<2023-03-07T05:38:23.000Z> Fiinikiivi: Jaahas, Chud buds meni siinä, että olen takaisin Poastissa.
<2023-03-07T06:27:07.000Z> Fatidicus: Oho kuoliko kokonaan?
<2023-03-07T06:27:31.000Z> Fatidicus: Luin että sielä oli tietovuoto
<2023-03-07T06:27:38.000Z> Fiinikiivi: Jups
<2023-03-07T06:31:41.000Z> Fiinikiivi: Onneksi nykyään käytän salasana generaattoria, ettei ainakaan ole sama käytössä missään muualla.
<2023-03-07T06:32:18.000Z> Fatidicus: Se on varmaan ihan järkevää
<2023-03-07T06:32:38.000Z> Fatidicus: Oon liian laiska salasanojen kierrätyksessä
<2023-03-07T06:33:20.000Z> Fiinikiivi: Heh, juu.
<2023-03-09T17:36:00.000Z> Fiinikiivi: Oletkos mitään Warhammeriä pelannut tai pienoismalleja maalaillut? Kun pidän maalailusta ja pienoismallivärejäkin löytyy, ajattelin ihan vain maalaamisen ilosta hankkija jotain figuja joista tykkäisin.
<2023-03-09T17:36:36.000Z> Fiinikiivi: Tuntuu että Puolenkuunpelit on ainut paikallinen mistä figuureja löytyisi.
<2023-03-09T18:50:21.000Z> Fatidicus: Eei, en oo koskaan harrastanut noita. Tais mulla joskus pienenä olla jotain lotr-pienoismalleja joista muutaman maalasin, mutta en innostunut niistä pitemmälle
<2023-03-09T18:55:03.000Z> Fiinikiivi: Aa, okei. Jumankekka, löytyy jopa D&D koiria ja kissojakin joita maalailla. Hehe https://i.poastcdn.org/31d365355e6c67be2dd81b7ff39104ddca5e46021757ffb2ecf896c50619ce5f.jpg
<2023-03-09T19:04:17.000Z> Fatidicus: Sitä oon pelannut pari kertaa jopa!
<2023-03-09T19:12:12.000Z> Fiinikiivi: Jees, itse olen vain lautapelejä pelannut kun sisko niistä tykkää, löytyy pari kirjahyllyllistä vähän haastavampia pelejä häneltä. 
<2023-03-09T19:14:21.000Z> Fiinikiivi: Mites sie tykkäät lautapeleistä?
<2023-03-09T19:55:40.000Z> Fatidicus: Yleensä ne on ihan hauskoja kavereiden kanssa
<2023-03-09T19:56:58.000Z> Fatidicus: Trivial pursuitissa yleensä voitan :D
<2023-03-09T19:57:34.000Z> Fiinikiivi: Pfff, no juu, siinä taidan hävitä.
<2023-03-09T22:48:53.000Z> Fatidicus: Onko sulla lempparilautapelejä? 
<2023-03-10T01:52:48.000Z> Fiinikiivi: Hm, muistelen tykänneeni Catan:ista, vaikka siitä onkin aikaa. Sitten voisi olla Splendor ja potion explosion.
<2023-03-11T02:44:08.000Z> Fiinikiivi: Oletkos käynyt syömässä Pincho Nation ravintolassa? On vähän erikoisempi kokemus, tietysti niillä on vain Turussa ja Lahdessa ravintolat.
<2023-03-11T02:45:38.000Z> Fatidicus: Sori en vastannut tohon lautapelijuttuun, Catanista oon kuullut mutta en oo koittanut. Vaikuttaa vähän strategisemmalta kun peruslautapelit.
<2023-03-11T02:45:45.000Z> Fatidicus: Pincho nation ei oo tuttu
<2023-03-11T02:47:38.000Z> Fatidicus: Miten se on erikoinen?
<2023-03-11T02:48:40.000Z> Fiinikiivi: Juu, siellä tilataan puhelin äpin kautta. Annokset ovat söpön pieniä, että muutama pitää aina ottaa, pihvin kanssa tulee pikkuiset aterimetkin. Sisustuskin on moinen, on sirkus ja viidakko teemaa.
<2023-03-11T02:49:56.000Z> Fiinikiivi: Annokset tulevat lautojen päällä jotka asetetaan pöydän telineisiin.
<2023-03-11T02:53:31.000Z> Fiinikiivi: Pieni elämys jota suosittelen, jos joskus siellä pääsee käymään.
<2023-03-11T03:26:07.000Z> Fatidicus: Jännä, pitää varmaan testata jos tulee tänne tai osuu sopivasti oikeaan paikkaan oikeaan aikaan
<2023-03-11T03:26:36.000Z> Fatidicus: Googlasin niin toi on vissiin norjalainen juttu
<2023-03-11T03:26:58.000Z> Fiinikiivi: Juu, taisi sieltä tulla.
