<2023-01-31T16:23:19.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hey. Sorry for bothering, you mentioned I could message you, or something. It's difficult for me to socialize and make friends with people, so it's very awkward of me to just contact you like this.I presume you speak Finnish?
<2023-01-31T17:26:05.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Having really hard time letting go. It's only been week and a half, but it all happened so suddenly. I just want the pain to end..
<2023-01-31T21:46:58.000Z> Fatidicus: Joo
<2023-01-31T21:51:16.000Z> Fatidicus: Puhun kyllä suomee, joskus on vaikea päättää millä kielellä suomalaisile puhuu julkisilla foorum
<2023-01-31T21:51:36.000Z> Fatidicus: eilla
<2023-01-31T22:04:44.000Z> Fatidicus: Mut kerro mitä haluat. Tietysti tohon tyyliin dumpatuksi tuleminen on aina kivuliasta
<2023-01-31T22:14:06.000Z> Fatidicus: Olin viime yön töissä ja nukuin pitkälle päivään niin kesti vastata
<2023-02-01T02:42:30.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Uugh, ei oo todellista. Yritin soittaa äidille eilen, mutta menin painamaan väärää nimeä, en yli päätänsä ole soittanut väärään numeroon tähän mennessä, mutta ehdin soittaa pari sekunttia Leolle. En tiedä mitä hän oikein ajatteli kun yritti soittaa minulle takaisin ruokakaupassa, joten en vastannut, kun emme olleet muutenkaan puhuneet puhelimessa aikaisemmin. Osas tapahtua niin huonoon aikaan. Pitäis kai muistaa poistaa numero.
<2023-02-01T02:54:12.000Z> Fatidicus: Oletan että tää Leo on se jenkki josta puhuit. 
<2023-02-01T02:55:11.000Z> Fatidicus: Ikävä tilanne 
<2023-02-01T02:55:32.000Z> Fatidicus: Eli tunsitte vaan internetin välityksellä?
<2023-02-01T02:57:06.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Kyllä. Hän kylläkin kävi ja tapasi minut Suomessa viime kesänä.
<2023-02-01T02:59:11.000Z> Fatidicus: Aivan
<2023-02-01T03:03:07.000Z> Fatidicus: No harmi että homma ei lopulta toiminut. Huvittavaa että tiedän enemmän kavereita jotka on perustaneet perheen twitterin kautta kuin irl kavereiden keskuudessa
<2023-02-01T03:05:15.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: En tiedä mitä mieltä olet Kiwi farmista, mutta tapasimme siellä. Edelleen tykkään lurkata ja lueskella foorumilla, en niinkään kirjoitella.
<2023-02-01T03:07:42.000Z> Fatidicus: Harvoin olen käynyt siellä lurkkaamassa, ei oo mun makuun varsinaisesti
<2023-02-01T03:08:20.000Z> Fatidicus: Seuraatko sielä jotain tiettyjä oikean elämän sketsihahmoja?
<2023-02-01T03:10:32.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Heh, juu. Vaihtelee välillä ketä, mutta onhan ne viihdyttäviä otuksia.
<2023-02-01T03:24:42.000Z> Fatidicus: No ketä tällä hetkellä? Ethan Ralphia ei tunnu ainakaan pääsevän missään pakoon
<2023-02-01T03:26:03.000Z> Fatidicus: Ite paskapostailen täällä, twitterissä en oo pariin kuukauteen edellisen bännin jälkeen postaillut. Muuten tällä nimimerkillä hengaan TRS:llä
<2023-02-01T03:30:02.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juh, Ralph on kyllä yksi epeli. LadyAlt on yksi jota seurailen, sillä löysin hänet jo ennen kuin päädyin farmille.
<2023-02-01T03:32:50.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Saanenko kysyä mikä on TRS?
<2023-02-01T03:35:38.000Z> Fatidicus: Tajusin vasta nyt että farmistahan toi sun nimi ja profiilikuva tulee
<2023-02-01T03:35:42.000Z> Fatidicus: therightstuff.biz
<2023-02-01T03:36:53.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ah, oke.
<2023-02-01T03:38:48.000Z> Fatidicus: Muistaakseni sielä on omat TRS-pakottajansa mutta materiaali on aika laihaa
<2023-02-01T03:43:46.000Z> Fatidicus: Oot aikasin hereillä. Vai myöhään?
<2023-02-01T03:45:30.000Z> Fatidicus: Ei oo tänään vuoroo mutta oon ollut jo pitkään yössä hommissa niin näihin aikoihin oon aktiivinen
<2023-02-01T03:45:58.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Heräsin aikaisin. Yö unet menneet sekaisin Tammikuun aikana. Menin jo 19 nukkumaan. Normaalisti kävin joskus 23 aikoihin.
<2023-02-01T03:46:53.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Totuin myös juttelemaan Leon kanssa yö aikoina.
<2023-02-01T03:50:15.000Z> Fatidicus: Jep
<2023-02-01T03:51:40.000Z> Fatidicus: .
<2023-02-01T03:51:47.000Z> Fatidicus: Hups
<2023-02-01T03:53:21.000Z> Fatidicus: Miten muuten menee?
<2023-02-01T03:54:20.000Z> Fatidicus: Mun pitää kyykätä nyt neljä sarjaa, oon viimeset 5 tuntia pitkittänyt aloitusta
<2023-02-01T03:54:39.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juu
<2023-02-01T04:00:27.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Noh, yksinäistä ja tylsää on ollut. Elämässä ei oikein ole mitään sisältöä. Vietän kaiken ajan kotona, kun en ole missään töissä. 
<2023-02-01T04:06:57.000Z> Fatidicus: Tiedän tunteen varsin hyvin. Vietin NEET-elämää 19-20v. Se oli toisaalta myös hyvää aikaa opiskella ammattilaistason rasistiksi, tietynlainen yeshiva
<2023-02-01T04:08:33.000Z> Fatidicus: Onko suunnitelmia tulevaisuudelle? Vai menikö ne parisuhteen mukana?
<2023-02-01T04:13:13.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ei ole yhtään mitään. Yli päätänsä ei ole mitään ollut, olen vain kellunut elämän mukana. Ainut tarkoitus mikä minulla nyt on Sinimusta Liikkeen tukeminen. Uskalsin jopa mennä yksin viime itsenäisyyspäivänä Herää Suomi marssiin. Päädyin näkemään itseni Partisaanin etusivulla sen johdosta.
<2023-02-01T04:18:13.000Z> Fatidicus: No toi on ainakin alku! 
<2023-02-01T04:20:03.000Z> Fatidicus: Allekirjoitin sen puoluerekisterihakemuksen mutta muuten en oo sinimustien kanssa ollut tekemisissä. Meinasin laittaa liittymishakemuksen uudenmaan akseliin mutta kylmenin johtoportaan geopolittiisiin näkemyksiin
<2023-02-01T04:23:08.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ah, oke.
<2023-02-01T04:25:07.000Z> Fatidicus: Voi olla faktionaalista turboautismia mutta kynnys oli muutenkin korkea 
<2023-02-01T04:27:33.000Z> Fatidicus: Ukrainan tilanne on pakottanut Suomen erittäin ikävään limboon minkä takia oon löytänyt itseni eri puolelta argumentteja kuin valtaosa muista suomalaisista nationalisteista joiden kanssa asiasta oon väitellyt
<2023-02-01T04:32:24.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Minä en välitä Ukrainasta, Venäjä saa viedä koko korruptoituneen juutalaispaskavaltion.
