<2021-11-21T17:08:49.000Z> Kiggerjoe: Hei
<2021-11-21T17:09:34.000Z> Kiggerjoe: Hvordan går det med moren din?
<2021-11-21T22:29:04.000Z> Morris: Hun har det forsåvidt bra, men mistenker det er noe sannhet i de ryktene om at vaskinen kan påvirke kognitive egenskaper. Han har vært litt treig i det siste, en del gjentakelse osv
<2021-11-21T23:15:56.000Z> Kiggerjoe: Godt å høre at hun har det bra. Det med at hu er litt treig, kan jo kanskje bare være at hun er litt redusert pga av viruset? Litt bekymret for foreldra mine og, de har begge tatt vaksinen. Kommer ikke til å ta den sjøl, håper ikke de begynner med med koronapass her i Norge
<2021-11-23T19:41:04.000Z> Morris: Kan jo være pga kåråna ja, men vanskelig å si sikkert. Derimot må du nok belage deg på kårånapass, først i byene, så nasjonalt. Alt tyder på ar dette blir den nye normalen 
<2021-11-25T15:32:25.000Z> Morris: Niggwf
<2021-11-25T15:32:32.000Z> Morris: vg.no/nyheter/innenriks/i/z7V97r/oekning-i-nye-meldinger-om-mensforstyrrelser-etter-vaksine
<2021-11-25T18:58:12.000Z> Kiggerjoe: Tviler på at folk kommer til å gjøre noe motstand i Norge som de har gjort andre steder i Europa. De skal iallefall jobbe for å meg til å ta den vaksina :D
<2021-11-25T19:45:27.000Z> Morris: Ska aldri ta den vaksina, ikke faen
<2021-11-25T19:45:57.000Z> Morris: Flytter fra Norge så snart jeg blir av med jobben pga vaskine
<2021-11-25T19:46:32.000Z> Kiggerjoe: Ikke jeg heller ;)
<2021-11-25T19:48:42.000Z> Kiggerjoe: Based! Hvor skal du flytte til? Fleste land i EU kommer  sikkert til å kjøre samme linja
<2021-11-25T19:50:01.000Z> Morris: Et land langt langt borte
<2021-11-25T19:50:48.000Z> Morris: Kanskje... Iran?
<2021-11-25T19:51:22.000Z> Morris: Basert land, kan ta master i holocauststudier og bli profesjonell 'revisjonist' 
<2021-11-25T19:51:25.000Z> Kiggerjoe: Når sendte du den den artikkelen fra VG? Fikk den opp først nå
<2021-11-25T19:51:38.000Z> Kiggerjoe: Hahahaha
<2021-11-25T19:51:51.000Z> Morris: Sendte den for flere timer siden
<2021-11-25T19:52:25.000Z> Kiggerjoe: Chatten her er litt dårlig. Får ikke alltid varsel
<2021-11-25T19:53:34.000Z> Kiggerjoe: Har sjøl lyst til å flytte til Polen
<2021-11-25T19:54:32.000Z> Morris: Fint i Polen
<2021-11-25T19:54:42.000Z> Morris: Men det er EU da
<2021-11-25T19:56:00.000Z> Kiggerjoe: Sant det, men de bøyer seg ikke alltid for EU
<2021-11-25T19:56:27.000Z> Kiggerjoe: De har  ryggrad
<2021-11-25T19:57:05.000Z> Morris: Du om det, jeg skal iallefall utenfor EU
<2021-11-25T19:57:24.000Z> Morris: Russland kanskje, må finne meg russisk kone for statsborgerskap da
<2021-11-25T19:58:54.000Z> Kiggerjoe: Vet ikke liksom ikke mange andre plasser hvor levestandarden er bra
<2021-11-25T19:59:48.000Z> Kiggerjoe: Russland kunne fungert. Har kjøpt to russiske bøker. Prøver å lære meg russisk :D
<2021-11-25T20:02:41.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/a1a5a71865075d36189959715e62b82595da61f9b970e6a3bff8c6455d2e3a48.jpg
<2021-11-25T20:03:24.000Z> Kiggerjoe: Synes det er litt vanskelig, men ikke noe lettere med polsk
<2021-11-25T20:12:04.000Z> Morris: E det slik nybegynnerbok? 