<2023-03-11T03:27:33.000Z> Fatidicus: Pelasin tänään ekaa kertaa valheimia kavereiden kanssa. Em tiä tiiätkö sitä mut vaikutti ihan loistavalta
<2023-03-11T03:27:52.000Z> Fatidicus: Niinkun minecraft mutta viikinkiteemalla
<2023-03-11T03:29:29.000Z> Fiinikiivi: Juu, olen katsonut muiden pelailuja jonkinverran. Vaikuttaa juuri hauskalta pelata muiden kanssa.
<2023-03-11T03:30:33.000Z> Fatidicus: Tänään on muuten vähän häilyvä käsite mulle :D
<2023-03-11T03:30:43.000Z> Fatidicus: Yötyörytmi tekee
<2023-03-11T03:31:48.000Z> Fatidicus: Kaverit meni nukkuun niin alotin pelaan Alan Wakea. Piti päästä 15 vuotta vanhojen grafiikoiden yli mut nyt alkaa päästä tarinaan vähän kiinni
<2023-03-11T03:31:59.000Z> Fiinikiivi: Pfff, voi että. Näinhän se on kun ei ole ihan normaali päivärytmi.
<2023-03-11T03:34:37.000Z> Fiinikiivi: Aa, se oli se suomalaisten tekemä peli, vähän tutulta kuullostikin nimi.
<2023-03-11T03:35:42.000Z> Fatidicus: Juu, remedy on aika legedaarinen
<2023-03-11T03:36:31.000Z> Fatidicus: Muistan max paynet hämärästi veljen kavereiden kautta mutta ne oli sen verran ennen mun aikaa etten ite pelannut kuitenkaan
<2023-03-11T03:38:01.000Z> Fatidicus: Control oli loistava niin halusin palata pelaan tän läpi. Varsinkin kun tää on puoliks twin peaks referenssiä ja hakee sitä tunnelmaa
<2023-03-11T03:38:13.000Z> Fatidicus: Pääsin pahimman kipeen olon yli niin pystyy ees keskittyyn pelaamiseen. 
<2023-03-11T03:38:33.000Z> Fiinikiivi: Jees, senkin sarjan muistan, tietysti itse en ole pelannut.
<2023-03-11T03:38:48.000Z> Fiinikiivi: Aw, se on hyvä.
<2023-03-11T03:39:08.000Z> Fatidicus: Twin peaks on mun mielestä ihan loistava. Ja Lynch muutenkin
<2023-03-11T03:40:53.000Z> Fatidicus: Se on vaan niin laatikon ulkopuolella että vaikka kaikki ei aina osu niin arvostan silti sen avant garde -tulkintaa kun se pystyy tavallaan ylittämään käsikirjoitetun tarinankerronnan sillä estetiikalla
<2023-03-11T03:41:10.000Z> Fatidicus: Senkin voi tehdä surkealla tavalla väärin
<2023-03-11T03:41:19.000Z> Fiinikiivi: En ole katsonut, tietysti tuntuu että jotain on jäänyt välistä kun välillä kuulee ihmisten kehuvan sitä.
<2023-03-11T03:42:04.000Z> Fatidicus: Se on ihan super comfy
<2023-03-11T03:42:22.000Z> Fatidicus: Ja sit toisaalla super mielenkiintoinen kun se astuu ulos siltä mukavuusalueelta
<2023-03-11T03:42:42.000Z> Fiinikiivi: Ah, oke.
<2023-03-11T03:43:09.000Z> Fatidicus: Se siinä toimii kun se on yhdistelmä kokeilullista  mysteeriä ja melkein liian imelää saippuasarjaa
<2023-03-11T03:44:06.000Z> Fatidicus: Mut mä etenkin tykkään siitä Washingtonin osavaltion havupuumetsän tunnelmasta. Se Oregon-Washington alue on tajuton
<2023-03-11T03:44:37.000Z> Fatidicus: Lopetan nyt jaarittelun twin peaksista :D
<2023-03-11T03:45:25.000Z> Fiinikiivi: Pfff, eipä mittee, kuten sanoin olen ihminen joka kuuntelee enemmän kuin puhuu.
<2023-03-11T03:47:49.000Z> Fatidicus: Oolrait🤙
<2023-03-11T03:47:54.000Z> Fatidicus: Pelaan nyt hetken taas
<2023-03-11T03:48:04.000Z> Fiinikiivi: Jups
<2023-03-11T10:39:02.000Z> Fatidicus: Jäin jumiin pelaaamaan sitä alan wakea
<2023-03-11T10:41:08.000Z> Fatidicus: Oli ihan hyvää settiä. Yllättävän samanlainen kun mitä max paynet oli pelimekaniikoiltaan. Tarinakeskeisiä toki molemmat. Control on paljon vahvempi ja monipuolisempi siltä osin. Ehkä tarinan ja tunnelman puolesta. Ja visuaallisesti se on tosi vaikuttava peli
<2023-03-11T10:42:13.000Z> Fatidicus: *Ehkä jopa tarinan ja tunnelman puolesta
<2023-03-11T10:43:53.000Z> Fatidicus: Mut tääkin tempas mukaamnsa aika pitkäks aikaa.
