46.000Z> Yurt_Dweller: mener det var på vg i går?
<2022-10-30T08:50:48.000Z> Yurt_Dweller: eller dagblabla
<2022-10-30T08:51:36.000Z> Yurt_Dweller: Statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) understreker at det er viktig at man ikke aksepterer gruppens budskap.– Det siste vi trenger, er splittelse og spredning av hat mellom folk i Norge, slik vi har sett i Oslo i dag, sier Støre til NTB.– For mange er det skremmende at holdninger som dette kommer til uttrykk i våre gater. Det godtar vi ikke. Og til alle dere som rammes av denne typen hat, vil jeg si: Vi står sammen med dere, og vi skal aldri la hatet vinne eller stå uimotsagt.
<2022-10-30T08:51:39.000Z> Yurt_Dweller: aftenposten.no/norge/i/jlQlko/medlemmer-av-nynazistisk-organisasjon-paagrepet-i-oslo-sentrum
<2022-10-30T10:22:57.000Z> Quislingdidnothingwrong: Lol
<2022-11-01T18:19:17.000Z> Quislingdidnothingwrong: businessinsider.com/america-diesel-shortage-crisis-energy-analyst-explains-europe-russia-fuel-2022-10?amp
<2022-11-01T18:21:47.000Z> Yurt_Dweller: skal sjekke denne i mårra
<2022-11-01T18:22:25.000Z> Quislingdidnothingwrong: Får vi en third Rail short om diesel snart?
<2022-11-01T18:22:44.000Z> Yurt_Dweller: har egentlig ikke sett på det, gitt ut ifra at rafineriene kom til å balansere output
<2022-11-01T18:22:50.000Z> Yurt_Dweller: men om det ikke stemmer da må man jo deep dive
<2022-11-01T18:26:01.000Z> Quislingdidnothingwrong: Er det virkelig sant at de ikke har bygd ut raffinerikapasitet globalt siden 80-tallet?
<2022-11-01T19:32:49.000Z> Yurt_Dweller: godt mulig
<2022-11-01T19:32:55.000Z> Yurt_Dweller: norge har jo ikke raffineri
<2022-11-01T19:33:21.000Z> Yurt_Dweller: med unntak av mongstad*
<2022-11-02T13:28:50.000Z> Quislingdidnothingwrong: Btw, hvis poast faller fra hverandre over dette dramaet, kan jeg fremdeles nå deg på telegram?
<2022-11-02T14:05:08.000Z> Yurt_Dweller: ah telegram ja
<2022-11-02T14:05:23.000Z> Yurt_Dweller: skal prøve å bruke det mer
<2022-11-02T14:05:35.000Z> Quislingdidnothingwrong: Kan hende jeg sletter denne kontoen nemlig
<2022-11-02T14:05:37.000Z> Yurt_Dweller: men ja jeg stikker fra denna platformen
<2022-11-02T14:05:38.000Z> Yurt_Dweller: same
<2022-11-02T14:05:46.000Z> Yurt_Dweller: Graf har jo faen meg mista plottet
<2022-11-02T14:05:52.000Z> Quislingdidnothingwrong: Dessverre
<2022-11-02T14:06:21.000Z> Quislingdidnothingwrong: Underbygger filosofien min om aldri å stole på folk med anime-avatarer
<2022-11-02T14:06:32.000Z> Yurt_Dweller: det er faen meg noe der
<2022-11-02T14:06:59.000Z> Yurt_Dweller: de virker som om hvem det nå enn er som driver spill i kulissene kan en lett måte å mindhacke anime avatarer på
<2022-11-02T14:07:14.000Z> Quislingdidnothingwrong: Ok, tror jeg sletter denne profilen i løpet av dagen. Ser deg på telegram, antar jeg?
<2022-11-02T14:07:23.000Z> Yurt_Dweller: ja jeg skal bruke det mer
<2022-11-02T14:07:25.000Z> Quislingdidnothingwrong: Eller er du på signal okgså?
<2022-11-02T14:07:27.000Z> Yurt_Dweller: vi sees :D