<2021-11-25T20:12:39.000Z> Kiggerjoe: Ja, men har ikke kommet så lang
<2021-11-25T20:12:48.000Z> Morris: Kunne tenke meg faktisk lage en lese/arbeidsplan for Russisk, vil nok bli et nyttig språk i framtiden
<2021-11-25T20:13:13.000Z> Kiggerjoe: Lært meg å telle og alfabetet
<2021-11-25T20:13:23.000Z> Morris: Heftig, del bilde av første siden eller noe slik
<2021-11-25T20:13:36.000Z> Kiggerjoe: 2 sek
<2021-11-25T20:13:50.000Z> Morris: Alfabetet virker jo veldig overkommelig da, begynt med Memrise for de enkleste tinga 
<2021-11-25T20:17:00.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/b50bdf831d0e4975e0c712e3d8d907c6df2467bbdb52c35c9c44067a1e3a90f5.jpg
<2021-11-25T20:17:28.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/023117101ffe2d5662cf091207059fe1c819b801cdcc43ba8041d999c188672e.jpg
<2021-11-25T20:17:57.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/6c573f4a31c544963f69bf48dd9e994ace52d2e1e2dc1752710042b0da4c2391.jpg
<2021-11-25T20:19:11.000Z> Kiggerjoe: Kan sende deg bilde av mer hvis du vil bruke det
<2021-11-25T20:20:15.000Z> Kiggerjoe: Slipper du å kjøpe den. Tror den kosta 500 elno
<2021-11-25T20:21:27.000Z> Kiggerjoe: Er memrise bra?
<2021-11-25T20:21:51.000Z> Morris: Funker bra til hurtig repetisjon, litt som duolingo
<2021-11-25T20:22:11.000Z> Morris: Spaced repetition ska være noe av den beste måten å lære på
<2021-11-25T20:22:22.000Z> Morris: Ska se om jeg finner boken lokalt
<2021-11-25T20:22:41.000Z> Kiggerjoe: Najs, skal prøve den ut
<2021-11-25T20:23:06.000Z> Kiggerjoe: Oke, si ifra
<2021-11-25T20:23:50.000Z> Kiggerjoe: Kan enten ta bilder eller skanne hele boka for deg
<2021-11-29T19:01:38.000Z> Kiggerjoe: Lært meg nytt ord på russisk i dag, черномазый uttales chernamazzy
<2021-11-29T19:02:18.000Z> Kiggerjoe: yandex.ru/video/touch/search/?text=%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B7%D1%8B%D0%B9&filmId=10798054910283363936
<2021-12-13T17:04:04.000Z> Kiggerjoe: Halla!
<2021-12-13T17:04:18.000Z> Kiggerjoe: Alt bra eller? 
<2021-12-13T17:04:35.000Z> Kiggerjoe: God bedring!
<2021-12-14T17:35:21.000Z> Morris: Takk takk
<2021-12-14T17:35:49.000Z> Morris: På bedringens vei nå, heldigvis slapp jeg bli mongo med pose på magen
<2021-12-15T19:10:31.000Z> Kiggerjoe: Hahaha, godt å høre! Er du ute nå eller?
<2021-12-15T19:18:23.000Z> Morris: Ikke enda, må ligge til fredag. Antibiotika pga puss I buken, blindtarmen sprakk jo
<2021-12-16T11:27:36.000Z> Kiggerjoe: sheeeit nigga! godt det gikk bra. Når jeg var deployert  skjedde samme med en av offiserene våre. Fyren var beinhard, han hadde gått med smerter i flere dager uten å nevne det til noen. så når det sprakk så fikk han inn på kanadisk feltsykehus, der ble han stablisert og ble fraktet videre av amerikanere med helikopter. han var innom flere baser i forskjellige land før han endelig kom seg til Norge. måtte tilbringe noen uker på Ullevål. 