<2023-03-11T10:45:08.000Z> Fatidicus: Plus join roséviiniä. Sellaista lauantaiaamua tällä kertaa😁
<2023-03-11T10:45:25.000Z> Fatidicus: Pitää kohta koittaa nukkua
<2023-03-11T10:45:56.000Z> Fiinikiivi: Hee, kuullostaapi hyvältä peliltä.
<2023-03-11T10:46:50.000Z> Fiinikiivi: Itse olen RimWorldiä pelaillut kun on helppo pitää taustalla silloinkin jos teen käsitöitä, lol.
<2023-03-11T10:49:06.000Z> Fatidicus: Nice
<2023-03-11T10:50:46.000Z> Fiinikiivi: Mutta jos nyt menet nukkumaan, niin hyviä öitä~
<2023-03-11T10:51:45.000Z> Fatidicus: Oon hereillä viä sen aikaa että mun veli tuo silikonipyssyn mun kämpille
<2023-03-11T10:52:14.000Z> Fatidicus: Pitää vetää kylppärin nurkkauksen saumat uudestaan
<2023-03-11T11:00:01.000Z> Fiinikiivi: Onko niin vanhaksi menneet että pitää uusia, vai jotain muuta?
<2023-03-11T18:58:57.000Z> Fatidicus: Joo repeili parista kohtaa
<2023-03-11T18:59:35.000Z> Fiinikiivi: Ah, jees
<2023-03-11T19:19:35.000Z> Fiinikiivi: Sie kun olet mies, niin osaatko sanoa miksi miehet tykkäävät naisten tekeleistä? Minun bf piti kovasti siitä kun näytin töitäni hänelle ja olen siellä täällä huomannut saman muualla.
<2023-03-11T21:50:05.000Z> Fatidicus: Mm, no toisaalta on kiva nähdä niitä ihan yleisesti ja sit se on kiva tietää että on terveitä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita
<2023-03-11T21:50:18.000Z> Fatidicus: En sen tarkemmin osaa sanoo
<2023-03-12T04:08:18.000Z> Fiinikiivi: Aa, okei. Muutamia töitä näytin sinulle, en tiedä edes kiinnostiko sinua tai haluatko jatkossa nähdä mitään.
<2023-03-12T09:46:27.000Z> Fatidicus: Oli kiva nähä niitä, ei siinä mitään. Oliko palaute vajavaista?
<2023-03-12T09:49:22.000Z> Fiinikiivi: Ei yhtään, itsekään osaa antaa palautetta, pfff. Tahdotko jatkossa nähdä? Tekis mieli taas tehdä jotain savitöitä.
<2023-03-12T09:50:46.000Z> Fatidicus: Näytä ihmeessä. En välttämättä kuitenkaan osaa syvällisemmin kommentoida
<2023-03-12T09:51:10.000Z> Fatidicus: Tärkeintä että ne on juttuja mitä tykkäät tehä
<2023-03-12T09:53:03.000Z> Fiinikiivi: Pääasia että miellyttää silmiä, heh.
<2023-03-12T09:54:38.000Z> Fiinikiivi: Tämmöisiä viimeksi tehnyt. Sutiteline, tuikkukippo ja pari matalaa astiaa. https://i.poastcdn.org/669f6128a5352964f25b9627e81bf24c11843dec10b0a6c83e5362cec227ac29.png
<2023-03-12T09:56:55.000Z> Fiinikiivi: Pystyn tekemään tilaustöitäkin jos jotain tarvitsee.
<2023-03-12T09:58:05.000Z> Fatidicus: Cool!
<2023-03-12T09:59:01.000Z> Fiinikiivi: Mikäs on siun nimen alkukirjain? Ihan yhtä ideaa varten ajattelin.
<2023-03-12T09:59:10.000Z> Fatidicus: Laitan korvan taakse jos tulee akuutti tarve vastaavanlaiselle esineelle
<2023-03-12T10:00:47.000Z> Fiinikiivi: Onko sinulla suosikkiväriä?
<2023-03-12T10:01:45.000Z> Fatidicus: Etunimen alkukirjaindox on V
<2023-03-12T10:02:39.000Z> Fiinikiivi: Hehe~ Kiitos
<2023-03-12T10:03:08.000Z> Fatidicus: Väreistä on vaikee sanoo, punamusta puhuttelee yleensä, mutta se toimii vaan oikeassa kontekstissa
<2023-03-12T10:03:23.000Z> Fiinikiivi: Hm, totta.