<2023-02-01T04:34:10.000Z> Fatidicus: Pitkälti noin joo. 
<2023-02-01T04:35:15.000Z> Fatidicus: Koko tilanne on tragedia mikä olisi pitänyt välttää
<2023-02-01T04:36:34.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Mh, niinpä.
<2023-02-01T04:38:16.000Z> Fatidicus: Mun oma ison kuvan teoria siitä miksi tilanne on kehittynyt tähän vuodesta 2014 oli se että Amerikan täytyi estää Venäjän ja Saksan (+muu Eurooppa) välinen yhteistyö ettei täällä päästä tekemään Amerikasta itsenäistä politiikkaa
<2023-02-01T04:40:01.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juu, eiköhän se ole niin. 
<2023-02-01T04:40:38.000Z> Fatidicus: Ukrainan lihamylly on mahdollisimman pitkäaikainen pelote, joka tekee yhteistyön Venäjän kanssa mahdottomaksi. Kaasuputken räjäytys oli viimeinen tikki 
<2023-02-01T04:42:37.000Z> Fatidicus: Tää kaikki meinaa sitä että Eurooppa ei pääse käsiksi Venäjän resursseihin vaan on riippuvainen Amerikasta sekä sen että sotilaallisen toiminnan suhteen ja Amerikan ei tarvitse murehtia pesäerosta Venäjän/Kiinan suuntaan
<2023-02-01T04:43:53.000Z> Fatidicus: Kun  Eurooppa on neutralisoitu, Amerikka voi keskittyä Kiinan vastaiseen taisteluun joka on heille suurin uhka
<2023-02-01T04:44:57.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Näinpä.
<2023-02-01T04:46:32.000Z> Fatidicus: Mut ikävä kyllä näkee paljon ihmisiä jotka refleksiivisesti ja opportunistisesti hyppää ryssävihajunaan kun se on vihdoin sallittua ja muodissa
<2023-02-01T04:49:52.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: En minäkään ole ikinä heistä tykännyt, mutta en minä silmittömästi heitä enää vihaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että heidän kanssaan pitäisi voida tehdä vaihtokauppaa vaikka sodassa ovatkin.
<2023-02-01T04:51:46.000Z> Fatidicus: Ai niin ja vielä se että kun Amerikka alkaa nähtävästi oikeasti tehdä korjausliikkeitä imperiumin ylläpitämiseksi, yksi skenaario mitä vähän odotan on että lama iskee Eurooppaan ja Amerikkalaiset kuorii Eurooppalaisen teollisuuden ja merkittävän määrän Eurooppalaisia maahanmuuttajia sen perässä
<2023-02-01T04:51:53.000Z> Fatidicus: Sori piti dumpata mun teoria, en tiä kiinnostaako😁
<2023-02-01T04:53:17.000Z> Fatidicus: Ja joo, mulla ei ole suurta rakkautta venäläisiä kohtaan, mutta meillä on rajallinen määrä kortteja kädessä ja juutalaisten hännystelyllä ei tule yhtään mitään
<2023-02-01T04:53:18.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Heh, eipä mitään. Kuullostaa mahdolliselta.
<2023-02-01T04:58:35.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Samantyylisiä keskusteluja kävin eri asioista Leon kanssa joskus, vaikka en aina osaa jutella tai vastata. Olen ihminen joka kuuntelee enemmin, mikä kuvastuu siihen etten kirjoittele paljoa, mutta lurkkaan enemminkin foorumeilla.
<2023-02-01T05:02:31.000Z> Fatidicus: Juu
<2023-02-01T05:08:08.000Z> Fatidicus: Noo, mullakaan ei oo liian montaa suomalaista joiden kanssa jauhaa näistä asioista niin kai tää on ihan hyvä vaihtokauppa :D
<2023-02-01T05:08:37.000Z> Fatidicus: 140kg tuntuu painavalta tänään
<2023-02-01T05:09:49.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Se on kiva kuulla. :) Painoja nostelemassa?
<2023-02-01T05:13:54.000Z> Fatidicus: Joo kyykkään kutosen sarjoja
<2023-02-01T05:14:35.000Z> Fatidicus: Koronan alussa hankin kaikki romut omaan kämppään niin voi tälleen keskellä yötäkin reenaa
<2023-02-01T05:14:53.000Z> Fatidicus: Tai aamu nyt jo on mut kuitenki
<2023-02-01T05:19:14.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Itse en ole oikein mitään kuntoiluja harrastellut, mikä tietenkään ei ole hyvä juttu. Läski en ole enää, mutta paikat vähän hyllyvät eikä ole kunnon voimia. Tällä hetkellä paino tippunut 66 kiloon, on ollut vaikeuksia syödä näin masentuneena. Painavin mitä joskus olin ollut 83 kg.
<2023-02-01T05:24:24.000Z> Fatidicus: Noo, oikea suunta tavallaan. Kunhan saat elämän hallintaan ennen pitkää.
<2023-02-01T05:27:29.000Z> Fatidicus: Mulla salihommat aikanaan synnytti positiivisen kierteen minkä avulla pääsin rottailusta eteenpäin. Rutiini, uuden taidon oppiminen ja ylipäätään oppimisen oppiminen, ulkonäön parantuminen jne kaikki oli hyödyllisiä.
<2023-02-01T05:28:10.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Kerrostalossani on pien oma sali, mutta tarttisin sen huoneen lukon ohjelmoinnin avaimeeni, jos haluaisin paikkaa käyttää. Vähän tässä alkuvuodesta miettinyt sitä.
<2023-02-01T05:28:49.000Z> Fatidicus: Ei siitä haittaa ainakaan voi olla!
<2023-02-01T05:29:16.000Z> Fatidicus: Ei välttämättä kaikille auta samalla tavalla kun mulle siinä elämäntilanteessa
<2023-02-01T05:30:21.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ylipäätänsä liikun niin vähän, että eiköhän se auttaisi.
<2023-02-01T05:31:03.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Joskus käyn vain kävelyllä.
<2023-02-01T05:32:26.000Z> Fatidicus: En oo katunut päivääkään alottamista
<2023-02-01T05:33:19.000Z> Fatidicus: Oli iso kynnys mennä kun ei tiennyt mitä teki mut onneks sen aikanen kämppis vihdoin raahas mut sinne ja opetti mut alkuun 
<2023-02-01T05:33:55.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Heh, hyvä juttu.
<2023-02-01T05:34:31.000Z> Fatidicus: Sit seuraava asia mitä tein oli että hain yliopistoon ja pääsin sisään opiskeleen englantia. Se oli kyl virhe koska se oli vaan täynnä normoja, homoja ja feministejä
<2023-02-01T05:35:26.000Z> Fatidicus: Viihdyin sielä vuoden ja nyt oon vaan tehnyt Oikeita Töitä viimesen ~4 vuotta
<2023-02-01T05:37:28.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Opiskelin käsi- ja taideteollisuutta, onneksi ei paikka ollut silloin täynnä suvakkeja, mutta hiljalleehan se levisi.