<2021-12-16T16:09:41.000Z> Morris: Aiaiai, ja lå og ynka meg på baderomsgulvet forrige lørdag, var ordentlig ille. Men hadde jo ikke fått spist eller drukket noe serlig så heldigvis var innholdet fra tarmen sentrert rundt tarmen
<2021-12-16T16:09:54.000Z> Morris: Tror jeg slipper ut imorgen
<2021-12-16T21:21:45.000Z> Kiggerjoe: Shit! Når var det du kom deg til sykehus/legevakta?
<2021-12-16T21:29:53.000Z> Kiggerjoe: Var det samme dag som du posta de bildet fra senga?
<2021-12-16T21:30:17.000Z> Morris: Ja
<2021-12-16T21:32:13.000Z> Kiggerjoe: Ble du henta av ambulanse eller?
<2021-12-16T21:32:27.000Z> Kiggerjoe: Dro du dit sjøl?
<2021-12-16T21:36:39.000Z> Morris: Dro sjøl
<2021-12-17T07:27:41.000Z> Kiggerjoe: nrk.no/rogaland/riggselskapet-transocean-vil-seie-opp-tilsette-som-ikkje-vaksinerer-seg-1.15774458
<2021-12-17T07:29:13.000Z> Kiggerjoe: Bra arbeidstilsynet på der
<2021-12-18T12:49:51.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/3a412b6470a142d5cc21a5f9cc2ed03086f903019916af2018e0336e808652ef.jpg
<2021-12-18T12:50:43.000Z> Kiggerjoe: Jeg visste det! Du er neger
<2021-12-18T12:55:50.000Z> Morris: NEI
<2021-12-18T12:56:17.000Z> Morris: Du fant det ut. Der jeg all clouten min rett ut i vasken
<2021-12-18T12:56:23.000Z> Morris: #Neger
<2021-12-19T06:55:13.000Z> Kiggerjoe: Hehehe, du er flink til å larpe at du norsk, du skal ha det
<2021-12-19T07:00:00.000Z> Kiggerjoe: Kirken, er det også larping? Eller går du i kirken så mye?
<2021-12-19T08:29:00.000Z> Morris: Bongo gå mye kirke
<2021-12-19T08:29:06.000Z> Morris: Kirke bra
<2021-12-19T08:29:16.000Z> Morris: Hvite kvinne i kirke 
<2021-12-19T08:29:25.000Z> Morris: Bongo bongo
<2021-12-19T08:29:56.000Z> Morris: Ja, jeg er mye i kirken. Finn deg en kirke du liker du også
<2021-12-19T10:51:40.000Z> Kiggerjoe: Veldig bra å gå i kirka bongo
<2021-12-19T10:52:17.000Z> Kiggerjoe: Ikke så mange mange som gjør det om dagen
<2021-12-19T10:53:31.000Z> Kiggerjoe: Derfor har folk blitt så degenererte
<2021-12-19T10:54:14.000Z> Kiggerjoe: Er sjøl veldig dårlig på det, går maks 2 ganger i året
<2021-12-19T10:54:50.000Z> Kiggerjoe: Mye damer i kirken?