<2023-03-12T10:05:19.000Z> Fatidicus: Mulla ei oo koskan ollut tohon kysymykseen vankkaa vastausta koska kaikilla väreillä on paikkansa
<2023-03-12T10:06:35.000Z> Fiinikiivi: Juu, kyllähän se näin on. Siskolla on kaikki niin julmetun sinistä kun tykkää siitä väristä.
<2023-03-12T10:07:45.000Z> Fatidicus: Imartelevaa kuitenkin jos jotain mun puolesta väsäät
<2023-03-12T10:09:01.000Z> Fiinikiivi: ...Äää, no kyllähän sen tuosta huomasi, hehe.
<2023-03-12T10:16:09.000Z> Fiinikiivi: Isompi hartsityö jonka tein taideryhmässä. https://i.poastcdn.org/a7de3b75b38db19cc134cd7a7cc0b8723fe379d3b1de30eef17809f8654d5f27.png
<2023-03-12T11:15:00.000Z> Fatidicus: Oho, miten toi on siis tehty?
<2023-03-12T11:41:06.000Z> Fiinikiivi: Ensin tein hahmon savesta, sitten jonkun tyyppistä sulatettavaa vahaa käytettiin tekemään muotti ja sitten muotti täytettiin hartsilla.
<2023-03-12T11:50:35.000Z> Fiinikiivi: Kotona olen tehnyt pikkuisia UV hartsitöitä ja nyt kokeilisin A B hartsia vähän isompaan.
<2023-03-12T17:26:29.000Z> Fiinikiivi: On kyllä huvittavampi näky kun minulla oli kaasumaski ja käsineet kädessä tänään.
<2023-03-12T20:14:06.000Z> Fatidicus: Kovaa settiä! 
<2023-03-12T20:14:27.000Z> Fatidicus: Haha valmistautumassa kemialliseen sodankäyntiin
<2023-03-13T08:02:00.000Z> Fiinikiivi: ...Perskuta, ompelukone ei mene päälle. Halusin ommella kannet Taisteluni kirjalle kun en ole kotona saanut luettua, ajattelin että bussissa saisin ainakin, mutta en välttämättä halua että joku suvakki kuvaa minua salaa ja lätkäsee kuvan jonnekin.
<2023-03-13T08:02:21.000Z> Fiinikiivi: Kai se pitää käsin sitten tehdä.
<2023-03-13T08:03:32.000Z> Fatidicus: Tai sit sanomalehdellä naamioitu niinkun sarjakuvissa
<2023-03-13T08:03:41.000Z> Fiinikiivi: No nyt se meni päälle, mitä helkuttia.
<2023-03-13T08:03:46.000Z> Fiinikiivi: Hehe
<2023-03-13T08:03:59.000Z> Fatidicus: Bueno
<2023-03-13T08:28:07.000Z> Fiinikiivi: Dodi ja kas kun mainitsit sanomalehden, sattuu olemaan sen tyyppinen kuosi. https://i.poastcdn.org/821db8d65c936a8c5683b7cbf877e7291c17c72f07e443fc0b5484841eb551ca.png
<2023-03-13T09:10:28.000Z> Fatidicus: 5/5
<2023-03-13T09:52:56.000Z> Fatidicus: Tuli myös tää mieleen https://i.poastcdn.org/53648b876e58603828bf24178a66c1febcf93f3fc90e0b43f487161b44e3c9a6.jpg
<2023-03-13T11:52:35.000Z> Fiinikiivi: Haa~
<2023-03-13T14:46:55.000Z> Fiinikiivi: Tadah~ Siinä sinulle lahjaksi avaimenperä. Ei han niin hyvin onnistunut, mutta tekemällä oppii. Muutamia kuplia, pitäisi olla joku paineastia että saisi kuplat kunnolla poistettua. Ylimääräiset hartsit lätkäsin muotteihin. Ei ehkä ihan käytännöllisin malli avaimenperäksi. https://i.poastcdn.org/56493e90db5f24c8f1ad7017928193ada09fc4257bd71acfe21bd7526f7f9127.png
<2023-03-13T22:06:02.000Z> Fatidicus: Vautsi! Paljon kiitoksia, ei mun takia olisi tarvinnut vaivautua
<2023-03-14T00:59:27.000Z> Fiinikiivi: Noo tuli siinä nämäkin tehtyä, mutta halusin kiittää että viitsit käyttää aikaasi tähän luuseriin. https://i.poastcdn.org/0d34e96b0295ecfc50c6b8618213101fab58066bc33ed006d1ad363828fc3416.png
<2023-03-14T02:32:02.000Z> Fatidicus: Noo, ei syytä itseään ruoskia kuitenkaan. Ihan hyvä ollut pitää seuraa
<2023-03-14T02:44:27.000Z> Fiinikiivi: Ngh, tahdon antaa sinulle halin.