<2023-02-01T05:40:36.000Z> Fatidicus: Yliopistossa oli muutama ihan hyvä luennoitsija kieliopissa, mutta kirjallisuusluennoitsijat oli joku rotuteoreetikko (liberaalia varianttia), joka kertoi 1600-luvun amerikkalaisesta kirjallisuudesta postkolonialistisesta näkökulmasta ja toisessa kurssissa sveitsiläinen homo, joka kertoi 1500-luvun englantilaisesta kirjallisuudesta feministisestä näkökulmasta. Sit kun opiskelijatoverit oli vielä aivan eri aaltopituudella päätin lähteä helvettiin sieltä
<2023-02-01T05:41:31.000Z> Fatidicus: Noh, ainakin teen enemmän rahaa nyt kun olisin englannin kääntäjänä tehnyt :D
<2023-02-01T05:43:05.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Noh, sehän on hyvä.
<2023-02-01T05:44:03.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Tässä on Momo. https://chudbuds.lol/media/f9f678a5-8d54-43d5-9917-ce8a8f27e328/20230124_165710.jpg
<2023-02-01T05:45:47.000Z> Fatidicus: 👋 hei Momo
<2023-02-01T05:47:30.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hän tykkää tulla sänkyyn, mutta hän ei ole vielä kylläkään tullut. En ole vieläkään noussut ylös.
<2023-02-01T05:48:53.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: ...No nyt se sitten tuli.
<2023-02-01T05:49:18.000Z> Fatidicus: Kerro terveisiä
<2023-02-01T05:50:00.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juu~
<2023-02-01T05:53:40.000Z> Fatidicus: Pitäis kyl munkin keksiä jotain uutta hommaa. Hain kerran jo pelastusopistoon eli palomieheks, mutta karsiuduin viimemetreillä haussa
<2023-02-01T05:59:44.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Kuullostaa kyllä että sinulla on elämä ihan terve ja kohdillaan. Minä synnyin ojan pohjalle enkä ole itseäni sieltä pystynyt kaivamaan ylös, sillä en syntynyt kovin terveenä.
<2023-02-01T06:04:05.000Z> Fatidicus: No juu, henkilökohtaisesti menee ihan hyvin. Oma riittämättömyyden tunne liittyy lähinnä tähän eksistentiaaliseen kriisiin jossa ihmiset eivät ymmärrä olevansa
<2023-02-01T06:06:02.000Z> Fatidicus: Mut ikävä kuulla että on mennyt pitempään huonosti. 
<2023-02-01T06:07:18.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Se on turhauttavaa kyllä, ihmiset ovat lampaita.  On ihan mukava jutella, auttaa vähäsen.
<2023-02-01T06:15:44.000Z> Fatidicus: Hyvä niin :)
<2023-02-01T06:26:05.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Pidän käsitöistä ja jostain taiteilusta, mutta ei ole vähään aikaan tehnyt mieli mitään. Ylipäätänsä ei ole ollut tarve tehdä.  Muutamia tilaustöitä voisi olla mukava tehdä, mutta mistä sellaisia vääntää.
<2023-02-01T06:28:00.000Z> Fatidicus: Minkälaisia juttuja oot tehnyt? Mä teen musahommia itse ja haluaisin tehdä enemmänkin, mutta on ollut jonkinlainen kirjoittajan blokki päällä sen suhteen
<2023-02-01T06:30:36.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Vaihtelee mitä sillä hetkellä tekee mieli, kuten huopatöitä, ompelua, kortteja, maalausta, hartsikoruja ja savitöitä.
<2023-02-01T06:31:02.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Myöskin korjannut ja huoltanut leluja.
<2023-02-01T06:31:58.000Z> Fatidicus: Kiva! Toivottavasti löydät inspiraatiota siihen!
<2023-02-01T06:36:39.000Z> Fatidicus: Laitan yhen biisin mitä oon työstänyt
<2023-02-01T06:36:51.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Toki
<2023-02-01T06:37:28.000Z> Fatidicus attached file https://i.poastcdn.org/37f39268a6ba36f557d35fd7cb3f31f821e5a0e425bf3cd7a451494b0e0369eb.mp3
<2023-02-01T06:39:22.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Mh, ei näytä toimivan minulla.
<2023-02-01T06:39:50.000Z> Fatidicus: 🤔
<2023-02-01T06:40:47.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Viesti on vain tyhjä.
<2023-02-01T06:41:29.000Z> Fatidicus: Tää nyt ainakin pitäis toimiapoa.st/notice/AO7GcrMUXvZSzv7Gy0
<2023-02-01T06:46:44.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hee~ Se oli ihan hyvä. En tiedä miksi Doom tuli vähän mieleen.
<2023-02-01T06:48:18.000Z> Fatidicus: Kiitti. Se alkuperänen vai uudemmat soundtrackit? :D
<2023-02-01T06:49:11.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Olisko uudemmat, en nyt oikein muista.
<2023-02-01T06:49:19.000Z> Fatidicus: Vähän kalevalainspiraatiota siinä määrin että säkeistöt menee 5/4 tahtilajissa, kertsissä biisi aukeaa 4/4 sankariheviin
<2023-02-01T06:49:41.000Z> Fatidicus: Ne uudemmat mick gordonin tekemät on kyllä kovia
<2023-02-01T06:49:58.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Aa, okei.
<2023-02-01T06:54:17.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: En musiikista paljoa tiedä mitään, kuin vain että nautin kuuntelemisesta. Pidän paljon pelien soundtrackeistä, että ei minulla ole sen parempaa musiikkimakua.
<2023-02-01T06:57:08.000Z> Fatidicus: Jees, ei siinä mitään. Musahommia tulee tehtyä vähemmän poliittisten kavereiden kanssa, viimeaikoina ollaa käyty baarijameissa soittelemassa. Kivaa hommaa, varsinkin kun näkee musalukioaikojen vanhoja tutuja samalla
<2023-02-01T06:59:32.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Kuullostaa mukavalta.
<2023-02-01T07:55:05.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Vihdoinkin ylhäällä. Piti housutkin vaihtaa pienempään kun on laihtunut niin paljon.
<2023-02-01T07:56:43.000Z> Fatidicus: Huomenta👍
<2023-02-01T07:57:11.000Z> Fatidicus: Pitäis ehkä mennä nukkumaan mutta luulen että hakkaan hetken Cyberpunkkia
<2023-02-01T08:13:33.000Z> Fatidicus: Yritän ensin tehä Hitleräänen puhe-emulaattorissa
<2023-02-01T08:27:12.000Z> Fatidicus: Ei toiminu
<2023-02-01T08:30:47.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Heh, okei. Öitä.
<2023-02-01T20:08:29.000Z> Fatidicus: Taas yön selkään
<2023-02-01T21:59:19.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Menin taas niin aikaisin nukkumaan. Tulee niin väsy, mutta sitten pahana tapana on herääminen välillä.
<2023-02-02T04:31:50.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Buh, jospa nyt olisin saanut tarpeeksi unta.
<2023-02-02T04:43:41.000Z> Fatidicus: Huomenta
<2023-02-02T04:43:51.000Z> Fatidicus: Tulin just töistä
<2023-02-02T04:44:18.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Huomenta
<2023-02-02T05:15:33.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Se transulakikin meni läpi, vituttaa näin naisena entistä enemmän.
<2023-02-02T05:32:25.000Z> Fatidicus: Oliko se se että enää ei pidä steriloitua jos meinaa olla transu?
<2023-02-02T05:33:54.000Z> Fatidicus: Tragikoomista miten samat tyypit, jotka vaatii tota haluaa myös laskea terveiden ihmisten ikää jolloin saa ilman syytä steriloitua
<2023-02-02T05:34:28.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Sitä en nyt muista, mutta varmaankin. Sukupuoli on enemmän nyt ilmoitusluontoinen ja saavat miehet mennä naisten vessoihin ja pukuhuoneisiin.