<2021-12-19T11:03:24.000Z> Morris: Det er en del damer i kirken
<2021-12-19T11:03:37.000Z> Morris: Derav du burde finne deg en lokal menighet 
<2021-12-19T11:04:38.000Z> Kiggerjoe: Kom deg på tinder, neger. Noe der og https://i.poastcdn.org/fc9081c523fe85ade6e4c9bec26c51355bfbd21ec8fc085f890212d4bc4e7a4c.jpg
<2021-12-19T11:05:13.000Z> Morris: Fysj, ska ikke ha noe tinder. Aldri I livet
<2021-12-19T11:06:04.000Z> Kiggerjoe: Bra, nok best å finne de i kirken. Må kanskje begynne å henge der litt oftere:p
<2021-12-19T11:06:37.000Z> Morris: Det må du nok ja, blir en kristen, ikke fortsette i synden
<2021-12-19T11:06:46.000Z> Morris: Pris Herren, for han er god
<2021-12-19T11:06:54.000Z> Morris: På en denne herrens dag
<2021-12-19T11:10:03.000Z> Kiggerjoe: Syder ikke da neger
<2021-12-19T11:10:22.000Z> Kiggerjoe: Synder*
<2021-12-19T11:11:03.000Z> Kiggerjoe: Den norske kirke har blitt så J*** degenert at det er kvalmt
<2021-12-19T11:11:47.000Z> Kiggerjoe: Snart blir transer prester
<2021-12-19T11:12:46.000Z> Morris: Du er en synder jo
<2021-12-19T11:12:55.000Z> Morris: Vi er alle syndere
<2021-12-19T11:13:03.000Z> Kiggerjoe: Men ja, bra du er aktiv der. Holder en unna mye degenerert
<2021-12-19T11:13:13.000Z> Kiggerjoe: Sant det
<2021-12-19T11:13:22.000Z> Morris: Forskjellen er at jeg er et Guds barn, og har fått syndenes forlatelse 
<2021-12-19T11:13:53.000Z> Kiggerjoe: Men det er kun fordi du er meget, derfor du synder så mye
<2021-12-19T11:13:58.000Z> Morris: Du kan også bli et Guds barn min kjære bror, men ikke gjennom den "norske kirke" 
<2021-12-19T11:16:11.000Z> Kiggerjoe: Norske kirke er bare for homser og transer
<2021-12-19T11:16:20.000Z> Kiggerjoe: :p
<2021-12-19T11:20:53.000Z> Morris: "kirke" er mer enn bare Den Norske Kirke du skammelige synder. Du har alt mulige slags frikirkelige menigheter, katolske kirke, russisk ortodokse krike og mye mer. Finn DIN kirke og bli et Guds barn
<2021-12-19T14:00:21.000Z> Kiggerjoe: Hehe, kanskje kongolesiske kirken er mer based
<2021-12-19T14:00:53.000Z> Kiggerjoe: "and they eat the poo poo"
<2021-12-19T14:01:19.000Z> Kiggerjoe: Åssen er formen? neger
<2021-12-19T14:17:36.000Z> Morris: Formen e redusert
<2021-12-19T14:17:49.000Z> Morris: Får smertestillende intravenøst 
<2021-12-19T14:17:58.000Z> Morris: Sterke saker
<2021-12-19T14:18:22.000Z> Morris: Booster meg til opiodeavhengighet
<2021-12-19T14:18:56.000Z> Morris: Snart er jeg 
<2021-12-19T14:19:09.000Z> Morris: #GigaFenth
<2021-12-20T03:13:41.000Z> Kiggerjoe: Shit! Er du forsatt på sykehuset? 
<2021-12-20T03:14:51.000Z> Kiggerjoe: Snart blir du Sigmund Floyd
<2021-12-20T08:26:59.000Z> Morris: Ja jeg er fortsatt innlagt 
<2021-12-20T09:05:20.000Z> Kiggerjoe: Trodde du kom deg hjem på fredag. Ønsker deg god bedring nigga
<2021-12-20T10:11:19.000Z> Morris: Takk takk
<2021-12-20T10:11:27.000Z> Morris: Men er faktisk du som er nigga
<2021-12-20T10:11:34.000Z> Morris: Som ikke går i kirken
<2021-12-20T10:11:59.000Z> Morris: Ska be litt for deg
<2021-12-20T10:12:09.000Z> Morris: Så du får kjenne Jesus kraft
<2021-12-20T13:39:48.000Z> Kiggerjoe: Hahaha, takk! Litt? Trenger masse
<2021-12-20T13:44:21.000Z> Morris: Masse
<2021-12-20T13:44:28.000Z> Morris: Skal det bli
<2021-12-21T18:10:38.000Z> Kiggerjoe: Are you hanging in there? Wigga
<2021-12-21T21:35:42.000Z> Morris: Ja
<2021-12-21T21:35:49.000Z> Morris: Kom hjem idag
<2021-12-23T08:02:15.000Z> Kiggerjoe: Bra! Da ble det jul på deg og :)
<2022-01-04T06:57:39.000Z> Kiggerjoe: Neger!!!!