<2023-03-14T02:47:05.000Z> Fiinikiivi: Oliko sinulla mitään Kari Suomalaisen tuotoksia? Minulla on kaksi Ha! Ha! Hauska Kari albumia, voin antaa toisen sinulle, kun en kahdella kuitenkaan tee mitään.
<2023-03-14T09:56:57.000Z> Fatidicus: Ei itse asiassa oo, mikäs siinä
<2023-03-14T10:30:03.000Z> Fiinikiivi: Pfff~ https://i.poastcdn.org/1cdfc5eb2a41b5844ab9564a41a84489904de9197f1525363433c354fae9001a.png
<2023-03-14T10:30:40.000Z> Fiinikiivi: Kävin läpi albumin, oikein mainio, hehe. https://i.poastcdn.org/1a85a74dc8ca7a3589e5ce75d5e5a31efa4c2a30721cc0091bce9bb8be4556e9.png
<2023-03-14T22:20:45.000Z> Fatidicus: Noi oli kyllä kovia
<2023-03-15T02:17:59.000Z> Fiinikiivi: No nih, tänään sitten Helsinkiin seikkailemaan. Millos olet siellä viimeksi käyny?
<2023-03-15T02:49:41.000Z> Fatidicus: Uu, mitä Helsingissä? Viimeksi taisin olla sukulaisilla käymässä syksyllä. Kesällä olin kaverilla vieraana ja myös Tuskassa käymässä festareilla
<2023-03-15T02:51:18.000Z> Fiinikiivi: Gallen Kallelan näyttelyä menen katsomaan kun on vielä tämän kuun.
<2023-03-15T02:51:33.000Z> Fiinikiivi: Kansallismuseossa
<2023-03-15T02:52:15.000Z> Fatidicus: Ainiiin mainitsikin jo sen
<2023-03-15T02:52:27.000Z> Fatidicus: No hyvää reissua
<2023-03-15T02:54:33.000Z> Fiinikiivi: Kiitos, ja on ainakin matkallakin lukemista. :D
<2023-03-15T02:56:14.000Z> Fiinikiivi: Toivottavasti ei tule turpaan joltain neekeriltä jolla huono päivä.
<2023-03-15T05:17:35.000Z> Fatidicus: noo, tuskinpa
<2023-03-15T09:25:04.000Z> Fiinikiivi: Hm, ihan mielenkiintoinen miten Aatu päätyi juutalaiskysymykseen. Turhauttavaa että minulla se kesti niin kauan, vasta viimevuonna se napsahti minulla. Minä siis heräsin todellisuuteen vuonna 2019 ja siitä eteenpäin hiljalleen asiat avautuneet minulle. 
<2023-03-15T09:28:16.000Z> Fiinikiivi: Välillä tuntuu että voisipa palata olemaan sinipilleröity, kun todellisuus on välillä väsyttävää, mutta eipä voi mitään kun on kerran herännyt.
<2023-03-15T19:10:13.000Z> Fatidicus: Se on aina mielenkiintoinen prosessi ja ymmärrän että autuas tietämätyömyys on joskus houkutteleva asia. 
<2023-03-15T19:11:14.000Z> Fatidicus: Mulle yks isoimmista herätyksistä oli kun kävin Lontoossa 2014 ja totesin että tää maahanmuutto prosessi on pysäytettävä
<2023-03-15T19:12:30.000Z> Fatidicus: 2016 olin jo tietoinen juutalaisten vaikutuksesta mutta oli vaikea uskoa sitä todeksi. 2017 alussa olin suunnilleen vakuuttunut siitä että kaikkea siihen asti oppimaani vastoin natsit oli oikeassa
<2023-03-15T19:15:25.000Z> Fiinikiivi: Se juurikin oli minulla joka herätti minut. Alueella jolla olen elänyt koko ikäni, vuoden 2015 jälkeen alkoi hiljalleen matujen määrä kasvamaan kunnes en enää kestänyt sitä että joka päivä näin jotain rättipäitä kaduilla.
<2023-03-16T03:44:34.000Z> Fiinikiivi: Näyttelyssä oli yksi vähän keskeneräinen työ jonka vieressä sitten oli sähköinen AI:lla tehty valmis versio. Ihan mielenkiintoinen.
<2023-03-16T09:36:36.000Z> Fatidicus: On tullut taas viime aikoina mietittyä noita AI hommia. Nyt jo chat gpt on tehnyt livekokeista ainoan aidon tavan testata osaamista koulussa kun tiedän itsekin tyyppejä jotka käyttää sitä esseiden kirjoittamiseen. 
<2023-03-16T09:38:02.000Z> Fiinikiivi: Hm, näinpä.