<2023-02-02T05:37:34.000Z> Fatidicus: Okei joo eli ei vaadita enää sterilisoimista eikä lääkärintodistusta
<2023-02-02T05:39:54.000Z> Fatidicus: Mitä siihenkin nyt sit sanois.
<2023-02-02T05:42:10.000Z> Fatidicus: Sanotaan että ainoa tapa korjata asia on kuolema Israelille
<2023-02-02T05:53:19.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hehe, jepulis.
<2023-02-02T06:30:45.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Mh.. Minä olen silti surullinen että Leo vei minun neitsyyteni, näin jälkeenpäin. En ikinä suostu, ennen kuin minulla on tunneside siihen toiseen ihmiseen. Eikai se niin kauheaa sitten ole, tarkalleen olen harrastanut nyt vain 8 kertaa yhden ihmisen kanssa elämän aikana sitten.
<2023-02-02T06:59:44.000Z> Fatidicus: Ymmärrän, ideaalia on toki löytää oikea tyyppi ensimmäisellä yrityksellä ja saada siitä pidettyä kiinni. Mutta harvalla on noin viaton tausta. Ehkä tärkeintä ettei tunnu ainakaan että se oli vaan jotain hyväksikäyttöä. 
<2023-02-02T07:09:31.000Z> Fatidicus: Mulla on kyllä ollut vuosia sama lähtökohta ettei kiinnosta mikäli en oo tosissaan. Yritän kohdella naisia sillä tavalla kuin haluaisin että omaa tytärtä/siskoa/vaimoa kohdellaan. 
<2023-02-02T07:13:35.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juh. Ihan hyvä ajattelutapa.
<2023-02-02T18:14:36.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: On mukava kun vihdoin tuntuu paremmalta. Jostain syystä illemmalla alkoi, ostin ja söin sinkkiä, mutta en nyt usko että siitä johtuisi. Piti ostaa myös magnesiumglysinaattia jonka pitäisi vähän auttaa masennukseen, mutta oli loppu.
<2023-02-02T19:00:47.000Z> Fatidicus: Hyvä juttu! Mä yleensä talvella huomaan heti jos lopettaa d-vitamiinin syömisen että mieliala laskee heti. Muut lisäravinteet mitä syön on C, sinkki ja kalaöljy. Ja sit mineraalisuolaa käytän normaalin sijaan ruuassa niin saa kaliumia ja magnesiumia
<2023-02-02T19:02:57.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juu, kalaöljykapseleita myös syön.
<2023-02-02T19:16:35.000Z> Fatidicus: 👍
<2023-02-03T05:52:10.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hullo, häiritsen taas. Minulla on nämä sosiaaliset taidot aina hakusessa, pelkään aina että häiritsen ihmisiä. Haluan kuitenkin kiittää että otit tämän vieraan siipesi alle.
<2023-02-03T06:09:59.000Z> Fatidicus: Älä suotta pyytele anteeksi. Mielellään juttelen :)
<2023-02-03T06:39:12.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Jees~ Kiva juttu.
<2023-02-04T12:30:00.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Yaas~ Sain tilattua Kielletyistä kirjoista suomenkielisen Taisteluni kirjan.
<2023-02-04T13:10:43.000Z> Fatidicus: 🔥🔥
<2023-02-04T13:11:44.000Z> Fatidicus: Ei löydy mun kokoelmasta. Pitäis kyllä löytyä
<2023-02-04T13:12:12.000Z> Fatidicus: Täs mun aiheeseen liittyvät https://i.poastcdn.org/22a385ba6e7dbecdcfd551f915ec465dcefa045f4f1337cc99b65315f2ba259a.jpg
<2023-02-04T13:12:26.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: https://www.kielletytkirjat.com/product/taisteluni/
<2023-02-04T13:13:33.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ah, minulla ei mitään kummoisia, kuin sitten tuo jonka tilasin. Kari Suomalaisen sarjakuvakirjoja olen kyllä keräillyt kirppareilta.
<2023-02-04T13:14:33.000Z> Fatidicus: Kova
<2023-02-04T13:16:43.000Z> Fatidicus: Kävin äitin kanssa Visavuoressa sielä sen näyttelyssä syksyllä. Kari teki kyllä rehellistä tavaraa, hesarille liian rehellistä
<2023-02-04T13:18:55.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Itsekin pitänyt mennä, mutta matkustaminen vähän vaikeampaa kun ei ole autoa ja kuljettajaa. Bussilla tai junalla ei ihan helposti pääse kaikkialle.
<2023-02-04T13:28:36.000Z> Fatidicus: Pitää kyl sanoo että nää Karin isoisän veistokset oli varmaan vielä vaikuttavampia https://i.poastcdn.org/5f6afb9616b04754454465c0be908b72d5b1b840eb2a1b56516df54494ca463a.jpg
<2023-02-04T13:29:26.000Z> Fatidicus: Ja joo se ei oo oo ihan keskeisellä paikalla
<2023-02-04T13:29:59.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ohhoh, enpä ole nähnyt hänen töitään.
<2023-02-04T13:31:40.000Z> Fatidicus: Emil Wikström ei oo ehkä ihan tunnetuimpia nimiä mutta oli kyllä isoimpia kansallisromanttisia taiteilijoita
<2023-02-04T13:33:23.000Z> Fatidicus: Teki esim Helsingin rautatieaseman lyhdynkantajat
<2023-02-04T13:34:57.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Aa, juu. Jäänyt minulla selvästi aukko sivistykseen.
<2023-02-04T13:35:47.000Z> Fatidicus: Ymmärrettävää, ei ollut tuttu nimi mullekaan ennen kun kävin
<2023-02-04T13:49:04.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Sain juuri valmiiksi. Tein vain surun purkamiseksi. https://chudbuds.lol/media/7cd086db-9d35-48f3-90cc-7957c5cfe827/sad-2.png
<2023-02-04T21:35:15.000Z> Fatidicus: Cool
<2023-02-04T21:35:32.000Z> Fatidicus: Millä teit?
<2023-02-05T02:19:19.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Akryylimaali ja värikynät.
<2023-02-05T02:22:27.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ajattelin jotain Pepe sammakkoa tehdä seuraavaksi.
<2023-02-05T02:33:48.000Z> Fatidicus: Siistii. Vanha kunnon Pepe. 
<2023-02-05T02:34:51.000Z> Fatidicus: Muistan vielä sen epätodellisen tunteen kun /pol/ löysi shadilay-biisin 
<2023-02-05T02:35:21.000Z> Fatidicus: 80-luvun italopop oli profetiallista
<2023-02-05T02:36:21.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hehe
<2023-02-06T17:23:42.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Vihaan että minulla on kauhea huomion haun tunne ja tietysti yksinäisyyden. Yhtään tiedä mitä pitäis tämmöiselle tehdä. 