<2022-01-04T08:42:18.000Z> Kiggerjoe: drømte inatt at du holdt et foredrag om Jesus for en barneskole. Du hadde lage en sykt kul video om Jesus som jeg ikke husker innholdet av :D
<2022-01-04T15:34:31.000Z> Morris: Jesus er sykt kul
<2022-01-04T15:34:37.000Z> Morris: Fantastisk kul
<2022-01-04T15:34:43.000Z> Morris: Tro på Jesus 
<2022-01-05T08:43:38.000Z> Kiggerjoe: Jesus is king
<2022-01-12T12:16:06.000Z> Kiggerjoe: Hvordan går det med negern?!
<2022-01-12T19:14:45.000Z> Morris: Negrer I meg litt biff
<2022-01-12T19:18:43.000Z> Morris attached file https://i.poastcdn.org/8ff2fc1809143540542b4cd2499cb0fe5f8b15edc7fef88559d384994fe7d937.jpg
<2022-01-12T19:18:59.000Z> Morris: Pris Herren 
<2022-01-12T19:34:24.000Z> Kiggerjoe: Formen a?
<2022-01-12T19:34:40.000Z> Kiggerjoe: Holdt på bli retard jeg og
<2022-01-12T19:37:00.000Z> Kiggerjoe: Tok en American history x på meg sjøl hin dagen. Tryna når jeg gikk over veien. Fikk huet rett i fortauskanten
<2022-01-12T19:57:18.000Z> Morris: Au, det hørtes ikke veldig bra ut
<2022-01-12T19:57:28.000Z> Morris: Formen begynner bli bra nå
<2022-01-12T19:58:05.000Z> Morris: Lenge til du skal akseptere Jesus og /PRISE HERREN/ da? :^) 
<2022-01-12T20:40:58.000Z> Kiggerjoe: Var heldigvis ikke noen blødninger. Hadde bare hodepine dagen etter
<2022-01-12T20:46:48.000Z> Kiggerjoe: Har akseptert Jesus, men kanskje ikke like praktiserende som deg
<2022-01-12T20:47:05.000Z> Kiggerjoe: Har litt gå på der
<2022-01-12T23:22:50.000Z> Morris: PRIS HERREN MIN GODE MANN
<2022-01-12T23:23:22.000Z> Morris attached file https://i.poastcdn.org/869f8eaa5fd6fd5d7cab0561d2f0cfc234a13f3036c000f00e30e24cd15ee857.jpg
<2022-01-13T22:52:41.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/1907bcf7bf793e256b87c4d70442a4d0d30558c8fbbfadfc2dc99f26c159ee8c.gif
<2022-01-15T22:37:21.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/ce8713c3ce2289108a873e7fdb1e6a2a048900ebce86f25e837c1680cf9046d1.mp4
<2022-01-15T22:37:40.000Z> Kiggerjoe: Har du sett denne begravelsen?
<2022-01-15T23:18:50.000Z> Morris: Hørt om den ja
<2022-01-16T12:18:44.000Z> Kiggerjoe: Veldig based!