<2023-03-16T09:38:17.000Z> Fatidicus: Mikäli ne kehittyy siihen pisteeseen että niillä saa tuotettua teknisesti ja laadullisesti ylivertaista "taidetta" on mahdollista että korkeakulttuuri yksinkertaisesti kuolee
<2023-03-16T09:40:01.000Z> Fatidicus: Mutta kolikon kääntöpuoli on se että mikäli kaikki taloudelliset ja statukselliset tikapuut kohota systeemin sisällä häviää älykkäiltä ihmisiltä niin ainoa tapa toteuttaa itseään on territorion ja vaikutusvallan kasvattaminen
<2023-03-16T09:41:40.000Z> Fatidicus: Eli voi olla että ne meistä jotka ei lukittaudu pornokammioihin saattaa synnyttää uuden aallon heimoajattelua
<2023-03-16T09:42:45.000Z> Fiinikiivi: Juu, itse olen vain tarkkailut asiaa ulkopuolelta, etten ole vielä AI:hin itse koskenut. No, ylipäätänsä tarkkailen kaikkea.
<2023-03-16T09:52:28.000Z> Fiinikiivi: Mieluummin söhräilen omia töitäni, mutta tietysti voisi sitä joskus avustavasti käyttää. 
<2023-03-16T18:03:48.000Z> Fiinikiivi: Itse lueskelin ja seurasin monia romanttisia yaoi sarjakuvia, yritin täyttää tyhjää yksinäisyyttä niillä. Leon myötä tietysti lopetin lukemisen ja en nyt ole sortunut moiseen uudestaan ainakaan vielä.
<2023-03-16T21:35:22.000Z> Fatidicus: Luulen että jos kunnon cyberpunk tulevaisuus tapahtuu niin kuulun Johnny Silverhand kategoriaan
<2023-03-16T21:35:38.000Z> Fatidicus: Jos se on tuttu
<2023-03-16T21:36:46.000Z> Fatidicus: En tuomitse, eiköhän tässä maailmassa melkein kaikki oo tehnyt jotain sellaista 
<2023-03-17T00:01:06.000Z> Fiinikiivi: Juu, olen katsellut Cyberpunk77 jonkin verran.
<2023-03-17T04:54:08.000Z> Fiinikiivi: Um.. Kiinnostaisiko sinua tavata livenä?
<2023-03-17T20:04:41.000Z> Fatidicus: Sori jätin roikkumaan, kauhee kiire tänään
<2023-03-17T20:05:04.000Z> Fatidicus: Ja mikä ettei jos joskus sopiva tilaisuus sattuu
<2023-03-17T20:13:00.000Z> Fiinikiivi: Juu, eip mitään.Jees~ Voin tulla sitten Tampereelle kun sopii, ettei sinun tarvitse käyttää aikaa, kun minulla sitä aikaa kuitenkin on.
<2023-03-19T18:05:46.000Z> Fiinikiivi: Kävin suihkussa ja oli vettäkin vielä hiuksissa ja tarkistin painon. Näköjään taas vähän laskenut kun oli 65 kilossa. Oikein tiedä mitä tässä pitäis tehdä jos se laskee vieläkin. Pitääkö alkaa mässyttämään burgereita.
<2023-03-21T10:53:20.000Z> Fatidicus: Suosittelen syömään oikeeta ruokaa! Oon aika kaavoihin kangistunut kyllä siinä suhteessa että teen vaan muutamaa eri ruokalajia itse ja syön sitä sit viisi kertaa. Mut se ainakin tekee helpoksi oikeanlaiset annoskoot jne
<2023-03-21T10:55:13.000Z> Fatidicus: Ootko jaksanut vielä treenata? Siihen kannattaa kiinnittää huomioo että tulee tarpeeksi proteiinia ruuasta kun sitä tekee, monella jää muutenkin liian vähälle.
<2023-03-21T12:12:53.000Z> Fiinikiivi: Heh, itselläkin on se muutama sama ruoka jota teen.Treenannut olen kolme kertaa viikossa, käsipainot 5kg ja ylätalja 3 kg, jostain syystä tuntuu painavemmalta kuin käsipainoissa.
<2023-03-21T12:13:53.000Z> Fiinikiivi: Ostinkin tässä maitorahkaa että sais vähän proteiinia ja pari valmisjuomaakin testasin miltä maistui.
<2023-03-21T22:05:29.000Z> Fatidicus: Kova!
<2023-03-21T22:05:55.000Z> Fatidicus: Valmiista proteiinijuomista mun lemppari on teho banaani-suklaa
<2023-03-22T04:31:13.000Z> Fiinikiivi: Muistan yläasteella kokeilleeni mansikkaa ja näyttää edelleen olevan suosikkini.
<2023-03-22T08:31:29.000Z> Fiinikiivi: Ah~ Teho onkin kotimainen. Onkos se ainoa vai onko niitä muitakin?
<2023-03-22T08:35:58.000Z> Fatidicus: Onhan niitä vaikka kuinka paljon erilaisia. 