<2023-02-06T20:40:18.000Z> Fatidicus: No on se normaalia ainakin haluta olla tekemisissä ihmisten kanssa 😅
<2023-02-06T20:41:17.000Z> Fatidicus: Tulin just reenikseltä soittamasta kavereiden kanssa, teki hyvää nähdä niitä
<2023-02-07T08:04:50.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juh. Noh, nyt tuntuu taas vähän paremmalta. Yritän tätä Pepeä työstää. Nauttimassa kuppia kuumaa kaakaota. https://chudbuds.lol/media/f16fdc41-0d1f-4e72-af1a-0c760ab7132f/20230206_163731.png
<2023-02-07T12:08:24.000Z> Fatidicus: Comfy ja hygge
<2023-02-07T12:44:42.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Näköjään siihen salin oveen kävikin emännän avain. Eli minulla on aina ollut pääsy sinne. Noh, kai se on parempi nyt kuin ei koskaan. Ajattelin että huoneessa olisi pari laitetta, mutta jumankauta sehän on kunnon salihuone. Pehmustettu lattia ja kasa laitteita, painoja ja stereokin.
<2023-02-07T12:48:41.000Z> Fatidicus: Hienoo! Siitä se lähtee
<2023-02-07T12:50:10.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: En vielä testannut, kipaisin katsomassa kun menin hakemaan postista semmosta kivaa kirjaa.
<2023-02-08T01:30:39.000Z> Fatidicus: Mikä kirja tällä kertaa?
<2023-02-08T06:33:20.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Taisteluni. Tuli hyvin nopiasti postissa.
<2023-02-08T06:38:46.000Z> Fatidicus: oho
<2023-02-08T06:38:48.000Z> Fatidicus: oli nopee
<2023-02-08T06:40:37.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Tein suuren virheen kun aloin juttelemaan Graf:in kanssa. Hän on liian kiinnostunut minusta. Hän meni yli rajan ja sai minut tuntemaan epämukavalta.
<2023-02-08T08:29:24.000Z> Fatidicus: Aijai. Voi olla että sillä on korkki auki
<2023-02-08T08:29:48.000Z> Fatidicus: Ei yleisesti vaikeuta kovin vakaalta tyypiltä
<2023-02-08T08:30:00.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Yup
<2023-02-09T16:26:38.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Dodi sain Pepesen valmiiksi. https://chudbuds.lol/media/db8eca02-c9f6-4d03-9ed3-71ffb2f305ef/froggo-1.png
<2023-02-09T16:29:20.000Z> Fatidicus: 🐸☕
<2023-02-09T16:30:34.000Z> Fatidicus: Ihan söpö kuva
<2023-02-09T16:37:00.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Kiitos~
<2023-02-14T13:07:56.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Heii, on ystävänpäivä. Plösö haluaa piristää yksinäistä ystävää ja antaa kortin sekä märän pusun. https://chudbuds.lol/media/52a521ae-a374-4bf1-9a7f-9b85dc7c969d/sporde-cute-2.png
<2023-02-14T16:38:33.000Z> Fatidicus: Paljon kiitoksia Plösö!
<2023-02-14T16:39:04.000Z> Fatidicus: Ja hyvää ystävänpäivää myös sulle!
<2023-02-14T20:05:03.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Kiitos paljon. Toivottavasti sinulla oli hyvä päivä tänään. Ei ole kiva olla hellyydenkipeä ja yksinäinen.
<2023-02-14T22:13:18.000Z> Fatidicus: Oli ihan ok päivä kyllä
<2023-02-14T22:24:14.000Z> Fatidicus: Kävin taas kavereiden kanssa soittamassa 
<2023-02-14T22:24:52.000Z> Fatidicus: Toivottavasti sulla oli kiva päivä
<2023-02-15T05:16:03.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Vein Momon eläinlääkäriin kun hänelle oli ilmestynyt kasvain ja vaihtoehtoina oli leikkaus tai lopetus. Otin sitten leikkauksen huomiselle, mutta tällä lääkärillä ei ollut aikoja, joten minun pitää viedä hänet Kulloohon leikkaukseen, joka on keskellä ei mitään. Kiva yrittää matkustella bussilla sinne. Sitten pitää vielä viettää aikaa jossain paikallisessa kebabbilassa kolmisen tuntia.
<2023-02-15T11:54:50.000Z> Fatidicus: Voi ei 😔. Onnea matkaan molemmille joka tapauksessa. 
<2023-02-15T12:01:46.000Z> Fatidicus: Oot sit vissiin Helsingin suunnassa ite
<2023-02-15T12:02:58.000Z> Fatidicus: Mä asun Tampereella
<2023-02-15T12:16:38.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ah, mie olen Lahdessa.
<2023-02-15T12:19:57.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Siskon mies tuleekin sitten meidän apuun autolla, että junalla ainoastaan Pasilaan. Helpottaa huomattavasti asiaa. Pääsee Momokin nopeammin kotiin toipumaan.
<2023-02-15T21:41:20.000Z> Fatidicus: Noni hyvä niin 🙏
<2023-02-16T02:35:21.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hehe, tuli tämmöinen vastaan. Tutun oloinen tilanne. https://chudbuds.lol/media/b9141aef-692a-4e4e-aeb9-1e7cba02fc52/Fo2sPPjagAAHnVt.jpeg
<2023-02-16T04:04:16.000Z> Fatidicus: Hahah😁
<2023-02-16T04:04:28.000Z> Fatidicus: Tuttu formaatti
<2023-02-16T13:40:34.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Leikkausta on siirretty eteenpäin muiden hätäleikkausten takia. Että vasta 19-20 aikaan saataisiin haettua. Onneksi siskon luona odottelemassa, mutta silti vähän tylsää odotella.
<2023-02-16T20:05:14.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Momo selviytyi hyvin. Nussuttaa nyt lehtikaalia. https://chudbuds.lol/media/7b009d38-d3eb-4c99-a0a3-55e5a7b1651e/20230216_220021.jpg
<2023-02-16T21:13:43.000Z> Fatidicus: 🙏
<2023-02-16T21:14:24.000Z> Fatidicus: Pikaista paranemista!
<2023-02-16T21:14:43.000Z> Fatidicus: Meen takas pakastimeen lemppaamaan 
<2023-02-17T03:58:58.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Oletkos Gallen Kallelan töitä käyny katsomassa kansallismuseossa? Näyttely 2.4 asti. Ajattelin ensikuussa mennä, ketuttaa vain kun on Helsingissä, täynnä matuja koko paikka, yhtään tunne oloa turvalliseksi mokomassa paikassa.
<2023-02-17T04:30:41.000Z> Fatidicus: En oo tainnut siellä nähdä niitä, mutta joskus vuosia sitten kävin siellä sen ateljeessa. Ja jotain sen töitä oli myös Tmapereella näyttelyssä pari vuotta sitten.
<2023-02-17T04:31:54.000Z> Fatidicus: Ja joo, mordor on mordor. Onneks ei tarvii miettiä asiaa oman turvalölisuuden kannalta kun sielä käy, vituttaa ja kuvottaa vaan lähinnä
<2023-02-17T04:45:44.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: On ollut surullista nähdä kuinka Helsinki on muuttunut vuosien varrella. Käytiin aina pari kertaa vuodessa ostoksilla, kun siellä on pienempiä ja erikoisia kauppoja. Nyt en muuten suostu ellen välttämättä tarvitse jotain sieltä, siskollekaan en mielellään mene kun sielläpäin asuu, on tyyliin gheton vieressä.