<2022-01-16T12:22:05.000Z> Kiggerjoe: Kom akkurat hjem fra kirken. Veldig bra, bortsett fra at det var kvinnelig prest
<2022-01-16T12:32:45.000Z> Morris: Det var vel ikke DNK
<2022-01-16T12:40:47.000Z> Kiggerjoe: Jo
<2022-01-16T15:47:27.000Z> Morris: Der har du feilen
<2022-01-16T15:47:31.000Z> Morris: Ikke gå i DNK
<2022-01-16T15:47:36.000Z> Morris: My nigga
<2022-01-16T15:47:59.000Z> Morris: Blir vanskelig anbefale kirkesamfunn når jeg ikke vet noe om hvor du bor
<2022-01-16T15:48:09.000Z> Morris: Hvilke kirkesamfunn har du nærheren
<2022-01-16T15:49:05.000Z> Morris: Nå jo være alternativer til DNK
<2022-01-16T22:45:51.000Z> Kiggerjoe: Hehe, husker du sa det sist. Men har ikke så mye peiling på de andre menighetene
<2022-01-16T22:46:42.000Z> Kiggerjoe: Bor i Oslo. Mye rart  å velge mellom her
<2022-01-16T22:47:08.000Z> Kiggerjoe: Skal prøve katolsk neste gang
<2022-01-17T15:37:44.000Z> Morris: lkn.no/menigheter/
<2022-01-17T15:37:52.000Z> Morris: Dra dit 
<2022-01-18T08:14:56.000Z> Kiggerjoe: Will do!
<2022-01-24T14:16:18.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/3a6a842f10bc02a6348055197fee3165e022452bf7f863ac89dcf58df5d7475c.jpg
<2022-01-24T17:29:14.000Z> Morris: Hva skjer? 
<2022-01-25T00:23:23.000Z> Kiggerjoe: Lite, i Nord-Norge
<2022-01-25T00:24:34.000Z> Kiggerjoe: Besøker en kompis. Måtte bare komme ut av Oslo
<2022-01-25T00:25:00.000Z> Kiggerjoe: Skjer hos negern
<2022-01-25T07:05:42.000Z> Morris: Bæsjer
<2022-01-25T07:05:52.000Z> Morris: Neida, joda
<2022-01-25T07:06:30.000Z> Morris: Tenker på krigen som vil bryte ut nå, Russland-Ukraina
<2022-01-25T07:06:37.000Z> Morris: Spennende utvikling
<2022-01-25T07:06:44.000Z> Morris: Heier på Russland
<2022-01-25T09:13:27.000Z> Kiggerjoe: Krigen kan bryte ut når som helst
<2022-01-25T09:14:22.000Z> Kiggerjoe: Russland har overtaket på EU, hadde det ikke vært for USA så hadde de gjort for lenge siden
<2022-01-25T09:15:04.000Z> Kiggerjoe: Heier på Russland jeg og, bare de holder seg unna Norge og Skandinavia så
<2022-01-26T05:43:10.000Z> Morris: Importere Ukrainsk krigskone som flyktning.
<2022-01-26T05:43:13.000Z> Morris: ?
<2022-01-26T05:43:19.000Z> Morris: Mye fine damer i Ukraina
<2022-01-26T06:21:39.000Z> Kiggerjoe: Hahaha, kanskje det 
<2022-01-26T06:22:11.000Z> Kiggerjoe: Nå kan jeg bare glede meg til krig
<2022-01-26T06:22:51.000Z> Kiggerjoe: Vet ikke hvorfor, men liker polske damer mer
<2022-01-26T06:23:37.000Z> Kiggerjoe: De er mer ordentlige. Synes ukrainske damer er litt løse 
<2022-01-26T06:25:22.000Z> Kiggerjoe: Har ingen argumenter til å underbygge det, bare en magefølelse. Hva mener du?
<2022-01-26T06:26:01.000Z> Kiggerjoe: Helt enig at de er pene, men man skal kunne leve de også
<2022-01-26T09:56:35.000Z> Morris: Helt feil, du har løse jenter i alle land, Ukraina og Russland har bare fått dårlig rykte pga Internettmemes or jødisk pornopropaganda
<2022-01-26T09:56:57.000Z> Morris: Også må en jo kunne skille mellom bra og dårlig hvorenn en leter uansett 
<2022-01-27T10:12:23.000Z> Kiggerjoe: Sant det, sikkert det som er grunnen til at jeg sitter igjen med det inntrykket. Ukrainske damer er pene. Kommer nok til å ta en Quisling en dag
<2022-01-27T16:24:07.000Z> Morris: Huff, bare lov med ei kone
<2022-01-27T16:34:28.000Z> Kiggerjoe: Neger! Holder det ikke med ei?
