<2021-05-09T11:28:00.000Z> Catlin: Hey I was your rant and I felt like responding this way is more suitable since everyone gets replies in their TL. Just wanted to say that I can relate to the kinda stereotypes pushed on you. I was always pressured by the idea that I am some kind of savant genius due to my aspergers. If you ever feel like talking to someone feel free to send me a message.
<2021-05-09T11:28:11.000Z> Catlin: *saw
<2021-05-09T12:43:24.000Z> lottev@veenus.art: oh hoi, haha. we kunnen gewoon nederlands praten hier denk ik.ja, het is lastig. ik identificeer gewoon niet met "extreem mannelijk brein", ik ben geen man en denk niet als een man. ik vind het nogal onwetenschappelijk, net zoals "autistische vrouwen hebben een mannelijk gezicht". bah! ik voel me soms al een halve vent vanwege bepaalde dingen... en dat wil ik niet zijn. :blobcatsad: en ik moet me dan "beter" voelen of zo. echt niet, dus. ik wil me juist vrouwelijker voelen!en het feit dat autisme zo wordt geassocieerd met lgbt dingen... ik kan me daar helemaal niet in vinden. ik heb slechte ervaringen met de lgbt-gemeenschap en wil me er liever van distantiëren, vooral omdat ik er toch geen onderdeel van ben. is wel lastig als veel van je vrienden, en je eigen zus, onderdeel ervan zijn. op zich hoeft het geen probleem te zijn, maar het wordt constant een politiek item gemaakt en dat hoeft van mij allemaal niet.en ik vind dit moeilijk te zeggen tegen veel mensen. ik kom uit een links milieu maar ben zelf conservatief, ik houd dit voornamelijk voor mezelf. er zijn wel mensen die het weten, maar niet veel. de meeste van mijn vrienden zijn ook links, tja, gebeurt nu eenmaal in artistieke milieus, maar ook daarbuiten.mensen zeggen altijd tegen mij "wees jezelf" maar ik kan mezelf nooit helemaal zijn, want dan wordt ik afgekeurd, dat weet ik nu al....dit gaat niet eens meer over autisme :blobcatgoogly: maar je begrijpt mijn punt denk ik. 
<2021-05-09T12:48:00.000Z> Catlin: Haha sorry gewoonte om Engels te praten. Ik woon op het platteland dus hier zijn veel mensen conservatief dus daar heb ik geluk mee. Ook is het internet daarom wel mooi want je kan sneller mensen vinden met wie je wel jezelf kan zijn.
<2021-05-09T12:50:07.000Z> lottev@veenus.art: hmmm... helaas vind ik het lastig op het internet. ik ben graag creatief bezig en er zijn niet veel conservatieve mensen die dat ook doen, dus dan heb ik vaak weinig om over te praten. maar met linkse mensen mag ik mijn meningen dan weer niet delen. ik verlies altijd, wat ik ook doe.en tja, ik kom uit de stad... ik ken wel rechtse mensen, maar mijn familie is daar geen van.
<2021-05-09T12:53:49.000Z> Catlin: Kan zelf niet veel doen om dat te veranderen maar bij mij kan je het over alles hebben. 
<2021-05-09T12:55:10.000Z> lottev@veenus.art: dat is erg fijn :ablobcatheart: 
<2021-05-09T12:56:10.000Z> Catlin: Waar in Nederland woon je ongeveer als ik dat mag vragen 
<2021-05-09T12:56:31.000Z> lottev@veenus.art: noord-brabant
<2021-05-09T12:59:48.000Z> Catlin: Ik woon in Drenthe. Elke Nederlander die ik online ontmoet komt altijd ergens uit het zuiden lol.
<2021-05-09T13:02:53.000Z> lottev@veenus.art: pfff haha
<2021-05-09T13:03:10.000Z> lottev@veenus.art: om de een of andere reden dacht ik groningen, dat had ik dus mis
<2021-05-09T13:03:41.000Z> Catlin: Ik zit vlak op de grens en werk in age
<2021-05-09T13:03:50.000Z> Catlin: Groningen 
<2021-05-09T13:04:06.000Z> Catlin: Dus je zat erg dichtbij 
<2021-05-09T13:04:06.000Z> lottev@veenus.art: aha
<2021-05-09T13:04:37.000Z> lottev@veenus.art: vandaar
<2021-05-09T13:05:05.000Z> Catlin: Hoe kwam je op groningen?
<2021-05-09T13:05:47.000Z> lottev@veenus.art: weet ik niet meer, misschien had je dat ergens genoemd of zo
<2021-05-09T13:14:13.000Z> Catlin: Of je bent stiekem een stalker. Dat kan de enige echte reden zijn! https://img.poast.org/b269c7ad238d85e4f44c0b07952adb920a667ce410d726c05f6542015d169b73.jpg
<2021-05-09T13:14:56.000Z> lottev@veenus.art: pffff haha nee hoor
<2021-05-09T13:15:15.000Z> lottev@veenus.art: is nogal lastig helemaal vanuit brabant
<2021-05-09T13:17:01.000Z> Catlin: Haha ja woont wel een beetje ver 
<2021-05-09T13:17:29.000Z> lottev@veenus.art: joh ik kom gewoon ff op en neer naar drenthe om te stalken
<2021-05-09T13:18:33.000Z> Catlin: Echte stalkers laten ze er niet door demotiveren.
<2021-05-09T13:18:56.000Z> lottev@veenus.art: haha, klopt
<2021-05-12T16:23:03.000Z> Catlin: heya
<2021-05-12T17:19:54.000Z> lottev@veenus.art: hoihoi
<2021-05-12T17:21:51.000Z> Catlin: Hoe is het? :3
<2021-05-12T17:23:58.000Z> lottev@veenus.art: goed hoor. heb vandaag nieuwe kleren gekocht. heb nog niet alles kunnen vinden wat ik zocht, maar wel een groot deel.
<2021-05-12T17:24:34.000Z> Catlin: Ahh nice. Je zij al dat je een skirt wou.
<2021-05-12T17:25:48.000Z> lottev@veenus.art: ja, ik heb inderdaad een leuk rokje gekocht. en wat panty's.
<2021-05-12T17:25:56.000Z> lottev@veenus.art: en schoenen
<2021-05-12T17:27:12.000Z> Catlin: Ahhhh das cute
<2021-05-12T17:28:23.000Z> lottev@veenus.art: ja hé? ik zei al dat ik spijkerbroeken helemaal zat ben en daar blijf ik bij
<2021-05-12T17:35:59.000Z> Catlin: Mooi dat je nu meer rokjes kan dragen dan 
<2021-05-12T17:53:48.000Z> lottev@veenus.art: jazeker
<2021-05-12T18:12:58.000Z> Catlin: Ik durf te wedden dat je er erg mooi uit ziet in je nieuwe kleding
<2021-05-12T20:19:09.000Z> lottev@veenus.art: ik hoop het!
<2022-02-23T14:50:31.000Z> Catlin: Hey Lotte
<2022-02-23T16:11:20.000Z> lottev@veenus.art: oh hey haha