<2023-02-17T09:05:16.000Z> Fatidicus: ilmeeni kun meen Helsinkiin https://i.poastcdn.org/7cb37430643d251f1d04a7b913b0e4e90179061593f117873264ba2e5a39be3c.jpg
<2023-02-17T13:51:59.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Heheh~ Koko Uusimaa pitäis vaan erottaa ja aidata, heittää kaikki matut sinne, niin saavat paikalliset nauttia monikulttuurista ja lemmikeistään, kun kerta niitä sinne halusivat.
<2023-02-18T11:31:53.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: No ni, ei kauaa menny kun löytyi  mies naisten saunan puolelta.https://www.lansivayla.fi/paikalliset/5733474
<2023-02-19T05:02:10.000Z> Fatidicus: Saunan takana on oikea paikka
<2023-02-19T06:04:14.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Viime kesänä kävin vielä kylpylä Flamingossa kun sisko pyysi. No se oli kyllä viimeinen kerta kun paikka täynnä neekereitä tällä kertaa. Mineraaliallas on rentoutumista varten ja nämä apinat riehuvat siellä ja suihkutilassa rättipää vaatteissa pikkukakaroiden kanssa, että siihen loppui siellä käynti. Ja sitten vielä tämä paska siihen päälle, että kiva käydä missään.
<2023-02-19T19:19:02.000Z> Fatidicus: Erittäin perseestä! Täälä päin ei onneksi ole ihan Vantaalainen meininki toistaiseksi
<2023-02-19T19:22:21.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Mites muuten meininki siellä Tampereella? Eikös se ollut aika vassarikaupunki, oli joku kommunistimuseokin siellä.
<2023-02-19T19:26:23.000Z> Fatidicus: Noo, työväenluokkaista toki perinteisesti. Ainakin omalla työpaikalla neekeri-sanan käyttö on normaalia. Yksi kaveri käyttää Lapuan Liikkeen villapaitaa. Tietysti sähköposteja työkseen lähettelevät on samanlaisin ötökkäihmisiä yleisesti kun kaikkialla muuallakin. 
<2023-02-19T19:28:04.000Z> Fatidicus: Lenin-museo on silleen kuriositeetti. Sen vastapainoksi Hämeenpuistossa on myös vapaudenpatsas, jonka mallina toimi Elias Simojoki
<2023-02-19T19:30:33.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Oi että, kuullostaa kivalta työpaikalta. Minultakin löytyy sama paita, ihana käyttää. Pari miestäkin tunnisti paidan kun olin myymässä joulumyyjäisissä. Tuli kehuja.
<2023-02-19T19:33:51.000Z> Fatidicus: kiva :)
<2023-02-19T19:34:11.000Z> Fatidicus: Sit tietysti oli tää legendaarinen homma. yle.fi/aihe/artikkeli/2013/05/31/kun-pyynikin-kentalla-kaikui-sieg-heil
<2023-02-19T19:34:40.000Z> Fatidicus: Tota tulee aina ajateltua kun käy juoksemassa tolla radalla
<2023-02-19T19:36:50.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Uu~ Pitääpi lukea koko homma. Viimeinen suomalainen SS mieshän taisi kuolla viime vuonna?
<2023-02-20T02:51:07.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Aa, sie käyt juoksemassakin. Pidät kyllä hyvää huolta itsestäsi, se on hyvä. Ja kentällä tosiaankin kiva historia.
<2023-02-20T04:01:21.000Z> Fatidicus: Sitä tuli tehtyä enemmän kevyempänä. Kasvattaa luonnetta.
<2023-02-20T04:01:56.000Z> Fatidicus: Viimeksi kun hain pelastusopistoon piti treenata 2800m cooperia varten kellon kanssa sielä.
<2023-02-20T04:20:49.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Voi pojat, onnistuiko cooper sinulla lopulta?
<2023-02-20T04:45:07.000Z> Fatidicus: Juu, läpäisin kaikki testit
<2023-02-20T04:45:25.000Z> Fatidicus: Haastattelu oli ainoo mikä kusi
<2023-02-20T04:46:09.000Z> Fatidicus: Palautteen mukaan "riittämätön tuntemus alasta ja motivaation puute"
<2023-02-20T04:46:22.000Z> Fatidicus: Se on mitä se on
<2023-02-20T04:47:33.000Z> Fatidicus: Piti kyllä pudottaa paino 85 kiloon sitä testiä varten
<2023-02-20T04:52:10.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: No voi. Olisiko ala kiinnostanut vai onko nykyinen parempi? Huh, tuo paino tuntuu aika alhaiselta miehelle, mutta on kai siinä miehen keskiarvossa?
<2023-02-20T04:53:52.000Z> Fatidicus: Kyl mä pois tuolta hallista ennen pitkää haluan. 
<2023-02-20T04:55:38.000Z> Fatidicus: Ja ei se paino mun pituselle absoluuttisesti vähän ollut, mutta ~10 kiloo vähemmän kun mitäs se on yleensä ollut siitä asti kun oon käynyt salilla
<2023-02-20T05:01:34.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Onpa jännä, tarkistin painon, kuvittelin että olisi jo noussut pari kiloa, mutta oli vielä 66,3 kg. 70 kg on siinä keskipaikkeilla 170 cm naiselle.
<2023-02-20T05:19:36.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Jotain pienempää työtä olen vähän haeskellut. Elämässä ei minulla ikinä ole oikein tarkoitusta tuntunut olevan, jos se auttaisi vähän. Tietysti nyt haluan taistella itsenäisen Suomen puolesta, palauttaa normaalit hyvät arvot tähän maahan, että tämä on ainoa asia joka antaa minulle tarkoitusta elämään ja tietysti kansanmielinen kumppani olisi mukava.
<2023-02-20T05:37:12.000Z> Fatidicus: Toivottavasti löydät jotain itselle sopivaa!
<2023-02-20T05:41:47.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juh, enköhän jotain löydä.
<2023-02-20T09:24:06.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Voi Momoa kun on massu ihan paljas. Höpsön näköinen. https://chudbuds.lol/media/b5811e99-5893-4f68-accc-cb1c34af398b/20230219_121557.jpg
<2023-02-20T11:16:50.000Z> Fatidicus: 😔
<2023-02-23T12:47:17.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Dodi, uskalsin vihdoin käydä kokeilemassa salia. Nyt on kaikki paikat kipeänä. https://chudbuds.lol/media/e36d1333-b116-490b-89fe-20f4a3ede10b/sali.png
<2023-02-23T12:54:26.000Z> Fatidicus: 💪
<2023-02-23T12:57:26.000Z> Fatidicus: Mun yleinen ohje on että kannattaa aloittaa tekemällä tarpeeksi että adaptaatio tapahtuu mutta ei niin paljon että on liian rikki seuraavalla kerralla.
<2023-02-23T12:58:30.000Z> Fatidicus: Tein ite sen virheen alussa, tulokset tuli alaspäin kun keho ei ollut tottunut palautumaan siitä työmäärästä
<2023-02-23T12:59:32.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juu, yritin olla varovainen. Mites usein olis hyvä käydä?
<2023-02-23T13:03:35.000Z> Fatidicus: Sanotaan että kahdesti viikossa on varmaan minimi että pystyy kehittymään järkevää vauhtia. Nolla on tietty huonompi kun se että käy vaikka kerran. 
<2023-02-23T13:04:54.000Z> Fatidicus: Kolmesti viikossa on varmaan optimaalisin yleisesti sanottuna, riippuu muutamasta asiasta.
<2023-02-23T13:06:28.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Jees. Täytyypi kokeilla vaikka sen kaksi tai kolme kertaa.