<2022-01-27T16:34:58.000Z> Kiggerjoe: Kvinnfolk er masete
<2022-01-27T16:37:00.000Z> Morris: Nei, Quisling hadde to
<2022-01-27T16:37:10.000Z> Morris: Derfor, huff
<2022-01-27T16:37:11.000Z> Kiggerjoe: Åja
<2022-01-27T16:37:32.000Z> Kiggerjoe: Sant det, men returnerte han ikke hu ene?
<2022-01-27T16:37:39.000Z> Kiggerjoe: Første
<2022-01-27T16:40:23.000Z> Kiggerjoe: In 1929, Quisling broke off all contact with Voronin, and she migrated to China. There, in 1933, the Russian Orthodox Archbishop of China annulled her marriage to Quisling, so that she could marry Dr. J. P. Ryabin. They had one son. Her second husband
<2022-01-27T16:40:49.000Z> Kiggerjoe: Tror det var hu Maria han gifta seg med seinere
<2022-01-27T16:41:41.000Z> Kiggerjoe: Men du kan fortsatt hente to :D
<2022-01-27T17:36:12.000Z> Morris: Nei, klarer meg med ei
<2022-01-27T17:36:21.000Z> Morris: Trenger bare ei
<2022-01-27T20:36:42.000Z> Kiggerjoe: Det er så mange negere her
<2022-01-27T20:37:32.000Z> Kiggerjoe: Det har snødd tre dager på rad så de blir godt synlige
<2022-01-27T20:37:52.000Z> Kiggerjoe: De passer inn i det hele tatt
<2022-01-28T09:29:15.000Z> Kiggerjoe: Ikke*
<2022-01-28T09:30:06.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/31d6ed3dfdf31d139b584dfedfab0f5914d78f76eb9b9520f291d778af6ac707.jpg
<2022-01-28T14:08:43.000Z> Morris: Ukrainsk flyktningjv hadde vært tingen
<2022-01-28T14:08:50.000Z> Morris: 100% loyal
<2022-01-28T14:09:14.000Z> Morris: Vil alltid elske den som reddet henne fra Russiske hender
<2022-01-28T19:51:04.000Z> Kiggerjoe: Hahaha
<2022-01-28T19:51:24.000Z> Kiggerjoe: Da drar vi til Ukraina
<2022-01-28T23:32:54.000Z> Morris: Let's gooooooooo
<2022-01-30T19:59:19.000Z> Kiggerjoe: Vente til det blir kaos
<2022-01-31T17:01:58.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/2c929dff448c344ee0e8726d6ee404d1834b776392bbd434a69f8de3d5e9f1f3.mp4
<2022-01-31T21:07:56.000Z> Morris: Jeg er overbevist 
<2022-01-31T21:08:10.000Z> Morris: Flørter med ei fra Moskva over nett, er gøy
<2022-01-31T21:08:37.000Z> Morris: Russiske damer synes jo det er positivt når jeg sier ting om damer her klikker i vinkel over
<2022-01-31T22:02:25.000Z> Kiggerjoe: Najs! Hvilke side/app bruker du?
<2022-01-31T22:09:01.000Z> Morris: Hemmelig :P
<2022-02-01T13:36:49.000Z> Kiggerjoe: Neger! Sharing is caring
<2022-02-01T15:19:23.000Z> Morris: Ædda bædda
<2022-02-01T16:23:48.000Z> Morris: E du på discord 
<2022-02-01T21:25:02.000Z> Kiggerjoe: Nja, har en bruker, men har ikke vært på der på evigheter
<2022-02-01T21:25:26.000Z> Kiggerjoe: Skjer det noe gøy på discord?