<2023-03-22T08:36:39.000Z> Fatidicus: tollasta tarkotin https://i.poastcdn.org/37712ae88eacf577ef56b33db86679ba1ddb3c8073b781518a18626250f48a2a.png
<2023-03-22T12:37:00.000Z> Fiinikiivi: Meinasin siis muita kotimaisia merkkejä, mutta löysinkin tuollaisen pussin joka on Suomessa tuotettu. Pitääpi testata tuo banaanisuklaa tänään. https://i.poastcdn.org/b01c0bcd29b4f1e626e23649ee006f8d5577a799700676a666a883125d1ba21f.jpg
<2023-03-27T19:41:44.000Z> Fiinikiivi: Terve~ Tuntuu aina pahalta häiritä sinua, kun sinulla on paljon menoja. Edelleen yritän jatkaa elämän paranteluja, on salilla käyntiä, ruoka on nyt vielä vähän niin ja näin. Yksi askartelukauppa näyttäisi kivalta työpaikalta, jos sinne ottaisivat. Ovat nämä asiat ehkä pikkuisen auttaneet mieltä.
<2023-03-27T19:45:11.000Z> Fiinikiivi: Sosiaalinen puoli on edelleen köyhä ja haastava. Elämä olisi helpompaa ekstoverttina ja sosiaalisena ihmisenä.
<2023-03-27T19:53:37.000Z> Fatidicus: Joo mul on ollut vähän menoja vaihteeks. Tuli ääniteltyä eilen koko päivä kaverin kanssa stam1nan eloonjäänyt-biisistä coveria ihan vaan huvikseen. Oli hyvä että sain siihenkin vähän panostettua ettei jää kokonaan
<2023-03-27T19:53:57.000Z> Fatidicus: Mut hyvä että oot saanu kehittäviä asioita tehtyä!
<2023-03-27T19:55:45.000Z> Fatidicus: Hehe, ekstovertti. Full exto jne
<2023-03-27T19:57:09.000Z> Fiinikiivi: Heh. Laitatko sinä musiikkia mihinkään julkisesti, vai pidätkö vielä kaiken itsellä?
<2023-03-27T19:57:17.000Z> Fatidicus: Mut joo se on haastavaa keksiä kaveriporukkaa tyhjästä. Ei oo paikallista sinimustien tai niiden siipijärjestöjen porukoita? Ainakin ohimennen oon nähnyt että ne järjestää jotain
<2023-03-27T19:59:27.000Z> Fiinikiivi: Hm. En ole varma. Pitäisi kai tarkistaa onko mitään.
<2023-03-27T20:56:49.000Z> Fatidicus: Oon fatidicus aeternus nimellä laittanut muutaman demon soundcloudiin mutta en varsinaisesti oo panostanut jakamiseen
<2023-03-28T12:25:12.000Z> Fiinikiivi: Nii olitkos sinä nähny tätä Suomi herää tapahtuman videota? Minä olen muutaman kerran alkupuolella ja parhaiten näyn kun pinkkipipoista naista haastatellaan, siinä olen taka-alalla.youtube.com/watch?v=Vybz_X55IG0
<2023-03-28T19:37:15.000Z> Fatidicus: En oo nähnyt, tsekkaan kuun ehdin
<2023-04-06T12:32:55.000Z> Fiinikiivi: Toisen mummon hautajaisissa käyty ja tavaroita haettu. Löyty laatikko jossa hänen miehensä vanhoja lautapelejä. Siellä tämmöinen peli jossa kysellään tapahtumia joiden vuosiluvut sinun pitää arvata. Aatukin päässyt kanteen. https://i.poastcdn.org/ab97729600fe383cdb20cd9a90dfccb86c1fb09dfef900b284f39664ceba5c61.jpg
<2023-04-06T12:34:43.000Z> Fiinikiivi: Muutamia kortteja. https://i.poastcdn.org/69fd9f4b4cc328db46d1a3390eea437c189a137468831687367cb8219f745494.jpg
<2023-04-07T02:12:34.000Z> Fatidicus: Oho! Makea
<2023-04-07T02:12:43.000Z> Fatidicus: Löytö!
<2023-04-07T02:13:20.000Z> Fatidicus: Olin tänään juomassa viiniä ja soittelemassa kavereiden kanssa 
<2023-04-07T03:44:28.000Z> Fiinikiivi: Kuis usein sinä käyt soittelemassa? Onko semmoisia keikkoja joista saat rahaa?