<2023-02-23T13:06:35.000Z> Fatidicus: Mut jos pitää viikkoa pitempiä taukoja niin oppii ainakin sen että tasainen rytmi on kiva pitää just siks että silloin sopivalla rasituksella paikat ei tuu kipeeks enää
<2023-02-23T13:07:50.000Z> Fatidicus: Tykkään puhua näistä jutuista :D
<2023-02-23T13:08:11.000Z> Fatidicus: Oon joku 5 ihmistä opettanut alkuun salihommissa
<2023-02-23T13:08:39.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hehee, onhan se hyvä kun joku tietää asioista, joista itse on aika pihalla.
<2023-02-23T13:09:00.000Z> Fatidicus: Minkälaista treeniä teit? Ja onko jonkunlaista suunnitelmaa?
<2023-02-23T13:11:49.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Testasin ensin sitä jossa jaloilla ja käsillä poljetaan. Pitäis ottaa selvää minkä nimisiä kaikki laitteet on. Joku perussunnitelma varmaan pitäis olla jonka voisi käydä läpi.
<2023-02-23T13:15:37.000Z> Fatidicus: Juu
<2023-02-23T13:16:27.000Z> Fatidicus: Crosstraineriksi kai sitä kutsutaa
<2023-02-23T13:18:48.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Sitten kokeilin laitetta joka on vasemmalla. Laitoin painon 2 kiloon, kun en kuitenkaan raskaampaa pysty. Vähän yläkehoa työstin. Käsipainoja nostelin, kun vielä muistin joitain liikkeitä.
<2023-02-23T13:19:38.000Z> Fatidicus: Ylätalja ja jotain muita on siinä yhdistettynä
<2023-02-23T13:20:07.000Z> Fatidicus: Ylätaljalla tossa tehtäisiin leuanvedon kaltaista liikettä
<2023-02-23T13:22:04.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Aa, jees.
<2023-02-23T13:23:49.000Z> Fatidicus: Suosittelen kokeilemaan perus voimatreeniä. Voi olla kyllä hieman haastavaa keksiä täydellisiä liikkeitä rajatulla kalustolla
<2023-02-23T13:24:37.000Z> Fatidicus: Jos saisin niin opettaisin kaikki tekemään takakyykkyjä tangolla.
<2023-02-23T13:28:44.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juu, siellä ei ole kuin joku keppi jota käyttää, tankoja ei löydy.
<2023-02-23T13:29:17.000Z> Fatidicus: Mut kokeilisiin esim tällaista:
<2023-02-23T13:30:16.000Z> Fatidicus: 3x5 goblet-kyykky3x6 penkkipunnerrus käsipainoilla3x8-10 ylätalja3x12 kahvakuulan heilautus
<2023-02-23T13:31:01.000Z> Fatidicus: Eli ensimmäinen numero olis sarjamäärä ja toinen toistomäärä yhdessä sarjassa
<2023-02-23T13:33:30.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Kuullostaa hyvältä, laitoinpi talteen.
<2023-02-23T13:36:05.000Z> Fatidicus: Ekalla kerralla varmaan vaan kokeilisin liikkeitä ja koittaisin löytää painon mikä on sopivan raskas (eli saat tehtyä tavoitemäärän toistoja, mutta ei jää kuin 1-3 toistoa "tankkiin") ja tekisin vaan yhden työsarjan.
<2023-02-23T13:37:15.000Z> Fatidicus: Riippuen olosta 2-5 minuutin tauot sarjojen välillä. Ite tykkään pitää pitkähköt tauot ja palautua kunnolla, varsinkin voimaliikkeissä.
<2023-02-23T13:38:45.000Z> Fatidicus: Ja sit kun tuntuu liian helpolta niin painoja ylöspäin
<2023-02-23T13:41:17.000Z> Fatidicus: Netti on pullollaan opetusvideoita jos et tiiä miten noita tehdään. 
<2023-02-23T13:42:03.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Jees~ Kyllä se mies osaa ja enköhän löydä apuja.
<2023-02-23T13:43:33.000Z> Fatidicus: Itse asiassa varmaan tekisin pystypunnerrusta käsipainoilla penkkipunnerruksen sijaan, saattaa olla helpompi lähestyä
<2023-02-23T13:44:01.000Z> Fatidicus: Pahoittelut jos tulee liikaa infoa
<2023-02-23T13:45:13.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ei yhtään, on oikein hyvä, kun olen juurikin simppeli, typerä nainen.
<2023-02-23T13:57:56.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Minulle miehet ovat vieläkin niin mystisiä otuksia kun olen elämäni aikana ollut niin harvoin kosketuksissa. Yllätyksenä isä ongelmia. Ei ollut hyvä isä ja erokin tuli aikaisin. En voi muuta sanoa kokemuksesta kuin että lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat että voi kasvaa mahdollisimman terveesti. Tuntuu että minulta onmennyt paljon ohi, kun ei ollut miehiä ympärillä. Vaaritkin kuolivat kun olin pieni.
<2023-02-24T01:34:58.000Z> Fatidicus: Ikävä kuulla. Mutta pitää pelata ne kortit mitä on jaettu.
<2023-02-24T20:25:41.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Näinhän se on. Olen enemmän huolissani miten pitäisi käyttäytyä, olen aina ollut varaunut ja pelännyt miehiä.
<2023-02-26T02:15:09.000Z> Fatidicus: Sori kun en vastannut aiemmin
<2023-02-26T02:20:17.000Z> Fatidicus: Se voi olla tietty vaikeeta jos ei oo kokemusta, tai jos on huonoja kokemuksia miehistä yleisesti. Mun on vaikee antaa neuvoja naisen näkökulmasta, mutta se on totta että on paljon epätoivoisia ja hyväksikäyttäviä miehiä, jotka voi olla enemmän tai vähemmän vaarallisia.
<2023-02-26T02:25:45.000Z> Fatidicus: Mutta samaan aikaan maailmassa on yhä paljon hienoja miehiä. Samanlainen miinakenttä tuntuu olevan naisten suhteen, mutta toki se ilmenee vähän eri lailla. 
<2023-02-27T18:52:14.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Testasin tänään tuota ohjelmaasi ja oli mielestäni oikein sopiva. Piti jo lauantaina, mutta kuukautiset alkoivat hienosti silloin ja sitten sunnuntaina kävimme katsomassa mummoa viimeisen kerran, kun oli saattohoidossa. Ei enää reagoinut kun pääsimme paikalle ja kuoli myöhemmin illalla. Että tämmöistä.
<2023-02-27T19:22:19.000Z> Fatidicus: Hyvä että se oli hyvä treeni! Osanottoni mummon puolesta. Toivottavasti ei kolahda liian lujaa kun vissiin muutenkin oli jo huono olo.
<2023-02-27T19:24:53.000Z> Fatidicus: Mulla taisi viimeinen isovanhempi kuolla 2015. En sit tiedä tekikö pitkällä tähtäimellä hyvää vai huonoa että osui nuorena lähelle paljon läheisten kuolemia. Iskän kuolema kyllä luultavasti pakotti jotain asioita nopeasti perspektiiviin.
<2023-02-27T19:41:27.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Tämä ei niinkään kolahtanut kun en ollut mitenkään läheinen. Toinen mummoni oli tärkeä ja se sattui paljon, puolitoista vuotta sitten.