<2022-02-01T21:33:39.000Z> Morris: Ja
<2022-02-01T21:33:47.000Z> Morris: Det gjør det 
<2022-02-01T21:33:51.000Z> Morris: Kom og se
<2022-02-01T21:34:35.000Z> Morris: discord.gg/fJ3XeX7w
<2022-02-02T18:41:56.000Z> Kiggerjoe: Du er en vaskeekte neger! Spurte hvilke side du bruker til å flørte med russiske damer, alt jeg får er en disco server
<2022-02-02T18:43:36.000Z> Kiggerjoe: Skal spise ferdig så ser jeg om jeg får logga på disco
<2022-02-02T18:43:47.000Z> Kiggerjoe attached file https://i.poastcdn.org/b5f625576d662601168abf0ba7e35415c60e3888cb900dd77051da97b8b68c45.jpg
<2022-02-02T18:44:10.000Z> Kiggerjoe: Hakke vært der på en stund
<2022-02-02T18:44:20.000Z> Kiggerjoe: Gamer du eller?
<2022-02-02T18:53:10.000Z> Morris: Kom på discord først, så ska du få vite litt mer om nettsiden
<2022-02-02T18:53:19.000Z> Morris: Gamer ikke
<2022-02-02T18:53:32.000Z> Morris: Er discoen til podcasten jeg er del av
<2022-02-02T18:53:38.000Z> Morris: Negerpodden
<2022-02-02T18:53:44.000Z> Morris: Hver lørdag klokken 19.00
<2022-02-02T19:33:49.000Z> Kiggerjoe: Hahahaha
<2022-02-02T19:34:06.000Z> Kiggerjoe: Heter den negerpodden?
<2022-02-02T19:37:26.000Z> Morris: Nei
<2022-02-02T19:37:28.000Z> Morris: Seff ikke
<2022-02-02T19:39:55.000Z> Kiggerjoe: Faen nå ble jeg skuffa
<2022-02-02T19:40:03.000Z> Kiggerjoe: Men joina no
<2022-02-02T19:41:46.000Z> Kiggerjoe: Er du pastorn?
<2022-02-02T19:48:07.000Z> Morris: Ja
<2022-02-02T19:49:17.000Z> Morris: Men hvem er du
<2022-02-02T19:52:00.000Z> Kiggerjoe: Negerjeger
<2022-02-02T19:54:42.000Z> Kiggerjoe: PST'oren, haha
<2022-02-02T19:54:55.000Z> Kiggerjoe: Likte den
<2022-02-02T19:55:22.000Z> Morris: Du får henge litt med oss, til jeg stoler på deg til å fortelle hvor jeg finner Russiske jenter
<2022-02-02T20:10:15.000Z> Kiggerjoe: Aiiit (Y)
<2022-02-02T20:24:37.000Z> Kiggerjoe: Åssen gruppe er dette? Folk der.med pride flagg
<2022-02-02T20:26:52.000Z> Morris: Hvem da?
<2022-02-02T20:27:33.000Z> Kiggerjoe: Vent
<2022-02-02T20:27:36.000Z> Morris: Er forskjellig folk der, men de fleste aktive er /vår/ type folk, relatert eller iallefall anti dekadens
<2022-02-02T20:30:01.000Z> Kiggerjoe: Oliverbol7 
<2022-02-02T20:32:17.000Z> Morris: Han kom inn igår, tror det er ironiskt, men vet ikke
<2022-02-02T20:32:27.000Z> Morris: Er iallefall slik at folk bruker psydonym
<2022-02-02T20:32:52.000Z> Morris: Foruten det har jeg møtt en del av de aktive i det virkelige liv
<2022-02-02T20:32:57.000Z> Morris: Bra folk, de fleste
<2022-02-02T20:33:48.000Z> Kiggerjoe: Bra, kjenner du han Ludvik?
<2022-02-02T20:34:35.000Z> Kiggerjoe: Forsøkte å kødde med han, men tror ikke han tok det😆
<2022-02-02T21:04:37.000Z> Morris: Ja, han er med oss
<2022-02-02T21:04:42.000Z> Morris: Du må bare henge litt
<2022-02-02T21:04:48.000Z> Morris: plukke opp megmegene 
<2022-02-02T21:04:50.000Z> Morris: lingoen
<2022-02-02T21:16:12.000Z> Kiggerjoe: 👍