<2023-04-07T16:40:42.000Z> Fatidicus: Kavereiden kesken yleensä kerran viikossa
<2023-04-07T16:41:13.000Z> Fatidicus: Ei sentään rahaa vastaan. Paitsi veljen bilebändin miksaajana saan joskus keikkapalkkioita
<2023-04-07T16:41:37.000Z> Fatidicus: Nyt oon kaverin musateatteriprojektin reeneissä
<2023-04-09T16:44:13.000Z> Fiinikiivi: Löyty viel tälläinen kortti.Taidat nauttia paljon soittamisesta ja musiikista kun usein pääset soittelemaan. https://i.poastcdn.org/22d3405f2f939b0da546498759c1b8472fd39e29700b1db85c3a72bd772d1775.png
<2023-04-09T18:10:36.000Z> Fatidicus: 👌🏻
<2023-04-09T18:11:24.000Z> Fatidicus: Kaverin sukulaisella on ladossa varastossa vanha pakettiauto jossa on Lapuan Liikkeen logo ja värit
<2023-04-09T18:11:55.000Z> Fatidicus: Ja joo toki se on kivaa hommaa. Hyvää pääsiäistä muuten!
<2023-04-09T19:00:57.000Z> Fiinikiivi: Oo, semmosella ajelemaan pitkin maita ja mantuja. Onko mitään kuvaa siitä? Hyvää pääsiäistä ja suomen kielen päivääkin samalla!
<2023-04-09T20:13:18.000Z> Fatidicus: Kiitos
<2023-04-09T20:13:45.000Z> Fatidicus: En nyt löydä kyl kuvaa siitä vaikka sellanen on olemassa
<2023-04-11T18:02:58.000Z> Fiinikiivi: Tykkäätkös sie kalastamisesta?
<2023-04-11T18:20:02.000Z> Fatidicus: En oo kyllä kova kalamies mutta kavereiden kanssa niiden vehkeillä tulee välillä heiteltyä ja juotua kaljaa kesällä
<2023-04-11T18:35:32.000Z> Fiinikiivi: Itse kalastelen vain mato-ongella. Perkaamisen jättänyt muille kun en itse siihen vaan pysty.
<2023-04-11T19:06:53.000Z> Fatidicus: Se on raadollista hommaa
<2023-04-11T19:12:52.000Z> Fiinikiivi: Tappaminenkaan ei oikein onnistunut kun pitäisi napauttaa niskaan. Minä halolla yritän napauttaa, mutta kun ei vaan onnistunut, kala raukka, lol.
<2023-04-15T11:01:25.000Z> Fiinikiivi: Olisi taas vappumarssi. "Jo perinteeksi muodostunut Sinimusta vappu valtaa taas Tampereen. Luvassa esteettistä marssia, hyviä puheita sekä simaa ja munkkeja."Oletkos sie menossa? https://i.poastcdn.org/a7d0a5e5a09c9ec59f3df55c61932715ce124722d74272872abfe2205f5e5138.jpg
<2023-04-16T01:12:13.000Z> Fatidicus: En oo ennen ollut, mutta pitää harkita
<2023-04-16T05:18:08.000Z> Fiinikiivi: Itse ajattelin josko sinne voisi uskaltautua mennä.
<2023-05-02T15:18:52.000Z> Fiinikiivi: Käsipainot ovat nyt 7 kg ja ylätalja 4 kg.
<2023-05-02T19:12:08.000Z> Fatidicus: 💪
<2023-05-02T19:12:50.000Z> Fatidicus: Tekee hyvää kenelle tahansa
<2023-05-02T19:14:06.000Z> Fatidicus: Miten meni vappu muuten? En lopulta raahautunut marssille harmi kyllä
<2023-05-02T19:15:41.000Z> Fiinikiivi: En ole voinut kauhean hyvin, joten en ole mennyt tai tehnyt mitään viimeaikoina.
<2023-05-02T19:39:23.000Z> Fiinikiivi: Olen ollut... itsetuhoinen. En ole ennen ollut, olen yrittänyt parantaa elämääni, mutta tuntuu että se on liian myöhäistä. En näe minkäänlaista tulevaisuutta. En halunnut häiritä sinua näillä minun typerillä asioilla, joten en kertonut sinulle aiemmin.
<2023-05-02T21:09:07.000Z> Fatidicus: Luovuttaminen ei ole hyvä vaihtoehto. Ja minkä ikäinen oot, varmasti ainakin mua nuorempi - mikään ei ole ohi. 
<2023-05-02T21:11:07.000Z> Fatidicus: Askel kerrallaan kaikki asiat kehittyy, vaikka se saattaa tuntua lohduttomalta kun on pohjalla. 
<2023-05-02T21:13:17.000Z> Fatidicus: Voit pelata vain ne kortit mitä sulla on parhaalla mahdollisella tavalla. 
<2023-05-02T21:18:21.000Z> Fatidicus: Ja elämä on loppujen lopuksi taistelua jos asiaa hitleriläisittäin ajattelee. Kaikkien vaan pitää löytää itselleen sopiva taakka, jota vetää parempaan suuntaan. 
<2023-05-03T09:49:44.000Z> Fiinikiivi: Niin.. kyllähän hän olisi ollut pettynyt minuun, jos minä luovuttaisin. On vain niin raastavaa olla yksinäinen. Olen koko elämäni aikana viettänyt vain yhden viikon miehen kanssa.