<2023-02-27T19:45:25.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Tässä muutaman kuukauden sisään vähän sattunut enemmän, niin en ole kauhean hyvin voinut. Hupu kani piti lopettaa syksyllä ja sitten hänen kumppani kuoli kuukautta myöhemmin. Tammikuussa tuli masennusta ja sitten poikaystävä jätti ja siihen vielä Momon paise, mutta se onneksi meni sitten hyvin leikkauksessa.
<2023-02-27T19:53:59.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Tiestysti ei ole niin paha verrattuna sinun menetyksiisi.
<2023-03-01T17:07:37.000Z> Fatidicus: Voi ei, oot kyllä ollut koetuksella. Näistä pääsee kuitenkin eteenpäin, toivottavasti se pysyy mielessä ainakin jollain tasolla. 
<2023-03-01T17:17:51.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hautajaiset sitten 18. päivä. Arkku jossa suomen värit. Sisko ehdotti Karjalan värejä kun sieltä joutui lapsena pakenemaan. Kipaisin tänään taas salilla, toivottavasti saan pidettyä kiinni rutiinista.
<2023-03-01T17:20:18.000Z> Fatidicus: Ihan hyvä idea. Hyvä että kävit salilla! Miltä tuntuu ohjelma? Tai onko mitään palautetta toistaiseksi?
<2023-03-01T17:21:25.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: On ollut oikein hyvä tähän mennessä.
<2023-03-01T17:23:36.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Et kai ole ihan julmetusti juonut? Saat minutkin huolestumaan jos kauhiasti juot. Heh.
<2023-03-01T17:25:07.000Z> Fatidicus: No hyvä että tuntuu sopivalta. 
<2023-03-01T17:25:44.000Z> Fatidicus: Eei kerralla oo tullut paljon juotua. Lähinnä meinannut mennä siihen että melkein joka vapaapäivänä tulee tissuteltua vähän
<2023-03-01T17:27:21.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ah, oke. Minä itse en juo, vähän tylsä ihminen näin, mutta kai se ihan hyvä näin on.
<2023-03-01T17:28:30.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Pitäis vaan muistaa se säännöllinen veden juonti.
<2023-03-01T17:44:11.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Mitäs mies tykkää tissutella, Jotain olutta? Olen testaillut jotain siidereitä ja ainut olut sekin oli joku limsan sekoitus.
<2023-03-01T17:48:39.000Z> Fatidicus: Ei se huono asia varsinaisesti oo pysyä alkoholista erossa. Se tosin on kyllä yksi tekijä kavereiden kanssa hengaamisessa ainakin itellä, mutta sosiaalista juomista en koe ongelmaksi yleisesti.
<2023-03-01T17:52:16.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juu, en siinä maltillisessa juomisessa väärää näe, juominen on aina ollut iso osa sosiaalista kanssakäymistä.
<2023-03-01T17:52:45.000Z> Fatidicus: Niin joo, oon tilaillut nyt Saksasta juomia viime aikoina
<2023-03-01T17:53:33.000Z> Fatidicus: Oluita nyt viimeksi, mutta alotin reilu vuosi sitten juomaan viskejä
<2023-03-01T17:54:24.000Z> Fatidicus: Bourbonia tykkään erityisesti juoda. Usein hakkaan videopeliä ja makustelen niitä
<2023-03-01T17:56:58.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Oletkos Teerenpeli-merkkiä kokeillut? On Lahtelainen panimo, heidän panimo-ravintolakin taas laajentui keskustassa.
<2023-03-01T17:59:03.000Z> Fatidicus: En oo ihan varma, jos oon niin se on ollut ravintolassa. Yks kaveri osti porukalla niiltä tynnyrillisen, se on vasta valmistumassa tietääkseni. Yleensä noi on kuitenkin 8-15 vuotta tynnyrissä kypsymässä
<2023-03-01T18:01:48.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Ohhoh, no siinä onkin sitten lipitettävää.
<2023-03-01T19:17:03.000Z> Fatidicus: Kyykkäsin 2x170kg, ennätys
<2023-03-01T19:17:16.000Z> Fatidicus: 1x167,5kg oli entinen enkka
<2023-03-01T19:19:10.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Oijoi, on paljon Hyvä, hyvä.
<2023-03-02T09:01:04.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Löysin tämmöisiä pallukkahiuslenksuja, olen sinistä käyttänyt kun sopii Vihtoripaidan kanssa, mutta mites jos laittaa kolme samaan aikaan, meneekö yli? https://chudbuds.lol/media/b752ed67-3817-468f-8423-345c458d76c9/hiuspallot-1.png
<2023-03-02T18:45:46.000Z> Fatidicus: Noi on ihan hauskoja. Toi kolme yhdessä on ihan ookoon näkönen mun mielestä
<2023-03-03T15:27:12.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Jups, pari kolme kimpassa toimii paremmin, muuten painaa selkää kun istuu.
<2023-03-03T18:56:28.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: No voi jumankauta, ei olis pitänyt jättää retkeä Suomen kansallismuseoon maaliskuulle kun koko kuukausi on täynnä bussi- ja junalakkoilua. Pääse mihinkään täältä.
<2023-03-03T19:07:02.000Z> Fatidicus: Lähden samasta syystä kyydittämään veljeä ihan just toiselle puolen Tamperetta
<2023-03-03T19:07:20.000Z> Fatidicus: Sit siitä pe-la yövuoroon
<2023-03-03T19:07:26.000Z> Fatidicus: Paskin vuoro
<2023-03-03T19:08:18.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Voi että. Koeta mies jaksaa.
<2023-03-03T19:09:21.000Z> Fatidicus: Eiköhän tää tästä
<2023-03-03T21:19:20.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Olin laskemassa kuppia kun Momo ryntää paikalle ja puraisee minun sormen auki. Oli vähän kiire saada herkkua. https://chudbuds.lol/media/a16c3977-4278-4d2e-8684-62c2ebbafedb/20230302_142559.jpg
<2023-03-03T23:39:25.000Z> Fatidicus: Pe
<2023-03-03T23:39:32.000Z> Fatidicus: Hurja peto
<2023-03-04T04:42:50.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Sitten myöhemmin päivällä fiksusti poistin laastarin, hain tavarat kirpputorilta kärryllä ja ihmettelin kun kahva tuntuu tahmealta. https://chudbuds.lol/media/fe2259f7-923c-4a71-af34-160c3c3df3bd/20230302_170546.jpg
<2023-03-04T10:47:36.000Z> Fatidicus: huhhuh
<2023-03-04T10:48:25.000Z> Fatidicus: On aina vähän hämmentynyt olo kun käy noin
<2023-03-04T10:48:52.000Z> Fatidicus: Melkein voittamaton kun ottaa damagee eikä tunnu missään
<2023-03-04T10:56:00.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Hehe~ Näin on.
<2023-03-05T19:22:58.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Teen oman leipomon jossa myydään tämmöisiä ja sitten kutsun niitä neekerinpusuiksi. lol https://chudbuds.lol/media/b7597bef-e3be-42a0-a32b-98a9eae0935c/africanos-2.png
<2023-03-05T21:21:53.000Z> Fatidicus: Hahah
<2023-03-05T21:22:18.000Z> Fatidicus: Muistan vielä ajan kun niissä oli neekeri-sana
<2023-03-05T21:23:09.000Z> Fiinikiivi@chudbuds.lol: Juu, minullekin jäänyt päähän moinen. Äitikin niitä niiksi kutsui.